Aly Martinez- Megbánás

 Aly Martinez -Az ​éjszaka gyümölcse  (Megbánás 1.)


Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

„Egész ​egyszerűen TÖKÉLETES alkotás.” – Wrapped Up in Reading Book Blog

Az életem a kezedben van

Minden kislány szeretne egy tündérmese főszereplője lenni. Egy romantikus történeté, melyben a herceg megmenti őt a gonosz fogságából. Végül egymásba szeretnek, gyerekeik születnek, és boldognak élnek, amíg meg nem halnak. Elméletileg az én életem is lehetett volna ilyen tündérmese. Nyolcéves koromban Caven Hunt megmentett egy szörnyetegtől. Nem számított, hogy csak egy kölyök voltam, azonnal beleszerettem. Sajnos a tündérmesém ezen a ponton véget is ér. Évekkel később életem legsötétebb időszakában egy egyéjszakás kaland egy kislánnyal ajándékozott meg minket. A könyörtelen sötétség rabjaként azonban nem maradt számomra más kiút, mint hogy az újszülöttet Caven gondjaira bízzam.
Ennek a tündérmesének a végén nagy boldogság vár valakire. Valakire, aki nem én vagyok. A lányom születése óta egyetlen éjszaka sem telt el anélkül, hogy ne imádkoztam volna az ő boldogságáért. Az életemmel tartozom Cavennek.
Csakhogy annak az ártatlan gyereknek még többel tartozom. Ezt pedig csak úgy adhatom meg neki, ha a szívemet kitépve, ismét találkozom az apjával.

Aly Martinez USA Today bestsellerszerző. Kétrészes sorozatának első történetével felkavarja az érzelmeket, az egyik pillanatban megnevettet, a másikban megríkat, drámai fordulatai kitépik a szívedet.

„Elképesztően váratlan, döbbenetesen jó sztori.” – Natasha is a Bookjunkie

„Ez a könyv rabul ejtett..” – Amber, Leave Me Alone, I'm Reading


Aly Martinez-A ​szerelmünk gyümölcse(Megbánás 2.) 



Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

„Egyszerűen ​lenyűgöző!” – TotallyBooked Blog

Az életed a kezemben van

Tizenöt éves koromban egy puskagolyó megváltoztatta az életemet. Utána egy évtizeden keresztül próbáltam kiszakadni széteső múltamból, erős fallal vettem körül magamat, hogy elbújhassak az élet által rám zúdított sok szörnyűség elől.
Végül, amikor megszereztem a világ összes kincsét, váratlanul újabb próba elé állított az élet. Egy napon egy hangosan síró, magára hagyott újszülöttet találtam a küszöbömön. Soha nem akartam apává válni. Sosem akartam továbbadni az ereimben áramló mocskot. A kislány azonban ott volt, rózsaszín arcával, vörös hajával, és tudtam, hogy az enyém. Bármennyire hihetetlen is, de a gyermek boldoggá tett. Nem fuldokolhattam tovább a múlt posványában, hisz én vagyok az egyetlen, aki megvédheti a lányom jövőjét. Ezért készen álltam a küzdelemre, amikor négy évvel később az anyja visszatért. Bárcsak valahogy elkerülhettem volna, hogy a harcunk során beleszeressek abba a nőbe!

Aly Martinez USA Today bestsellerszerző. Kétrészes sorozatának befejező része lenyűgöző, szívdermesztő, felkavaró és szexi történet. Készülj fel, hogy az érzelmek minden magasságát és mélységét megéled olvasása közben!

„Nagyszerűen keverednek benne az aranyos és a felkavaró részek, az erőteljes érzelmek és a bűnbánat utáni szenvedélyes vágy.” – Book Bistro Blog

„Rengeteg váratlan fordulat van ebben az izgalmas könyvben.” – Cat's Guilty Pleasure Blog

Megjegyzések

  1. Sziasztok! Valakinek nincs meg véletlenül a második része? Szerelmünk gyümölcse! Vircsike0003@gmail.com-ra szerettetel várom! Köszönöm😘

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Az előttem szólót ismètelnèm 😁 babiii1504@gmail.com címre meg tudná nekem küldeni? Előre is köszönöm 😊🌈

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok ha valakinek meglenne elküldené nekem is? horvathbrigitta177@gmail.com
    Köszönöm szépen előre is❤️❤️❤️

    VálaszTörlés
  4. Szintén csatlakoznék az előttem szólókhoz, ha valakinek meg van el tudná küldeni az fmesikonyvek@gmail.com e-mail címre? Hálásan köszönöm előre is :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Én az első részt simán letöltöttem, de a 2.-hoz hozzáférési engedélyt kér. Ha valaki el tudná nekem küldeni, megköszönném! enci0415@gmail.com az email címem

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! A 2. részt sajnos nekem sem sikerül letölteni.Ha valaki el tudná küldeni a rumszti@gmail.com e-mail címre nagyon megköszönöm.

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Valaki eltudná nekem is küldeni a második részt blanka.berbekar@gmail.com email címre? Nagyon köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok nekem is eltudna valaki küldeni a második részt ? milany.krisztina@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen 😊

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok, miért nem lehet letölteni a második részt?

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok! Én is kérhetem a második részt. sovary.szandra@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok, én is örülnék a 2. Résznek! Nagyon köszönöm!! florinczi@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok én is szeretném kérni a második részt Köszönöm!!!
    szofi870327@icloud.com

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok ha valakinek meg van nekem is el küldené valaki a 2 dik részt m.p.07070207@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok! Megkaphatnám én is a második részt?! csirke.bernadett@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!
    Légyszi nekem is küldje el valaki. 😊 Köszönöm szépen!
    vancuka@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok én is szeretném. norby55@citromail.hu
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!
    Valaki elküldené nekem is a 2. kötetet? mr.ecdl@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok.Elküldené nekem is valaki a 2.részt?
    andreanagyne01@gmail.com
    Köszönöm🤗

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok! Eldudja küldeni nekem is valaki a második részt? Előre is köszönöm! Esztella.tasnadi@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Nekem is el tudják küldeni valaki a másik részt? gabcica@yahoo.co.uk Előre is köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok!
    Nekem is elküldenè valaki? roth8452@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok!
    Nekem is elküldené valaki?
    nagyemese787@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok énis szeretném elkérni ha lehetséges az 1 és 2 részét.ibolya19880716@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok, a második részt el tudná küldeni valaki. bekohajni@freemail.hu Előre is köszönöm

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések