Jaymin Eve · Leia Stone- Kaptár-trilógia

 Jaymin Eve · Leia Stone- Ash ​– Parázs (Kaptár-trilógia 1.) 

Parázs ​vagy?

* Fokozott állóképesség

* Étvágytalanság

* Dühkitörések

* Csillapíthatatlan szomjúság

* Szépség és erő

* Férfi

Hívja a forróvonalat, ha ezek a tünetek váratlanul jelentkeznek!
Charlie Bennetről kiderül, hogy a fentiek mindegyike illik rá, kivéve az utolsót. Mert megtévesztő neve ellenére Charlie minden ízében nő, és egyáltalán nem akarta, hogy bármi köze legyen a parazsakhoz… egészen addig a napig, míg fel nem fedezte, hogy bizony ő is az.
Minden akkor kezdődött, amikor fertőzött denevérek megharaptak egy csapat embert, és létrejöttek a ma vámpíroknak hívott lények. Ezután a férfi vámpírok embernőket ejtettek teherbe, és ennek eredményeként kialakult a csupa férfiból álló szépséges faj, a parázs. A pusztítóan jóképű, emberfeletti torzszülöttek.
Charlie az első női parázs, vagy más néven a Kaptár egyszarvúja – a Kaptár nem más, mint egy lezárt terület Portlandben, amit az emberek jelöltek ki a vámpíroknak és a parazsaknak, hogy elszigeteljék őket a társadalom többi részétől.
Hogy mi a gond? A Kaptár tele van, és csak néhány kiválasztott kap rá engedélyt, hogy ott éljen. Hogy egyáltalán éljen. Ha Charlie ki akarja vívni magának a jogot arra, hogy a Kaptár lakója lehessen, túl kell élnie a selejtezést – egy sor halálig tartó küzdelmet. És hogy mi benne a legszebb? Hogy csak azért, mert lány, nem részesül különleges bánásmódban.
Viszont jó, hogy ott van Ryder, a parazsak titokzatos főrendőre, aki mintha mindig ott állna mögötte. De amikor a titkok kezdenek a felszínre bugyogni, egy srác nem lesz elég, hogy megmentse.



" Három napja csináltam ezt a szarságot, és már

 arra is gondoltam, hogy inkább kinyírom magam,

 csak ne kelljen folytatni ezt az őrületet. "


" Lenyúltam, gyakorlatilag a karomba kaptam

 Tessát, és szinte nem is éreztem a súlyát, ahogy

 kimenekültem a klubból. Egész idő alatt egyetlen

 szó lüktetett a fejemben – az ijesztően tökös,

 dögös parázs neve. Ryder. Felsóhajtottam.

Fantasztikus. Miért nem vagyok képes egy normális

 sráccal találkozni? "


" – Ó, istenem, a fincsi Ryder, a parazsak közt az

 első, gyilkos és rendfenntartó, nem mondja azt,

 hogy „basszus”? "


" – Nő vagyok – bukott ki belőlem bugyután. […]

A mosolya akkor eltűnt, és részben kíváncsi,

 részben izzó tekintetnek adta át a helyét.

 Tekintete a testemre siklott.

– Igen, azt látom. " 


" Mi a fasz van a véremmel? Talán nutellás

 ízesítésű? "


" – Nem vagyok egy feladó típus. Megszoktam, hogy

 az élettől citromot kapok, de ez nem gond, míg

 van tequila is.

– Ámen, húgom! "



Jaymin Eve · Leia Stone- Anarchy ​– Anarchia


 (Kaptár-trilógia 2.)



Soha ne mondd, hogy nincs rosszabb, mert akkor az élet kényszert érez rá, hogy bizonyítsa, hogy van.

Charlie Bennett elmondta nektek valaha, hogy a vámpírok a gonoszság sarjai?

Mert hát azok!

Már nagyon teli van velük a hócipője, és amikor bekövetkezik az elképzelhetetlen, úgy dönt, elérkezett a pillanat, hogy a vérét fegyverként vesse be ellenük.

Eljött az ideje egy kis anarchiának.
Kapaszkodj, ez nagy menet lesz!

Megjegyzések

  1. Szia. Nagyon jó könyvek köszi 😊 lehet tudni hogy mikor lesz folytatása? Köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Szia elküldenéd emailben az anarchyt nem tudom letölteni köszi,imádom az oldalad köszi a rengeteg feltöltést.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi az emailben lemaradt lajosnedori94@citromail.hu

      Törlés
    2. Szia Nagyon kedvelem az oldalad nagyon sok könyvet olvasok innen. Megkéthetlek hogy elküldenéd a második részt? Előre is köszönöm.

      Törlés
  3. Szia el tudnád nekem is küldeni a második részt? Az e-mail címen bede.enik7@gmail.com Előre is nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Szia. Nem tudom valamiért letölteni a könyvet. Eltudod nekem küldeni az első és második részt is? E-mail címem: rabai4455@gmail.com Előreis köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nagyon szépen köszönöm azt a sok könyvet amit olvashatok az oldalad által! Lehet tudni mikor lesz meg a 3. rész? Előre is köszönöm a válaszodat! Legyen szép napod! 😊

    VálaszTörlés
  6. Szia! Szeretném ha nem túl nagy kérés a 2.. részt. Elküldenéd e-mailbe? Címem :erikakiss85@gmail.com. Köszi. Tetszik az oldalad..

    VálaszTörlés
  7. szia! Nagyon nagyon hálás lennék, ha el tudnád küldeni pdf-ben az első részt. Sajnos sehol nem találom, még megvenni sem lehet e-bookban :( zetenyieva{kukac}gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia! Köszönöm az ismertetőt. Letölteni sajnos nem tudtam, el tudnád küldeni pdf-ben a 2. és a 3. részét. Miyuki@gmail.hu köszi ^^

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! Valaki akinek megvan a trilógia eltudná nekem küldeni a: hveronika289@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Szia! El tudnád küldeni nekem a sorozatot? Köszönöm szépen! 1siposkata88@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia! Eltudnád küldeni nekem mind a 2 könyvet? limme017@gmail.com.
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések