Meghan March -Ördögi ​egyezség (Forge-trilógia 1.)

 Meghan March-Ördögi ​egyezség (Forge-trilógia 1.) 


India
Amint megláttam Jericho Forge-ot, máris tudtam, hogy igaz a szóbeszéd. Ez a férfi egy ragadozó, és engem szán prédának. Eszem ágában sem volt kockázatot vállalni azon az éjszakán. Nem akartam veszíteni, hiszen én magam voltam a tét. De a kétségbeesés elhamarkodott döntésekhez vezet, és tudtam, hogy csakis nyerhetek.
Tévedtem. És most nem tehetek mást, mint hogy alkut kötök az ördöggel.

Jericho
India Baptiste híres volt arról, hogy sosem veszít kártyán, de eddig még nem találkozott velem. Számomra ő csak egy díj, valamint hatalmam kinyilatkoztatása, az se érdekel, milyen érzéki, csábító, okos és életrevaló… Még sosem voltam szerelmes, és azt akarom, hogy ez így is maradjon.
Azonban bár India elveszített egy csatát, a szívemért dúló háborút még megnyerheti.
Meghan March, a New York Times, a USA Today és a Wall Street Journal bestsellerszerzője egy vággyal és bosszúval teli sorozattal készült az olvasóknak, melyben két merész és makacs karakterrel ismerkedhetünk meg, akik között fellobban a szenvedély. De egyikük helyzete sem olyan egyszerű, hogy egyenes út vezesse őket a boldogsághoz.

Megjegyzések

  1. Szia! Nemrég találtam rá az oldaladra. Szeretném kérdezni, hogy tudom elolvasni nálad a könyveket? Igazán szuper regényeket tettél fel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emailben kel kerni.
      petrovicbea1@gmail.com

      Törlés
    2. Helló, nekem is el küldenéd légyszíves?
      jouhakawter12@gmail.com

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Szia!
    Szeretném elkérni ezt a részt! Előre is köszönöm!
    vzsazsi87@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia! Elküldenéd nekem is? lindimike@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  4. Szia! El tudnád nekem is küldeni? Verata5202@gmail.com
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Szia szertném én is a sorozatot előre is köszönöm
    judithajdu51@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! Szeretném elkérni.
    hofferdalma960512@gmail.com
    Előre is köszönöm:)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Szeretném elkérni ezt a könyvet.
    krisztasica@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Szia eltudnad nekem is küldeni. timeanati@gmail.com. Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  9. Jó napot kívánok! Még van-e véletlenül a második része ennek a sorozatnak? Ha igen elküldenéd erre a címre cicula2004@freemail.hu. Nagyon szépen köszönöm. Nagyon tetszik a blogod, s köszönöm a könyveket, amiket innen tudtam elolvasni

    VálaszTörlés
  10. Szia mivel e-mailt küldtem választ nem kaptam gondoltam próbálkozom itt. Elküldenéd nekem mind a 3 részét köszönöm.

    VálaszTörlés
  11. Szia! Én is szeretném elkérni a könyvet! kicsismonika23@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia! El tudnád küldeni nekem is? karamelltorta@gmail.com
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  13. Szia! Szeretném elkérni a sorozat 3.részét. El tudnád küldeni a csepel.k.kata@gmail.com e-mail címre?
    Élőre is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  14. Szia! Légyszíves küld el nekem, ha lehet akkor a további részeket is. Előre is köszönöm. Kescrut@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések