Corinne Michaels -Arrowood Brothers

 Corinne Michaels-Mondd, ​hogy visszatérsz (Arrowood Brothers 1.) 


„Corinne ​legjobban alkotása!” – Claire Contreras, New York Times bestsellerszerző

Egyetlen éjszakán, nyolc évvel ezelőtt, ez a nő békét hozott nekem. Nem tettünk ígéreteket. Csak két összetört ember voltunk, akik kétségbeesetten próbáltak enyhíteni a fájdalmukon. Reggelre elment, és a vigaszomat is magával vitte. Aznap beléptem a hadseregbe, és megfogadtam, hogy soha többet nem térek vissza Pennsylvaniába.
Amikor azonban az apám meghal, kénytelen vagyok megszegni ezt a fogadalmamat, és hazatérni, hogy eltemessem. Így legalább megszabadulhatok végre a farmjától, amelyet mára teljesen benőttek az emlékek, amelyeket minden erőmmel igyekeztem elfelejteni. És ekkor találok rá. Még szebb, mint ahogy emlékeztem, és övé a világ legimádnivalóbb gyereke.
Hiába telt el annyi év, az érzéseim nem változtak, és ezúttal úgy döntök, nem fogom elengedni őt. De amikor a réges-régi titkok napvilágra kerülnek, és alapjaiban rázzák meg mindkettőnk világát, akkor nincs más választásom, mint végignézni, ahogy megint kisétál az életemből…
Corinne Michaels, a New York Times bestsellerszerzőjének legújabb, megindító és lebilincselő romantikus sorozata négy, a szülővárosába hazatérő fivér szerelmeiről szól. A regények egymástól függetlenül olvashatóak.

„Elképesztő, érzelmes.” – Helena Hunting, New York Times bestsellerszerző
„Eddigi kedvenc regényem a szerzőtől.” – Sexy Book Divas

petrovicbea1@gmail.com


Corinne Michaels-Mondd, ​hogy megóvsz (Arrowood

 Brothers 2.)


„Történet ​a második esélyről, amely rabul ejti a szívedet.” – Romance Book Explosion
„Szívfacsaró az első oldaltól az utolsóig.” – Embrace the Romance
Tízévesen estem szerelembe Sydney Hastingsszel. Tizenhat éves korunkban azt suttogtuk egymásnak: „Örökké!” Huszonkét évesen megszegtem az összes ígéretet. Elhagytam őt, és megesküdtem, hogy sose térek vissza.
Az apám halála után azonban mégis kénytelen vagyok hazamenni Sugarloafba, ahol hat hónapot kell eltöltenem. És ő már nemcsak az emlékeimben és a bűntudatom mélyén lesz jelen, hanem teljes valójában ott lesz mindenhol.

Amikor együtt vagyunk, olyan, mintha megállt volna az idő. Még mindig őt akarom, de nem érdemlem meg. Bocsánatkérés helyett a karomba zárom ezt a gyönyörű, összetört nőt. És ezúttal ő lesz az, aki otthagy engem.
Most harcolnom kell. Érte. Értünk. Azért az életért, amelyet mindketten akarunk.
Corinne Michaels, a New York Times bestsellerszerzőjének legújabb, megindító és lebilincselő romantikus sorozata négy, a szülővárosába hazatérő fivér szerelmeiről szól. A regények egymástól függetlenül olvashatóak.
„Lélegzetelállító, magunkba nézésre késztető és gyógyító erejű történet, tele szívfájdalommal és szerelemmel.” – Life Reads With Friends Blog

petrovicbea1@gmail.com


Corinne Michaels-Mondd, ​hogy megvársz (Arrowood Brothers 3.) 



„Gyönyörű ​és érzelmes!” – KCBookLover
„Vicces, drámai, szexi.” – The Escapist Book Blog
Hatéves korunk óta Devney Maxwell a legjobb barátom, és fogalma sincs arról, hogy szerelmes vagyok belé. Útban a profi baseballjátékosi karrier felé továbbra is ő maradt az otthonom – az egyetlen otthon, amelyet valaha is ismertem. De amikor visszatérek Sugarloafba, hogy gondoskodjam a családi farmról, azzal szembesülök, hogy épp a rossz férfival készül összekötni az életét… és elönt a kétségbeesés.
Elég egyetlen, tökéletes csók, hogy megváltozzon minden.
Hat hónapom van, hogy helyrehozzam a dolgokat Devney-vel – vagyis meggyőzzem, hogy hagyja itt ezt a várost, és azt az egy csókot örökkévalósággá változtassam.
Éppen erre törekszem, és azzal töltöm a napjaimat, hogy az unokaöccse baseballcsapatát eddzem, helyrepofozzam a farmot, és teljes szívemből szeressem őt. Végül már úgy néz ki, hogy a kapcsolatunk szilárd alapokon áll, és találni fogunk valami megoldást, hogy működni tudjon.
Aztán beüt a tragédia, ami örökre megváltoztatja az életét. Őrá nagyobb szükség van itt, mint eddig bármikor, számomra azonban szóba se jöhet, hogy maradjak.
Tudom, hogy nekem csakis ő kell, és ehhez képest lehet, hogy most el kell engednem.
Corinne Michaels, a New York Times bestsellerszerzőjének legújabb, megindító és lebilincselő romantikus sorozata négy, a szülővárosába hazatérő fivér szerelmeiről szól. A regények egymástól függetlenül olvashatóak.
„Corinne Michaels lélegzetelállító új sorozata bővelkedik érzelmekben, romantikában és reményben.” – Melanie Harlow, USA Today bestsellerszerző"Az Arrowood fivéreket egyenesen imádni fogod! Kihagyhatatlan!" – K.A. Linde, USA Today bestsellerszerző

petrovicbea1@gmail.com


Corinne Michaels-Mondd, ​hogy maradsz (Arrowood Brothers 4.) 



„Romantikus ​és reményteli” – Melanie Harlow USA Today bestsellerszerző
Hollywood tanított meg nekem mindent, amit a párkapcsolatokról tudok – csak arra nem tanított meg, hogyan éljek párkapcsolatban. Színészként szakértője lettem az alakoskodásnak. Képes vagyok színlelni, hogy nem volt hatással rám a gyerekkorom. Képes vagyok elhitetni másokkal, hogy jól vagyok. Képes vagyok eljátszani, hogy tudom, hogyan mentsem meg a helyzetet, a lányt, meg az egész rohadt világot.
De mindig is tudtam az igazságot – hogy nem vagyok hős. Egészen addig, míg hat hónapra vissza nem kellett költöznöm Sugarloafba, ahol is Brenna Allen adott egy esélyt, hogy bebizonyítsam az ellenkezőjét. Benne egyesül minden, amiről sose tudtam, hogy akarom, de nem kaphatom meg. Az összetört szíve, a tökéletes vonásai és az imádni való gyerekei fenekestül felforgatják a világomat. Ahelyett, hogy a következő főszerepemre készülnék, egy iskolai színdarabot rendezek ennek a kisvárosi egyedülálló anyukának a kedvéért.
Mindezt azért, hogy mosolyt csaljak az arcára. Minél több időt töltök el itt, annál tovább maradnék. Szeretnék letelepedni és új életet kezdeni ebben a városban, amelyről megesküdtem, hogy elhagyom – és mindezt őmiatta szeretném. De amikor összeomlik körülöttünk a világ, döntésre kényszerülök: vajon az a helyes választás, ha maradok miatta, vagy a távozásommal tennék jobbat a nőnek, akit szeretek?
Corinne Michaels, a New York Times bestsellerszerzőjének legújabb, megindító és lebilincselő romantikus sorozata négy, a szülővárosába hazatérő fivér szerelmeiről szól. A regények egymástól függetlenül olvashatóak.
„Kihagyhatatlan!” – K.A. Linde USA Today bestsellerszerző
„Tökéletes lezárása az Arrowood testvérekről szóló hihetetlenül különleges és feledhetetlen sorozatnak!” – The Romance Bibliophile
„Corinne tényleg a legjavát hagyta a végére, mert Jacob és Brenna egyszerűen maguk voltak a TÖKÉLY!” – bookaddict_fanatic
„Nem hagyhatod ki ezt a könyvet!” – A Book Nerd a Bookseller and a Bibliophile

petrovicbea1@gmail.com

Megjegyzések

  1. Szia, szeretném kérni a sorozatot. fneviki@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretném ezt a sorozatot. Kérlek küld el nekem. Köszönöm. ivanka.jolika49@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon szeretnèm a sorozatot. Elküldöd nekem! mullerhajni23@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Szeretném kérni a sorozatot! Köszönöm!! duzsne@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia.Szeretném kérni a sorozatot. Nagyon szépen köszönöm anett9.a@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia.Szeretném a sorozaból a 4.könyvet. tothteddy197401@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szeretném kérni a sorozatot! Köszönöm! 🥰
    darkprincess972@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szeretnék kérni ezt a sorozatot. Köszönöm. Mamus8107@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia, elkérhetném ha még meg van az összes részt? Köszönöm szépen.
    dudistella14@gmail.com címre!?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések