Vi Keeland- A ​viszony

 Vi Keeland- A ​viszony

„Elragadó, ​érzelmes és szexi.” Aestas book blog

„Nevettem, sírtam, ez egy felejthetetlen történet.” Harlequin Junkie

„Jaj, a szívem! Ez a könyv HATALMAS meglepetés volt! Többször is hangosan felnevettem, felzokogtam, időnként az ájulás kerülgetett! Ez a könyv az új kedvenc Vi Keeland-regényem!” – AC Book Blog

Nem leszek a szeretőd!

Elbocsátás helytelen magatartásért… Nem akartam elhinni.
Kilenc éven át a belemet is kidolgoztam Amerika egyik legnagyobb cégének, és amikor hazaértem az Arubán töltött vakációról, egy hivatalos levélben kirúgtak. Csak azért, mert csináltunk egy videót a barátaimmal a nyaraláson… egy saját, személyes videót…
Dühömben kinyitottam egy üveg bort, és megírtam a levelemet a csilliárdos vezérigazgatónak arról, hogy mit gondolok a cégéről és annak bevett gyakorlatairól.
Nem gondoltam, hogy válaszol.
Azt meg végképp nem gondoltam, hogy egyszer csak levelezőtársak leszünk a gazdag rohadékkal.
Végül a pasi rájött, hogy szabálytalanul jártak el velem szemben, és visszakaptam az állásomat. De… nem ez volt az egyetlen, amit Grant Lexington meg akart tenni értem.
Biztos, hogy nem megyek bele egy viszonyba a főnököm főnökének a főnökével! Még akkor sem, ha az illető nevetségesen jóképű, magabiztos és elbűvölő.
Teljesen illetlen lenne, sőt, megbotránkoztató.
Nagyjából olyan, mint a videó, ami miatt bajba kerültem.
Két rossz nem tesz ki egy jót.
De néha kétszer akkora buli lesz belőle…

Vi Keeland a New York Times bestsellerszerzője új, szexi regénye egy különleges, szívmelengető, érzelmes, mégis humoros történetet mesél el egy mindent elsöprő szerelemről.

Megjegyzések

  1. Köszönöm a feltöltést.

    VálaszTörlés
  2. Szia feltudnád tölteni Vi Keeland: Vonzó hagyaték című könyvét?

    VálaszTörlés
  3. Szia, csak nálam nem működik a letöltés link?
    Azt írja ki, hogy a keresett file nem létezik.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Nekem sem engedi letölteni. Valaki elküldené nekem e-mailbe?

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Nekem sem engedi letölteni. Átküldené valaki e-mailben? debreninoemi@yahoo.com előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Nekem is elküldenè valaki?:) h.bejcsike@gmail.com

    Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok. Valaki eltudná nekem küldeni az email cimemre a Viszonyt? brigitta19960506@gmail.com
    Koszonom ! :)

    VálaszTörlés
  8. Valaki elküldené nekem is. Nagyon köszönöm. angela19950130@gmail.com.

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok nem engedi letölteni nekem sem. Valaki el küldené? Barathbrigi 94@gmail.com nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  10. Szia. Szeretnék hozzá ferest a könyvhöz. Köszönöm. vassmonika17@gmail.com 😊

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!
    Nekem is elküldenè valaki? roth8452@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Halihó! Elküldené valaki nekem is a könyvet? ☺️ Köszi domonkosdenisa21@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Hali! Elkérhetném én is a könyvet kérlek. Előre is köszönöm
    orsiorban2006@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok, el szeretném kérni a könyvet, valaki nekem is el tudja küldeni? Köszönöm szépen. argmaricam@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Esetleg meg van még neked a könyv? Ha igen kérlek el tudnád nekem küldeni? barath.v95@gmail.com

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések