L. J. Shen-A ​szívtipró (Bostoni bikák 1.)

 L. J. Shen-A ​szívtipró (Bostoni bikák 1.)


Hunter

Nem terveztem, hogy egy szexvideó főszereplője legyek, okés?
Egyszerűen csak megtörtént.
Erre az én utálatos apám fél év cölibátusra, piamentességre és totális unalomra ítél a legstréberebb, szűzike, Sailor Brennan társaságában.

Sailor

Nem vágytam erre a melóra, oké?
De annyira jó ajánlat volt, hogy nem mondhattam nemet.
Amúgy sem kell félni attól, hogy belezúgnék ebbe a gyönyörű, karizmatikus, csilliárdos agglegénybe.
Nem. Ellenállok Hunter Fitzpatrick vonzerejének.
Még akkor is, ha elveszítem mindenemet.
Még akkor is, ha odavész a birodalma.

Az Amazon, USA Today és Washington Post bestsellerszerző L. J. Shen új, Bostoni bikák-sorozata nem okoz csalódást a szenvedélyre és érzékiségre vágyó olvasóknak.

petrovicbea1@gmail.com







Megjegyzések

  1. Szia, szeretném kérni a könyvet, fneviki@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Szia, szeretném elolvasni a könyvet, eltudnád küldeni?😊
    Email címem: gyenizsedori@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én is nagyon szeretném a könyvet. Besebogi50@gmail.com Köszi szépen!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én is szeretném elolvasni. Előre is köszi! mimiluke.rd@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia! Szeretném elkérni,nagyon szépen köszönöm!
    lovanyi.vera@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia. El tudnád nekem is letszives küldeni a könyvet?
    Magdalena.kevezdova@gmail.com. Nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  7. Szia😀 Szeretném én is kérni. kiss-timi92@freemail.hu.
    Nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  8. Szia eltudnád nekem is küldeni a könyvet? Az email címem: animedorka21@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia eltudnád küldeni nekem a könyvet ? Szeretnèn elolvasni 😊 pappnati67@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia szertném elkérni a könyvet nagyon örülnék ha el tudnád küldeni. trgbeki@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia
    Én is szeretném elkérni :)
    Nagyon szépen köszönöm!!
    fulep.kata.15@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia, én is szeretném elkérni! :) Köszönöm szépen! seolahnna@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia én is el szeretném kérni nemetnory@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia! Én is szeretném kérni, ha lehet az egész sorozatot!😊 pdfolvaso23@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia! Szeretném kérni, ha lehet az egész sorozatot!😇 pitortcvj@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia szeretném kérni az egész sorozatot.. köszönöm
    kvivien051@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia én is szeretném el kérni előre is köszönöm. annuskaannuska0@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  19. szia énis el szeretném kérni az egész részét ha lehetséges.... annabellavigh447@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések