L. J. Shen- Szenzációs ​szerető

 L. J. Shen- Szenzációs ​szerető 

„A ​Szenzációs szeretőben minden megvan, amit a munkahelyi románc megkíván: forró hangulat, szenvedély, konfliktus és a lebukástól való félelem.” – Harlequin Junkie
„Humor, forró hangulat, még annál is több szexi incselkedés és érzelem.” – Ana's Attic
„A Szenzációs szerető vicces, szexi, szenvedélyes és romantikus. Gyors tempójú, elbűvölő írás, különleges történet.” – AC Book Blog
Célian Laurent egy dúsgazdag, hírhedt manhattani nőcsábász, egy médiabirodalom örököse… és nem mellesleg az új főnököm.
Minden rendben lett volna, ha nem töltöm vele azt a felejthetetlen éjszakát és… nem nyúlom le a pénztárcáját. Akkor nem tudtam, hogy még lesz közünk egymáshoz.
És most úgy bámul rám, mintha én lennék a mocsok az olasz cipője talpán…
Van egy előnye annak, hogy én vagyok Judith „Jude” Humphry: nincs vesztenivalóm.
Brooklyni lány vagyok, hírhedten szabadszájú, egy rakás orvosi számla és egy lepukkant kanapé tulajdonosa.
Most azonban tudom, hogy ellenfelemre akadtam.
Ő is tudja.
A szerkesztőségben minden egyes nap csatázunk.
Az ágyában töltött éjszakák alatt háborút vívunk.
A baj csak az, hogy a szívem forog kockán, és attól tartok, a végén még megadom magam.
A bestsellerszerző L. J. Shen legújabb, perzselően szexi regényében megmutatja, hogy ellenségekből lesznek a legjobb szeretők.










Megjegyzések

  1. Szia! Nem sikerült letolteni sajnos....

    VálaszTörlés
  2. Szia! Szeretném ha elküldenéd krivancinti@gmail.
    Előre is köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  3. Szia! Elküldenéd nekem kérlek! hellokittylein88@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia nem találtam linket az endzsi.nagy@gmail.com címre el tudnád küldeni kérlek?

    VálaszTörlés
  5. Szia 😊 szeretném ha el küldenéd az emokeeee1@gmail.com címre. Előre is köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Nekem is elküldenè valaki? roth8452@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Hello!
    Nekem is eltudod küldeni a következő email címre:
    krisztinaoz54@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Én is kérem szépen! Köszi
    kiss.apollonia@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia!Küldd el,kérlek a daraikitti@gmail.com-ra!Köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Szia! Nekem is el tudnád küldeni kérlek. Előre is köszönöm
    orsiorban2006@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia! Szeretném ha elküldenéd nekem is ubokriszti@gmail.com vagy flowerkriszti@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  12. Szia én is szeretném kérni ha lehetséges bukkosiemoke@yahoo.com

    VálaszTörlés
  13. Szia :) Elküldenéd nekem is? barathboglarka9@gmail.com
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  14. Elküldenéd nekem is, előre is köszönöm.
    szafta_eszter@yahoo.com

    VálaszTörlés
  15. Szia! Szeretném ha elküldenéd nekem is. petramerenyi@gmail.com Előre is köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  16. Szia! Szeretném ha elküldenéd nekem is😊 kacska82@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  17. Szeretném kérni a könyvet!
    tothteddy197401@gmail.com Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  18. Szia! Szeretném elkérni ezt a könyvet! Köszönöm szépen! 1siposkata88@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia! Szeretném ha elküldenéd nekem is! palinkaseszter14@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések