Kendall Ryan- Társas játék sorozat

 Kendall Ryan -A ​szobatárs (Társas játék 1.)



Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

„Csodálatos.” ​- Kelly Elliott, New York Times bestselleszerző
„Szexi, vicces és szórakoztató olvasmány, belevesztem a románcba, amely a mennyekben köttetett.” – My Girlfriend's Couch

Nem szerethetek beléd!
Amikor utoljára láttam a legjobb barátnőm öccsét, még fogszabályzós kis stréber volt. Egy nap azonban Cannon, a kisöcs, megjelent nálam, hogy meghúzza magát a vendégszobámban. Teljesen megváltozott. Huszonnégy éves, széles vállú, férfias és pokolian szexi pasi lett. A több mint 185 centijével, a pólója alatt feszülő szikár izmokkal, a mély hangjával és az önelégült vigyorával őrülten csábító.
Éppen csak túlesett egy csúnya szakításon, ezért eszében sincs új kapcsolatba keveredni. És én ellen tudok állni a kísértésnek, igaz?
Ki is tartottam egészen a harmadik éjszakáig, amikor is túl sokat ittunk, és bevallotta nekem a legféltettebb titkát: olyan isteni az ágyban, hogy a nők azonnal beleszeretnek. Szerinte ez átok, nem áldás.
Szerintem ez baromság, és ezt be is fogom bizonyítani. Kizárt, hogy beleszeressek Cannonba. De mihelyt belevágunk… rádöbbenek, hogy talán életem legnagyobb hibáját követtem el, amikor nem hittem neki.
A USA Today és New York Times bestsellerszerző Kendall Ryan humoros, érzelmes és őrülten szexi regénye ismét lázba hozza az olvasóit.


Kendall Ryan- A ​játszótárs (Társas játék

 2.) 



Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

„Édes, ​könnyed, szexi és vicces!!!” – Four Chick Flipping Pages
„Messze ez a kedvencem Kendall Ryan könyvei közül. Vicces és szexi, imádom Smitht és Evie-t.” – Musings of the Modern Belle

Kockázatos játék a szerelem
Smith Hamiltonnak megvan mindene – okos, jóképű és gazdag, és nem akar mindent elrontani egy nőüggyel, kiváltképp, ha az a nő a legjobb barátja kishúga. Elhatározza, hogy távol tartja magától Evie-t… habár a korábban rémesen idegesítő kiscsaj mára formás bombázóvá érett. Szexi szőke, aki próbára teszi Smith önuralmát azon az éjszakán, amikor bemászik mellé az ágyba.
Evie Reed mindent megkapott az élettől – kiváló oktatást, szerető családot és remek munkát a családi fehérneműgyárban, ahol a cég közösségi oldalát menedzseli. De többet akar, például okot arra, hogy viselje is azokat a szexi fehérneműket. Tudja is, hogy ki az a férfi, aki segíthet neki ebben. Amióta csak az eszét tudta, odavolt Smithért, és most mindent megtesz, hogy a férfi végre meglássa benne a felnőttet… ezért betrükközi magát az ágyába.
Csak hogy Evie terve katasztrófába torkollik, és neki meg Smithnek döntenie kell – nem vesznek tudomást a közöttük szikrázó vonzalomról, vagy játszótársakká válnak, és mindent kockára tesznek.
A USA Today és New York Times bestsellerszerző Kendall Ryan szenvedélyes, édesen romantikus és vicces regénye megmutatja, hogy semmi sem lehetetlen.


Kendall Ryan- A ​lakótárs (Társas játék 3.) 



Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

„Maximálisan ​elbűvölő! Bűnösen szexi. Romantikus és eszméletlen.” – Shayna Renee's Spicy Reads
„Gyorsan beleszerettem ebbe a pörgő, könnyed, eszméletlen, forró és vicces románcba a szexi, egyedülálló apa és a közvetlen, csinos nevelőnő között. Egyszerűen imádom.” – Chatterbooks Book Blog

Mi lehet szexibb egy rosszfiúnál?
Max Alexander hamarosan betölti a harmincötöt. Létrehozott egy sikeres céget, de a szerelemben soha nem volt szerencséje. Olyan sok időt fordít az üzletre és a lánya nevelésére, hogy ez teljesen háttérbe szorítja a magánéletet. Nem tud bájologni, hamar elveszíti a türelmét, és néha az agya is elborul.
A legkevésbé arra az egyedülálló, túlságosan vonzó fiatal nőre van ideje, akit nevelőnőnek fogadott a kislánya mellé. A nő eltereli a figyelmét, amire semmi szüksége, és esze ágában sincs viszonozni a vonzalmát. De ugye a szenvedély útjai kifürkészhetetlenek…
A USA Today és New York Times bestsellerszerző Kendall Ryan elbűvölő, forró románca egy olyan lenyűgöző történet, mely szerelembe ejti az olvasókat is.


Kendall Ryan- A ​lelki társ (Társas játék 4.) 



Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

„Egy ​olyan szerelmi történet, amelyet egyenesen az orvos írt fel.” – Hypable
„EZ ÉSZVESZTŐEN CSODÁS VOLT! Ha csak egy könyvet olvasol el az idén, akkor ez legyen az, kérlek!” – Red's Romance Reviews

Szenvedélyes következmény
Bren Matthews zoológus, a munkájának él, se kedve, se ideje nincs egy kapcsolatra.
A szerelmet ugyan elutasítja, a teste viszont vágyik az érintésre, ezért úgy dönt, keres valakit… és talál. A legdögösebb férfi akad az útjába, akit valaha is látott.
Észbontó éjszakát töltenek együtt, majd Bren másnap eltűnik, amíg a férfi alszik.
Két hét múlva rádöbben, hogy esetleg terhes lett. Nőgyógyászhoz megy, de a vizsgálóban dr. Legjobbegyéjszakás fogadja…
Dr. Mason Bentley minden nő vágyálma, őrjítő a teste, sikeres és ráadásul orvos. Ám Mason mégis nehezen talál párt, hisz szülei tökéletes kapcsolata magasra tette nála a lécet. A Brennel töltött éjszaka után úgy érzi, a lány a lelki társa, és megvan benne az a plusz, amit keres. Amikor reggel egyedül ébred, mélységesen csalódottnak érzi magát. Boldog, hogy Brent pácienseként viszontlátja, habár az, hogy terhes lehet, őt is sokkolja.
Bren tiltakozik az ellen, hogy elmélyítsék a kapcsolatukat, Mason azonban teljesen biztos abban, hogy őket egymásnak teremtették. Meggyőzi a lányt, hogy várjanak egy hónapot, mielőtt megnézik a terhességi teszt eredményét, és addig ismerjék meg egymást…
A USA Today és New York Times bestsellerszerző Kendall Ryan szenvedélyes, romantikus története megmutatja, hogy létezik szerelem első látásra, és hogy egy forró éjszaka akár egy életre is szólhat.

Megjegyzések

  1. Helló. A második részt sajnos nem tudom meg nyitni 🥺😟

    VálaszTörlés
  2. Szia,a második részt én sem tudom letölteni :(

    VálaszTörlés
  3. Szia második részt nem tudom megnyitni

    VálaszTörlés
  4. Szia A következő 2 resz a lakotars es a lelkitars mikoarra varhato? 😁

    VálaszTörlés
  5. Uriistteeennnnnnn nagyon vártam már a lelki társat(nagyon várom már hogy elolvassam)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nagyon szeretném ha elküldenéd nem a Lelki társ címü könyvet. sasdibetti4@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Szia, ha megkérhetlek elküldenéd nekem az egész sorozatot? Nagyon szépen köszönöm :-D bbeuska799@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Ha lehet nekem is elkuldod?
      nikicsaszar18@gmail.com
      Az egész sorozatot

      Törlés
  8. Szia! Szeretném a harmadik és negyedik részt, ha el tudnád nekem küldeni :) erre az e-mail címre: barna.sarolta413@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Szia, ha megkérhetlek elküldenéd nekem az egész sorozatot? Nagyon szépen köszönöm roth8452@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia. El tudnád küldeni a sorozatot? Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  11. Szia. El tudnád küldeni az alábbi sorozatot a varganikoletta1992@gmail.com e-mail címre?

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Szia! Elküldenéd nekem a 4. részt? Hiába kértem, az elküldött link ezt az oldalt dobja vissza! szekendinekovacseva@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia eltudnád küldeni a lelki társat a galeva98@gmail.com email címre?

    VálaszTörlés
  16. Szia
    Eltudod küldeni nekem az összes könyvet......
    Viki.gabor0111@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  17. Szia. Ha lehetséges én is szeretném a lelki társat kérni. dzsurdzsi@gmail.com Nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  18. Szia! Eltudnád küldeni nekem a lakótársat kittimolnar359@gmail.com-ra? Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  19. Szia ! Az első rész kivételével kérhetném a többi meglévőt én is? reveszanita
    @freemail.hu
    Nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
  20. Szia! Szeretném a harmadik és negyedik részt, ha el tudnád nekem küldeni :) erre az e-mail címre: sancsa87@gmail.com.köszi

    VálaszTörlés
  21. Sziaa:) Eltudnád küldeni nekem is az egész sorozatot erre az e-mail re: oliviakovacs3245@gmail.com
    Előre is koszonoom!

    VálaszTörlés
  22. Szia
    Eltudnád nekem küldeni az egész sorozatot erre az e mail címe?
    martinkovicsmelinda5@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  23. Szia! Ha lehetne én is kérném a sorozatot. Email. sipos. petrov@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia! Szeretném mind a 4 részt. Köszönöm. Ez a cím: heindlzsuzsanna@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Szia, szeretném mind a 4 részt, előre is köszönöm 🙂 suharenata@gmail.hu

    VálaszTörlés
  26. Szia! Szeretném kérni a 4.részta redling.erika@gmail.com email címre.Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  27. Szia! Szeretném a sorozatot ha elkuldened nekem az andreaolah1991@gmail.com címre 😋 előre is köszönöm 💗

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok!! Esetleg Vi Keeland A nag játékos cimű könyvét nem tudná valaki elküldeni nekem?? domonkosdenisa21@gmail.com Hálás köszönet! ☺️🤗

    VálaszTörlés
  29. Szia! Elküldenéd nekem is a 2-4. részt? Köszönöm
    E-mail: bejja1613@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Szia, nekem is el tudnád küldeni az egész sorozatot?
    Előre is köszönöm szépen :)
    gyenesianita@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Szia, én nem látok linkeket a könyveknél vagy nem működik most rendesen az oldal ? Koszi a választ 😊

    VálaszTörlés
  32. Szia ! El tudnád küldeni az eva.boronyak @gmail.com mailra Kendall Ryan TÁRSASJÁTÉK SOROZAT 2,3,4 részét? Köszi előre is, Éva

    VálaszTörlés
  33. Szia! Kérném én is. zsuzsatne@freemail.hu Köszi

    VálaszTörlés
  34. Szia! Én is szeretném kérni a sorozatot. edit.kacsor@gmail.com Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elnézést, kacsor.edit@gmail.com a cím. :)

      Törlés
  35. Sziasztok! Szeretném kérni a sorozat 4. részét, valamint A nagy játékos című könyvet szintén Vi Keelandtól az enczelj@gmail.com címre. Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok! Én is szeretném kérni ezt a sorozatott.
    petra9851@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. KENDALL RYAN- TÁRSAS JÁTÉK SOROZAT mind a 4 részét kérhetném én is, hogy küldjetek el. egyxenia@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Szia. Szeretném kérni a Társas játék sorozat 3-4.részét. Köszönöm

    VálaszTörlés
  39. Szia. Szeretném kérni a sorozat 4. részét. Elöre is köszönöm.🤗
    ancsa7308@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  41. Szia.
    A 3. és a 4. könyvet nekem is eltudnád küldeni?
    kelemenbeata9@gmail.com
    Előre is köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  42. Kérhetném a sorozat összes részét? kizzsi@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok, sajnos nem tudom letölteni Kendall Ryentől a szeretni mindenáron című könyvet .Tudná valaki elküldeni saroltasipos2@gmail.com ra köszönöm .

    VálaszTörlés
  44. Szia! El tudnád küldeni a teljes sorozatot. Hálásan köszönöm 😁
    polkakutya@hotmail.com

    VálaszTörlés
  45. Szia! Szeretném elkèrni a teljes sorozatot. Nagyon köszönöm.
    maricka0305@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok, valaki el tudná küldeni nekem a 4. Részt? Köszönöm vixy.1993@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Szia. Eltudnád küldeni az egész sorozatot?
    kitti.botos00@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  48. Szia. Eltudnád küldeni a teljes sorozatot?
    kitti.botos00@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  49. Szia.!Szeretném ha elküldenéd A lakótárs és a Lelkitárs c.könyvet...jolikanovotny@gmail.com címre köszönöm

    VálaszTörlés
  50. Szia nekem is eltudnád küldeni a sorozatot légyszives? Email címem: zoldbudi@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  51. Szia. Elküldenéd légyszi a 4 részt az erikavikt@gmail.com címre? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  52. Hello! Tudja valaki hogyan tudok innen letölteni??

    VálaszTörlés
  53. Szia!Ha nagyon szépen megkérlek elküldenéd nekem is az egész sorozatot?Előre is köszönöm! nickye94@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Szia, eltudod küldeni nekem az első részt? előre is köszönöm, horvathszavi@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Szeretném kérni a Lelki társ című kötetet. bagyal.noemi@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  56. Szia,, elküldenéd nekem a teljes sorozatot?Köszönöm :) graf.anita27@gmail.com

    VálaszTörlés
  57. Szia! Kerhetném én is ezt a sorozatot? gyorfi.betti91@gmail.com a címem és előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok!
    Kérhetném én is ezt a sorozatot? nyunyuka93@gmail.com előre is köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok
    Elkuldenetek nekem a 3. és 4. részt? Koszonom
    jociesevi@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. Szia
    El tudnád küldeni nekem is az utolsó 2 részt a horvathibolya2000@gmail.com - ra..
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  61. Szia. Eltudnád küldeni nekem ezt a sorozatot a mihalykarolina490@gmail.com - ra. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  62. Sziasztook! Valaki nekem is elküldené a sorozatot? csillagszabina2002@gmail.com az emailom
    Köszönöm előre is! 😇

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések