L. J. Shen- The ​Monster (Boston Belles 3.) RAJONGÓI

 L. J. Shen-The ​Monster (Boston Belles 3.) RAJONGÓI


A legfontosabb dolog, amit valaha olvastam, egy hordozható mosdó ajtajára volt firkálva, műanyagba vésve egy karneválon Boston külvárosában.
A vágy megmarad, a szerelem marad.

A vágy türelmetlen, a szerelem vár.
A vágy éget, a szerelem melegít.
A vágy pusztít, de a szerelem? A szerelem öl.

Talán mindig is az volt a sorsom, hogy egy szörnyetegbe szeressek bele.
Amikor más gyerekek éjjelente ébren maradtak, mert féltek a szekrényükben rejtőző hegyesfogú szörnyetegtől, én arra vágytam, hogy meglássam az enyémet.
Etetni akartam, háziasítani, megérteni.
Sam és én csak a sötétben szerethettük egymást.
Amint a történetünk kibontakozott, és az igazság napvilágra került, én voltam az, aki elvágta a kötelet.
A nevem Aisling Fitzpatrick, és be kell vallanom valamit.
Sam Brennan nem az egyetlen szörnyeteg ebben a történetben.










Megjegyzések

Népszerű bejegyzések