Ava Harrison -A ​becstelen (Alvilági játszmák 1.)

 Ava Harrison-A ​becstelen (Alvilági játszmák 1.) 

Cyrus


„Le sem bírtam tenni, tudnom kellett, mi következik.” – Jeeves Reads Romance
„A becstelen az a fajta olvasmány, amit nem felejtesz el egykönnyen.” – Daily Dose of Reading
Bűnöző. Gyilkos. Szörnyeteg.
Azt beszélik, Cyrus Reed könyörtelen ember. Vasököllel uralja az alvilágot.
Vagyonokat szerzett meg, birodalmakat épített föl.
Sosem találkoztunk volna, ám a sors úgy hozta, hogy ugyanannál a pókerasztalnál kötöttünk ki.
A privát szigetén ébredtem fel.
Fogságban.
A gyűlölet és a vágy veszedelmes játékát űztük.
Azt mondta, meg akar védeni.
Megmenteni.
De tőle ki ment meg engem?
Ava Harrison a USA Today és az Amazon bestsellerszerzője. Első magyarul megjelenő könyve az Alvilági játszmák-sorozat első kötete, mely tele van szenvedéllyel, veszéllyel és túlfűtött jelenetekkel.

petrovicbea1@gmail.com




Megjegyzések

  1. Szia. Ha szépen megkérlek el küldenéd nekem az Alvilági játszmák sorozatot? anikocsima@gmail.com. Előre is köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Kellemes Karácsonyi Ünnepeket! 🎄💝
    Szeretném elkérni a
    A becstelen - című könyvet.
    Köszönöm.
    etasabine@gmail.com.

    VálaszTörlés
  3. Szeretném kérni a könyvet.
    tothteddy197401@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia, ha szépen megkérlek el tudnád nekem küldeni az Alvilági Játszmák sorozatot az alábbi emailcímre: urban.sabyna@gmail.com
    Előre is nagyon szépen köszönöm <3

    VálaszTörlés
  5. Szia. Ha szépen kérlek el tudnád nekem küldeni az alvilági játszmák sorozatot. trgbeki@gmail.com Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Szia! El tudnád küldeni az Alvilági játszmák sorozatot?

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Eltudná valaki küldeni nekem ezt a könyvet?
    isabella.bes.66@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Szia nagyon szeretném el olvasni a Vétkes Mateo és a Csábító könyvet nagyon szépen köszönöm ha sikerül elküldeni annuskaannuska0@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések