Winter Renshaw- Ui.

 Winter Renshaw Ui.: ​Rohadj meg (Ui. 1.)-… és most komolyan is gondolom


Kedves Isaiah!

Nyolc hónappal ezelőtt csak egy harcba készülő katona voltál, én meg egy pincérnő, aki ingyen palacsintát csórt neked, és remélte, nem veszed észre, hogy túl sokáig időzik rajtad a tekintete.

De észrevetted.

Egy sorsfordító hetet töltöttünk együtt, mielőtt elmentél. A nyolcadik napon elbúcsúztunk, az utolsó pillanatban adtuk meg egymásnak a címünket.

Az összes leveledet megőriztem, szavaid hamarosan a vallásommá váltak.

Egy hónapja viszont szóba sem állsz velem, nem írtál, aztán tegnap este volt képed besétálni az éttermembe, és úgy viselkedni, mintha soha nem láttál volna.

Ha arra gondolok, hogy… majdnem imádtalak, téged és azt a csodálatosan bonyolult lelkedet.

Majdnem.

Bármi legyen is az – remélem, jó okod van rá.

Maritza a pincérnő

Ui: Rohadj meg… és most komolyan is gondolom


Winter Renshaw Ui.: ​Kívánlak (Ui. 2.)

 -…és most meg is szerezlek



Kedves Melrose!

Amikor először találkoztam veled, idegen voltál.
Másodszor, a szobatársam.
A harmadik alkalommal világossá tetted, hogy hamarosan akkora szálka leszel a szememben, mint még soha, senki.
Túl hangosan kornyikálsz a zuhany alatt, és elhasználod az összes meleg vizet.
És pokolian szeretsz parancsolgatni.
Sokféleképpen komplikálod az életemet.
De nem számít, milyen erősen igyekszem, nem tudok nem gondolni rád.
Őszintén… nagyon felkavarsz.

El akartam mondani ezt neked, le akartalak ültetni, lenyelni a büszkeségemet, felhagyni a köntörfalazó viselkedésemmel, és megmutatni egy olyan oldalamat, amelyet még senki nem látott… ám akkor történt egy vallomás, ami végtelenül megváltoztatott mindent – akkora bombaként hatott, hogy földbe gyökerezett a lábam.
Hogy lehetséges, hogy nem láttam előre, ezt sosem tudom meg.

Sutter

Ui.: Kívánlak

Megjegyzések

  1. Szia! El tudnád küldeni kérlek az 1. és a 2. részt is kérlek? orsiorban2006@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én is szeretném elkérni mindkét részt.
    pr.emese14@gmail.com
    Koszi

    VálaszTörlés
  3. Szeretném én is mindkét részt, az ejudit1982@gmail.com címre :) naggyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Szeretném elkérni mindkét részt.
    Előre is köszi!
    roni0109@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia én is szeretném elkérni mindkét részt.
    Előre is köszönöm.
    annaliliom2006@gmail.com

    VálaszTörlés

  6. Szia!
    Én is szeretném elkérni mind a két részt. hajanhajvi@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  7. Szia, szeretném elkérni mind a két részt kittimolnar359@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Szia
    Szeretném el kérni mind a 2 könyvet.
    Panducy90@gmail.com 🤗

    VálaszTörlés
  9. Szia
    Szeretném elkérni mind a 2 könyvet. krisztinaoz54@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia! Szeretném elkérni mind a két részt! udvari.anett78@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések