Karina Halle- Északi dinasztiák

Karina Halle-A ​lázadó herceg (Északi dinasztiák 1.)


A Római vakáció című film által ihletett romantikus regény.
Nem hittem a tündérmesékben. Soha nem gondoltam, hogy találkozom a szőke herceggel.
Szegény családból származom. Egy kaliforniai kisvárosban nőttem fel öt testvéremmel együtt. Legidősebb gyermekként pontosan tudtam, hogy számomra nem a napfényt és a boldogságot tartogatja az élet. Ez akkor vált teljesen világossá, amikor a szüleim tragikus hirtelenséggel meghaltak. Huszonhárom évesen én lettem a családfenntartó. De a sors meglepő játékaként a szőke herceg mégiscsak kopogtatott az ajtón.
Először azt hittem, Viktor csak egy átlagos üzletember. Attól eltekintve, hogy rendkívül vonzó, százkilencven centi magas, kék szemű és hihetetlenül gazdag.
Ám hamarosan kiderült az igazság. A csendes, jóképű, igéző tekintetű férfi menekül a saját világa elől. Nem akarja betölteni a rá osztott szerepet.
Viktor a Nordin uralkodóház tagja. Őméltósága a svéd trónörökös. Viktor titkát felfedni csak az első lépés volt. Arra nem számítottam, hogy beleszeretek. Arra végképp nem, hogy fenekestül felfordul az életem.
A származásbeli szakadékot áthidalhatja a szerelem?
Vagy tényleg csak a mesében élnek boldogan, míg meg nem halnak?
Karina Halle New York Times bestsellerszerző remekbe szabott romantikus királyi története megmutatja, hogy a tündérmesék igenis léteznek, és a szerelmet nem érdekli a rang, a vagyon és a távolság sem.


Karina Halle -A ​féktelen trónörökös (Északi dinasztiák 2.) 


Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

„Ez ​a LEGJOBB királyi romantikus regény, amit eddig olvastam.” – Angie and Jessica's Dreamy Reads
„Norvégia koronahercege rabul ejtette a szívemet.” – Escapist Book Blog

Egyedülálló romantikus regény.
Elsőre csak egy átlagos, húszas évei vége felé járó, jóképű fickónak tűnök. Önbizalomból soha nem szenvedtem hiányt. Tetovált testem olyan, mint egy skandináv félistené, és legalább úgy szeretem a nőket, ahogy ők engem.
Ha nem siklóernyőzöm vagy száguldok az autómmal, akkor az éppen aktuális nőmmel élvezem az életet. Egy átlagos szingli férfinak ez pont elég.
Csak hogy én nem vagyok átlagos szingli férfi.
Magnus herceg vagyok, Norvégia trónörököse. A legutóbbi botrányommal sikerült az egész királyi családot lejáratnom. Csak egyetlen módon tehetem mindezt jóvá: ha összeszedem magam, és felnövök a feladathoz. Máskülönben nem én leszek a trón várományosa. Tehát vagy lemondok a trónról, vagy… megházasodom.
Feleségül veszek egy kékvérű idegent.
Például a lichtensteini Izabella hercegnőt.
Csendes, intelligens, és hihetetlenül szép. Neki sem tetszik a házasság gondolata, és ezt nem fél a tudtomra adni. Azt mondja, igazi nőcsábász vagyok, semmit nem veszek komolyan, és akkora az egóm, hogy nem férek be a palotába. Szerintem eltökélt szándéka, hogy megkeseríti az életemet.
Annak ellenére, hogy a házasságunk maga lesz az állóháború, elhatároztam, hogy megtöröm Ella távolságtartó, prűd hozzáállását, és felszínre hozom a vad, szexi nőt, aki benne lakozik. Megmutatom, milyen az igazi királynő.
Már csak az a kérdés, hogy engedi-e.
Karina Halle New York Times bestsellerszerző legújabb szexi és romantikus királyi regénye egy igazi szerelembomba, amely ha robban, mindent lángba borít.


Karina Halle- Az ​elérhetetlen uralkodó

 (Északi dinasztiák 3.)




Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

„Lélegzetelállítóan ​modern, lebilincselő, pajzán és vicces.” – Rentastic Reads
„Vicces, elragadó, érzelmes és szexi. Mondhatni, tökéletes alkotás.” – BookBabesUnite

Tiltott szerelem…
Amikor jelentkeztem az álláshirdetésre, azt hittem, ez is olyan munka lesz, mint a többi: egy arisztokrata családnál leszek nevelőnő. Aztán rájöttem, mekkorát tévedtem. A két kislány, akire vigyázok, történetesen két hercegkisasszony.
Édesapjuk a megözvegyült dán király. Az új otthonom? Koppenhága királyi palotája.
Nehéz megszokni az új életemet, de nem az a legfőbb gond, hogy a lányok még mindig az édesanyjukat gyászolják.
A probléma az édesapjukkal van.
Hűvös, kiszámíthatatlan, és olyan fürkésző tekintettel néz, hogy a hideg futkos a hátamon.
Aksel király azért vett fel, hogy a lányaira vigyázzak, miközben kerül, ahogy csak tud.
Minél tovább maradok a palotában, annál inkább vonzódni fogok hozzá. Nemcsak jóképű, de olyan kisugárzása van, aminek nehéz ellenállni. Az asztalnál folyamatosan engem néz, finoman mindig egymáshoz érünk a folyosón, és futó pillantásokat váltunk. Mindegy, mit érzek iránta, úgysem lehetünk együtt.
Karina Halle regénye, Az elérhetetlen uralkodó lángra gyújtja az olvasókat túlfűtött szexualitásával és kendőzetlen párbeszédeivel. Egy újabb romantikus királyi történet, amely megdobogtatja a szíveket.

Megjegyzések

  1. Nem tudom elküldeni az emailt,mert nem kézbesíthető!Nagyon szeretném a könyvsorozatot elkérni!
    tothteddy197401@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    El tudná esetleg küldeni a könyvsorozatot krokodilfogak@gmail.com e-mail címre? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Valaki eltudná nekem is küldeni mind 3 részt? nyilasnebaknikolett@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések