Estelle Maskame- DIMILY-trilógia

Estelle Maskame -Mondtam ​már, hogy szeretlek? (DIMILY-trilógia 1.) 


Amikor a tizenhat éves Eden Munro beleegyezik, hogy a nyarat a rég nem látott apjánál tölti a kaliforniai Santa Monicában, még nem sejti, mi vár rá. Eden szülei elváltak, és az apja új családot alapított. Ezt azt jelenti, hogy Eden találkozik a három mostohatestvérével.
A legidősebb, Tyler Bruce, egy heves természetű, hatalmas egójú problémás kamasz, aki mindenben szöges ellentéte Edennek. A fiatal lány nemsokára egy új élményekkel teli világban találja magát, mert Tyler baráti köre úgy dönt, hogy a szárnyai alá veszi a jövevényt. A legnagyobb rejtélyt Tyler jelenti számára, és minél jobban próbálja megérteni a fiút, annál jobban megtetszik neki. Pedig pont a mostohatestvérébe nem lenne szabad beleszeretnie.
A helyzetet tovább bonyolítja Tyler levakarhatatlan barátnője meg egy srác, aki azonnal szemet vet Edenre. Sok titok, sok hazugság, és rengeteg dráma van a háttérben. Vajon Eden le tudja győzni az érzéseit? És sikerül kiderítenie az igazságot Tylerrel kapcsolatban?

Estelle Maskame- Mondtam ​már, hogy szükségem van rád? (DIMILY-trilógia 2.)


Eltelt egy év azóta, hogy a tizennyolc éves Eden Munro utoljára látta Tyler Bruce-t, a mostohatestvérét… és a titkos szerelmét. A családjuk kedvéért véget vetettek a kapcsolatuknak, Eden mégis izgatott lesz, amikor Tyler meghívja magához, hogy töltse vele a nyarat New Yorkban.
Eden már megtalálta a boldogságot a barátjával, Deannel, és úgy gondolja, hogy Tyler is biztosan továbblépett. De miközben eltöltenek egy hosszú, forró nyarat a sosem alvó, izgalmas városban, hamarosan kiderül, hogy egyáltalán nem felejtették el egymást. Vajon ellen tudnak állni a csábításnak?
Estelle Maskame fantasztikus DIMILY-trilógiájának második részében Tyler és Eden felvállalja az érzéseit, és el kell dönteniük, mit tegyenek ezután. Elég erős a szerelmük, hogy elviseljék a rájuk váró kihívásokat?


Estelle Maskame- Mondtam ​már, hogy hiányzol? (DIMILY-trilógia 3.) 


Egy éve már, hogy Eden utoljára beszélt Tylerrel. Még mindig haragszik rá, amiért tavaly nyáron olyan hirtelen faképnél hagyta, és igyekszik mindent elkövetni, hogy továbblépjen, és gondtalan diákként folytassa az életét a Chicagói Egyetemen. A tanév végén visszatér Santa Monicába, de nem ő az egyetlen, aki úgy dönt, hogy hazautazik a nyárra…
Edennek egyedül kellett szembenéznie botrányos bejelentésük következményeivel, és egy szétzilált család minden problémájával, ezért úgy dönt, hogy nem foglalkozik Tylerrel, amikor az újra felbukkan a városban.
De hol volt Tyler? És Eden tényleg továbblépett már, vagy csak el akarja hitetni magával, hogy már nem érdekli a fiú? Lehet, hogy Tyler és Eden képes lesz legyőzni a család ellenállását, és minden nehézség ellenére megtalálja végre a boldogságot?


Estelle Maskame- Ne ​is említsd (DIMILY-trilógia 4.)-Tyler története


A ​DIMILY-TRILÓGIA KIEGÉSZÍTŐ KÖTETE

„Nem maradt más, csak a szánalmas Tyler.
Az a Tyler, akinek fogalma sincs, kicsoda.”

A tizenhét éves Tyler Bruce nagyon szexi srác. A barátnője egy szexbomba, a hírneve kikezdhetetlen, és nélküle egyetlen buli sem az igazi. Még a kocsija is egy csoda. De Tyler belül romokban hever – és mindent elkövet, hogy mások előtt ezt titokban tartsa.
Aztán egyszer csak betoppan Eden, hogy náluk töltse a nyarat. A lány őszinte, okos, és hiába a mostohatestvére, rögtön felkelti Tyler érdeklődését. Eden azonnal átlát Tyler rosszfiús álarcán… és észreveszi benne a sebezhető gyereket. A halk szavú fiút, aki gyerekkorában némán viselte el az ütéseket. Tyler vonzalma egyre nő Eden iránt, és hamar leomlanak a falak, amelyekkel körülbástyázta magát.
A történet ugyanolyan ellenállhatatlan és káprázatos, mint a kaliforniai helyszín, ahol játszódik. A Ne is említsd Tyler sztoriját mutatja be nekünk. Megismerjük a szívszorító múltat, örülünk, amikor az életében felcsillan a remény, és drukkolunk neki, amikor rájön, hogy ki akar lenni valójában.

Megjegyzések

  1. Szia! A 3. Részt valamiért nem tudom letölteni, elküldenéd Nekem kérlek?! rupperttimea@gmail.com, köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én sem tudtam letölteni a harmadik részt elküldenéd nekem is kérlek szépen? (bajoalexandra1@gmail.com)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én sem tudom letölteni a harmadikat! Légyszi eltudnád küldeni? (szepesianna18@gmail.com)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Eltudnád nekem küldeni az egész sorozatot? krivancinti@gmail.com
    Előre is köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  5. Szia! El tudnád nekem küldeni kérlek az egész sorozatot? orsiorban2006@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Szia! Elküldenéd nekem a sorozatot ? Köszönöm
    sinkaa1992@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia Bea! Eltudnád nekem is küldeni a sorozatot? Köszönöm előre is orosz.emese5@icloud.com

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. szia Bea! El tudnád küldeni a sorozatot? (konyvek.pocket@gmail.com)

    VálaszTörlés
  10. Szia! El tudod nekem is küldeni a sorozatot? Előre is köszi.
    (mghkinga@gmail.com)

    VálaszTörlés
  11. Szia. Én is szeretném mindet, köszönöm!
    dandica87@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia, el tudnád küldeni nekem is az összes részt? judiitricsak@gmail.com köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia eltudnátok nekem is küldeni az összes részt? rekakulica@gmail.com

      Törlés
  13. Szia! El tudnád nekem küldeni a 3. és a 4. részt? Előre is nagyon köszönöm! :)) (zsofia.balazs.04@gmail.com)

    VálaszTörlés
  14. Szia eltudnád nekem küldeni a 2 és a 3 részt ? Köszönöm
    rekakulica@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések