CORA REILLY -Born in Blood Mafia Chronicles 4-5-6-7-8 RAJONGÓI

 CORA REILLY-Bound ​By Temptation (Born in Blood Mafia Chronicles 4.) RAJONGÓI


Liliana Scuderi az első pillanattól kezdve szerelmes volt Romeróba. Miután a nővéreit taktikai okokból férjhez adták, abban reménykedik, hogy talán ő választhat magának férjet, de amikor az apja egy nála több mint kétszer idősebb férfinak ígéri, ez a remény szertefoszlik. Semmilyen könyörgés nem tudja rávenni, hogy meggondolja magát.
Romero mindig is figyelmen kívül hagyta Lily flörtölését. A kora és a státusza tiltottá tette, de még egy olyan kötelességtudó embernek is, mint ő, csak korlátozottan van hatalma. Ha akarja őt, miközben elvileg egy másik férfihoz megy feleségül, az háborút jelenthet New York és a chicagói banda között, Romero pedig mindig is a Cosa Nostrát tartotta a legfontosabbnak.
Lily gyanítja, hogy a testvérei és Romero mindent kockára tennének érte, de vajon a boldogsága megér ennyit? Megéri-e a szerelem a Cosa Nostra és az Outfit közötti háborút?



CORA REILLY-Bound ​by Vengeance (Born in Blood Mafia Chronicles 5.)RAJONGÓI



Growl
Soha nem volt még valami sajátja, még csak álmodni sem mert arról, hogy valami ilyen értékeset birtokoljon. Ő volt a nem kívánt fattyú fiú, akinek mindig is be kellett érnie mások maradékával. És most olyasmit adtak neki, ami még néhány hete is elérhetetlen volt számára, olyasvalaki, akit még csak távolról sem csodálhatott, az egyik legdrágább tulajdonukat. A lábai elé dobták, mert az volt, aki volt, mert biztosak voltak benne, hogy összetöri őt. Ő volt a büntetése, a halálnál is rosszabb sors, egy módja annak, hogy a végső büntetést kiszabják az apjára, aki annyira nem tetszett nekik.
Cara
Mindig is ő volt a jó kislány. Ez nem védte meg őt.
Nem tudta a férfi igazi nevét. Az emberek a szemébe nézve Dörmögőnek hívták, a háta mögött pedig Fattyúnak. Mindkettő olyan név volt, amit ő maga nem választhatott volna magának. A szeme üres volt, tükör, amely visszavetítette rá a saját félelmét. A Las Vegas-i Camorra brutális keze volt.
És most a lány ki volt szolgáltatva neki.



CORA REILLY-Bound ​by Love (Born in Blood Mafia Chronicles 6.) RAJONGÓI



Senki sem számított arra, hogy egymásba szeretnek.
Amikor Aria Luca kezébe került, az emberek biztosak voltak benne, hogy Luca meg fogja törni.
Aria a legrosszabbtól tartott egy olyan férfitól, mint ő.
Egy kegyelem nélküli férfitól.
De valahogy mégis elnyerte a szerelmét.
Szerelem - egy olyan gyengeség, amit egy olyan Capo, mint Luca, nem kockáztathat.
Amikor Aria elárulja Lucát azzal, hogy a háta mögött a családjáért megy, túl későn döbben rá, hogy talán el is veszítette azt, amiért olyan keményen küzdött: Luca bizalmát.
Egy olyan férfi bizalmát, aki még soha nem engedte meg magának, hogy feltétel nélkül megbízzon valakiben.
Vajon túlélheti-e a szerelmük az árulás és a halál világában?


CORA REILLY-Bound ​by the Past (Born in Blood Mafia Chronicles 7.)RAJONGÓI



Dante
Az életem az árulás története.
Olyan sokakat öltem meg, mert elárulták az ügyünket, mert elárulták az alakulatot.
Egy képmutató. Egy hazug. Egy gyilkos.
Ez vagyok én.
Ötször árultam el az alakulatot. A véremmel tettem fogadalmat az ügyünkre, felesküdtem rá az életemet, megígértem, hogy a Egységet helyezem előtérbe. Mindenek felett.
Ötször választottam egy nőt az Egység javára. Elárultam az apámat. Az eskümet. Az embereimet.
Azt aratod, amit vetettél.
Az árulásom elpusztítana mindent, aminek a védelmére felesküdtem?
Valentina
Az esküvőnk napján megfogadtam, hogy Dante mellett állok.
Jó és rossz időkben egyaránt.
Hogy szeretni fogom őt mindenen keresztül.
Mivel a maffiában nőttem fel, tudtam, hogy az életünkben számos kihívás lesz. Arra azonban nem számítottam, hogy a családunk, a létezésünk alapjait fogják megtépázni.




CORA REILLY-Bound ​by Blood (Born in Blood Mafia Chronicles 8.)RAJONGÓI



Vérben született
Vérben esküdött...
...nem csak a Famiglia mottója szerint él.
A szerelemért való vérontás olyasmi, amit ebben a könyvben minden pár megtapasztalt már. A nehézségek során a szerelmük valami még szebbé és ellenállóbbá alakul. Egy olyan szerelemmé, amiért mindegyikük hajlandó küzdeni.
Ez az antológia a következő párok történeteit tartalmazza:
Aria & Luca
Romero & Liliana
Growl & Cara
Mauro & Stella
Matteo & Gianna

Megjegyzések

  1. Azért mert mindig kitörlöd az üzenetemet, még nem leszel előrébb. Bunkóság volt, amit csináltál, és legalább lehetne annyi tartás benned, hogy válaszolsz. Egyrészt, egy olyan sorozattal haladtál tovább silány, google fordítós minőségben, amin mi dolgoztunk, dolgozunk. Arról pedig már nem is beszélek, hogy valaki még vissza is élt a nevünkkel, a logónkkal, a te "fordításoddal". Márpedig mi MINŐSÉGET adunk ki a kezünk közül, ezzel igencsak rontjátok a blog reputációját. Szerettem volna veled értelmes keretek közt beszélni, de látom nem vagy rá vevő.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések