Kendall Ryan- Kacér játszmák 1-2-3

 Kendall Ryan -Utálom, ​hogy akarlak (Kacér játszmák 1.) 


Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Nemcsak a jó hírem forog kockán, hanem a szívem is.
Nem vagyok jó társnak. Ha valamire, hát erre megtanított a hátrahagyott összetört szívek és a tönkrement kapcsolatok hosszú sora. A haverjaim imádnak folyamatosan cikizni a legújabb szakítás miatt. Kösz, de inkább egy gyökérkezelés. És egy vaszektómia. Egyszerre.
A megváltás mégis megérkezik számomra – a dögös és tüzes Maren személyében. Aki mellesleg a barátom testvére, szóval egy csöppet sem kínos a dolog. De küldetésem van, és Maren hajlandó megtanítani mindarra, amiben eddig partnerként elbuktam. Hiányosságaimból a jelek szerint sok akad. És mindez igen hasznos is – egészen addig, amíg érzések nem ébrednek bennem.

A USA Today és New York Times bestsellerszerző Kendall Ryan szexi, önálló romantikus regényekkel kápráztatja el ismét az olvasóit. Történeteinek hősei szenvedélyesen esnek szerelembe, és szenvedélyesen küzdenek, hogy ne szegjék meg saját szabályaikat. De a vágy felülír minden törvényt.

petrovicbea1@gmail.com


Kendall Ryan-Utálom, ​hogy szeretlek (Kacér játszmák 2.) 



Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Wolfie ​Cox… nem egy egyszerű eset. Halálosan szexi, de egy karót nyelt alak, érzelmileg nem üti meg egy csincsilla szintjét. Nem is, az összehasonlítás a csincsillaközösségre lenne sértő. Természetesen meg akarom lovagolni, mint egy vad csikót, de azt hiszi, hogy utálom. Főleg azért, mert elhitettem vele. Ez könnyebb, mint bevallani az igazságot. És míg Wolfie a rideg csábító, én épp az ellenkezője vagyok. Jó kislány. Megbízható. Lelkiismeretes. És totálisan bepánikoltam egy munkakonferencia miatt.
Wolfie általában allergiás az önzetlenségre, szóval, amikor a fivérem ráparancsol, hogy önként segítsen ki engem, és kísérjen el az említett konferenciára, ahová mindenki más magával viszi a párját… semmi jóra nem számítok. Wolfie-nak azonban meglepő módon a szeme se rebben. Hát így kerülök összezárva egy hotelszobába a fivérem dögös (zsémbes) lakótársával. Ez számomra nem játék, el kell feledkeznem a hormonjaimról, és lenyűgözni a főnökömet, hogy én kapjam meg a kinevezést, amelyért olyan keményen dolgoztam, ne pedig a gerinctelen unokaöccse. De egy ágyban Wolfie-val gyorsan összezavarodnak a dolgok.

A USA Today és New York Times bestsellerszerző Kendall Ryan szexi, önálló romantikus regényekkel kápráztatja el ismét az olvasóit. Történeteinek hősei szenvedélyesen esnek szerelembe, és szenvedélyesen küzdenek, hogy ne szegjék meg saját szabályaikat. De a vágy felülír minden törvényt.

petrovicbea1@gmail.com


Kendall Ryan-Utálom, ​hogy kívánlak (Kacér játszmák 3.)



Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

A ​szabályok azért vannak, hogy megszegjük őket.
Nagy megpróbáltatás elé állított az élet egy imádni való, aprócska kislány személyében, aki az anyja szemét és az én sötét hajamat örökölte. Szeretném hinni, hogy jól boldogulok egyedülálló apaként, de őszinte lehetek? Kínlódom egy kicsit.
Amikor egy gyönyörű fiatal nő költözik a szomszédba, és felajánlja a segítségét, gyorsan megragadom az alkalmat, és felfogadom a lányom dadusának. Jessica fantasztikusan bánik a lányommal. Ráadásul türelmes, kedves és túl csinos is. A dadusok alkalmazásának első szabálya? Ne vidd ágyba a dadust. Feltett szándékom betartani ezt a szabályt. De ahogy telnek-múlnak a napok, kezdek rájönni, hogy milyen sok minden hiányzik az életemből.
Társaság. Románc. Intimitás. Ráébredek ugyan, hogy a szívemben van bőven hely még egy nő számára, de hiába, ez is csak egy újabb kihívás. A pokolian dögös dadus hamarosan elmegy Közép-Amerikába. Nincs értelme arról ábrándozni, hogy Jessica állandó része lehet az életemnek. Minél inkább közeledik az elválás ideje, annál nehezebb kordában tartanom az érzéseimet, mert a szívem egyszerűen nem hallgat rám. Ahogyan a libidóm sem. Tudjátok, hogy mit mondanak a szabályokról…

A USA Today és New York Times bestsellerszerző Kendall Ryan szexi, önálló romantikus regényekkel kápráztatja el ismét az olvasóit. Történeteinek hősei szenvedélyesen esnek szerelembe, és szenvedélyesen küzdenek, hogy ne szegjék meg saját szabályaikat. De a vágy felülír minden törvényt.

petrovicbea1@gmail.com

Megjegyzések

  1. Szia el tudnád küldeni a könyveket mert nem tudom hogy lehet letölteni. Előre is köszönöm
    kovacserzsebet0124@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia! Eltudnád küldeni nekem a 3. részt? Köszönöm:)
    csehivett90325@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia, panikemma@gmail.com - ra el tudnád küldeni őket? :)

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Eltudnád, küldeni nekem is?
    Köszönöm szépen
    brigibura92@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia,eltudnád küldeni nekem ez a sorozatot. tunde.gorondi@gmail.com
    Köszönöm szépen 🙂

    VálaszTörlés
  6. Szia, eltudnád küldeni nekem is? nagymartina61@gmail.com
    Köszi előre is.🤗

    VálaszTörlés
  7. Szia.Eltudnád nekem is küldeni lécives az összes részt.Köszönöm.eva.boni1986@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia eltudnád nekem is küldeni az összes részt? Előre is köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  9. Szia! El tudnád nekem küldeni mind a három részt? Előre is köszönöm.
    lilivarga02@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Szeretném kérni a sorozatot! Köszönöm! 🥰
    darkprincess972@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia! El tudnád nekem küldeni mind a három részt? Előre is köszönöm!
    flora.konyvek@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia. Szeretném kérdezni a 3¬dik részt. Köszi. Mamus8107@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések