Vi Keeland · Penelope Ward -The Rush

 Vi Keeland · Penelope Ward- Rebel ​Heir – Lázadó örökös (The Rush 1.)


„Volt ​már veled olyan, hogy csak ránéztél valakire, és tudtad, hogy a feje tetejére állíthatná az életedet, ha hagynád?”

Hogyan legyen szuper nyarad a Hampton-vidéken:
Csípj meg egy mesés albérletet az óceán partján! √Pipa.
Szerezz munkát egy menő szórakozóhelyen! √Pipa.

Hogyan szúrj el egy szuper nyarat a Hampton-vidéken: Ess bele a fekete bőrdzsekis, borostás, átható tekintetű fickóba, aki kitűnik a tömegből! Abba, aki úgysem lehet a tiéd, miután vége a nyárnak. √Pipa. √Pipa. √Pipa.

Pláne, ha ez a szexi, tetovált isten a főnököd. Pláne, ha nemcsak a munkahelyed az övé, hanem ő a fél város örököse. Pláne, ha gonosz veled.

Aztán apránként leomlott a fal, amit ez a kemény pasi maga köré épített. Nem kellett volna beleszeretnem a lázadó örökösbe, főleg, miután világossá tette, hogy nem akarja átlépni velem a határt. Esténként hiába hűlt le a levegő, mégis egyre forróbb lett körülöttünk. A nyaram sokkal érdekesebb lett, de bonyolultabb is egyben. Egyszer minden jó dolognak véget kell érnie, nem? Csakhogy én nem ilyen befejezésre számítottam vele.

Vagy legalábbis úgy tűnt. Egészen addig, amikor egy este rám parancsolt, hogy üljek be a kocsijába, mert nem akarta, hogy a sötétben gyalogoljak. Nagyjából így kezdődött a dolog Rushsal.

„Az biztos, hogy imádom, ha Penelope Ward és Vi Keeland összeáll egy könyvre. Imádtam, hogy amikor elkezdtem ezt a kötetet, gyorsan magával ragadott a történet.” – Dana Ilie @ goodreads.com












Vi Keeland ,Penelope Ward -Rebel ​Heart (The Rush 2.)




Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Rush és Gia története folytatódik a
Rebel Heir – Lázadó örökös
érdekfeszítő lezárása után.

Hogyan szúrj el egy szuper nyarat a Hampton-vidéken:
Feküdj le a főnököddel. Pipa.
Verd el az összes pénzed egy albérletre,
amit nem engedhetnél meg magadnak. Pipa.

Hogyan hagyd ott nyár végén azt a férfit, akibe beleszerettél:
…Majd szólok, ha rájöttem.
Vagy legalábbis úgy tűnik.

Folytasd a történetet
az akció, a dráma és a feszültség kellős közepén!






Megjegyzések

  1. Sziasztok! Második része valakinek meg van? Elküldené nekem? Nagyon megköszönném!! Vircsike0003@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Én is nagyon szeretném a második részét elolvasni. Valaki nekem is elküldené? dorcy05sz@gmail.com
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Jó estét! Én is szívesen olvasnám a második részt. Ha elküldenétek annak irtó hálás lennék. Címem: cicula2004@freemail.hu

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok én is szeretném a második részt elolvasni😆. Köszi előre. margodadus@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok. Én is szeretném a második részt. szabochajni@gmail.com. Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Legyszi nekem is elkuldené valaki a lazado orokos 2. Reszet koszi. arnoldne@gmail gu

    VálaszTörlés
  7. Legyszi ha valakinek meg van a 2. Resze kulgye mar el arnoldne@gmail.hu koszi

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok
    Ha esetleg meglenne valakinek a 2rész magyarul nagyon hálás lennék ha elküldené
    minimazsi@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!
    A második részt nekem is elküldené valaki? :)
    narainorika@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Nekem is el tudná küldeni valaki a 2. részét? Nagyon megköszönném!
    czirok.nikolett95@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Úgy olvastam még nem jelent meg magyarul,de ha még is én is kérem szépen. Köszönöm szemannecsikos@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok! Ha megvan s el tudjátok küldeni a második részt, nagyon hálás lennék. Címem: zsofia.bartucz@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok.
    Ha esetleg meglenne valakinek a 2.rész magyarul, nagyon hálás lennék ha elküldené.Köszönöm szépen
    Kornelia.boroni@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!Én is igényt tartanék a 2. részre:)
    Légysziiii küldjétek el ha tudjátok!
    herihudi@gmail.com
    Kösziii

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok !
    Én is megköszönöm ha valaki át tudja nekem küldeni az e-mail címekre.
    milany.krisztina@gmail.com
    Előre is köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok! Esetleg valaki nekem is el tudná küldeni azt nagyon megköszönném!!
    eszter0614@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Lètszi valaki nekem.is elkülndenè a második rèszt egyszerűen nem.akadok nyomárá ès nagyon meg köszönèm
    groszrenata2@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok! Elestleg ha valakinek megvan a második rész elküldenék nekem nagyon nagyon megköszönném. :) kvcstrz@icloud.com

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok! Elestleg ha valakinek megvan a második rész elküldenék nekem nagyon nagyon megköszönném. :) kvcstrz@icloud.com

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!
    Esetleg ha valakinek megvan a második része elküldené nekem is. Előre is köszönöm. markos.andrea2@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Ha valakinek meg lenne a masodik resz el kuldene nekem legyszives nagyon meg koszoném. arnoldne@gmail.hu

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok! Esetleg nekem is elküldené a második részt valaki? Előre is köszönöm😊
    monikavezendi@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok! Ha valakinek meglenne a második része nagyon megköszönném ha elküldené 😊 kiraly.alexandra@hotmail.com

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a második rész ha esetleg valakinek megvan :) előre is nagyon köszönöm! nikyke1002@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki akinek megvan a második rész. mahalaksmi108@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok a 2 részt nekem is el küldené valaki?

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok! A 2.részt nekem is elküldené valaki?
    vurcsi20@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok! Ha valakinek meg van a második rész én is szívesen fogadnám! Vircsike0003@gmail.com Köszönöm szépen!😘

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok!
    Nekem is eltudnál küldeni valaki a 2.részt?
    mercedesbianka@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok! Szeretném én is elkérni a második részt ha valakinek meg van! Köszönöm, szép napot! hevelin93@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok! Szeretném én is elkérni a második részt ha valakinek meg van! Köszönöm, szép napot! hevelin93@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok!
    Én is szeretném kérni a 2. részt, ha megvan. safar.dorcsi@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok! Nekem is eltudja küldeni valaki a 2.részt? :)
    magyarvani03@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok
    Ha esetleg meglenne valakinek a 2. rész magyarul nagyon hálás lennék ha elküldené
    grogreta3@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok! Ha megvan valakinek a második rész magyarul eltudná küldeni nekem is?? Köszönöm szépen :)
    ancsi886@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki!
    ? Lécci😊😊
    Josi840716@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok! Szeretném én is kérni a második részt. Előre is nagyon szépen köszönöm!
    h.b.rita@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok ha megvan a 2.rész nekem is elküldi valaki ?
    Köszönöm
    bhegyi281@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok!
    Ha valakinek megvan a második rész,nekem is küldje el legyen kedves!
    Köszönöm ❤
    vargazsani14@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok
    Ha esetleg meglenne valakinek a 2. rész magyarul nagyon hálás lennék ha elküldené
    grogreta3@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia meglenne neked a 2. Rész? Elküldenéd keyolott@gmail.com köszike😃

      Törlés
  41. Sziasztok! Ha valakinek megvan a második rész magyarul elküldené nekem is? Nagyon hálás lennék érte! Előre is köszönöm szépen!
    niki0815@freemail.hu

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok! Eltudná valaki küldeni az e mail címemre piegl.barbara@gmail.com ra az első részét? Köszönöm előre is!! :-) Nem sikerül letöltenem, azt írja h nem elérhető a dokumentum.. Ha esetleg magyarul meg van a második rész valakinek szívesen fogadom azt is! :-) De az elsőt szeretném mindenképpen elolvasni! Köszönöm

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok! Eltudná valaki küldeni az e mail címemre piegl.barbara@gmail.com ra az első részét? Köszönöm előre is!! :-) Nem sikerül letöltenem, azt írja h nem elérhető a dokumentum.. Ha esetleg magyarul meg van a második rész valakinek szívesen fogadom azt is! :-) De az elsőt szeretném mindenképpen elolvasni! Köszönöm

    VálaszTörlés
  44. A második részt én is szeretném kérni. ruszdav@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok! èn is szeretném a 2. részt erre az e-mail címre: everwolf003@gmail.com. Elöre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok! Valaki átküldené a 2. részt, ha megkérem?! Előre is nagyon szépen köszönöm.
    vargapetra17@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok. A második rèszt nekem is elküldenè valaki Köszönöm halaszbetti1989@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Sziasztok! Ennek a második részét eltudná nekem küldeni angolul/ magyarul? Köszönöm szépen előrre is, ha igen! @csapoblankahanna@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Szeretném én is elkerni a második részt!
    vigzsuzsanna86@gmail.com
    Elore is hálásan köszönöm!

    VálaszTörlés
  50. Én is megkaphatom a 2. részt
    kornyisnra@gmail.com
    kösz

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok. Én is szeretném el kérni a második részt.
    Petokitti19961203@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok én is szeretném elkerni a 2.reszt ha lehet: mini.zsuzs@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok!! Én is szeretném elkérni a 2. részt! Nagyon szépen köszönöm!!!(szrkriszta@gmail.com)😍

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok! En is szeretnem a 2.reszt 😉 letszi vki szanjon meg 😁 rferenczfalvi@yahoo.com

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok! Én is szeretném kérni a második részt, köszönöm. sovary.szandra@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok!
    Az első részt el tudná küldeni valaki, légyszi? Sajnos azt írja itt, hogy nem elérhető. Az e-mail címem kovacs.alexandra03@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen!
    Ha a második rész is meg van azt is szívesen fogadom, de az első a fontos először :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, de még nem adtam fel a reményt, hátha😊

      Törlés
  57. Sziasztok! Én is nagyon szeretném a második részét elolvasni. Valaki nekem is elküldené? zeva1972@gmail.com
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni az első részt, mert azt írja ki hogy nem elérhető. Meg a második részt is el szeretném olvasni. E-mail címem emmavivy@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok! Nekem is légyszi el tudnátok küldeni az első és a második részt is? Az elsőt nem engedi megnyitni.
    Az e-mail címem: liliveronika2004@gmail.co,

    VálaszTörlés
  60. Sziasztok! Eltudná nekem küldeni valaki a második részt? Nagyon hálás lennék érte 🙏 aleey919@gmail.com
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  61. Sziasztok! A második részt nekem is elküldenétek? berniedenem@gmail.com
    Akinek az első részre szüksége van írjon emailt és elküldöm neki holnap :)

    VálaszTörlés
  62. Sziasztok! A második részt én is szeretném. Előre is köszi. papaiangelika12@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok.Nekem azt írja ah első részre,hogy nem érhető el az oldal.Valaki eltudná nekem küldeni a könyvet? sopronianaszka2.0@gmail.com megköszönném

    VálaszTörlés
  64. Helló! Nekem sem elérhető a link. Eltudnátok küldeni az első és második részét is? Nagyon hálás lennék. annauca46@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. Sziasztok! Nekem is elküldenétek az első és második részt? Nagyon örülnék neki! 😘♥️
    Köszönöm szépen előre is!
    E-mail címem: emiliarvp11@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Sziasztok!
    Júli 30-an az az MA jelenik meg az új (2.)része itthon. 😁😁😁

    VálaszTörlés
  67. Sziasztok! Én is szeretném a második részt magyarul!
    tmonka0403@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  68. Sziasztok!
    A második részt én is szeretném magyarul. Köszönöm!
    tresoviktoria@gmail.com

    VálaszTörlés
  69. Sziasztok! A második részt eltudná nekem valaki küldeni? Nagyon köszönöm előre is☺
    picibogica88@gmail.com

    VálaszTörlés
  70. Sziasztok! Nekem is elküldenétek az első és második részt? Nagyon szépen köszönöm előre is!
    E-mail címem: sandrica_ps@yahoo.com

    VálaszTörlés
  71. Hali, nekem is elküldenétek a második részt? Köszönöm! barbinemes23@gmail.com

    VálaszTörlés
  72. Sziasztok, valaki elküldené nekemnis a 2.részt?
    Előre is köszönöm
    lina85@citromail.hu

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok, valaki eltudna kuldeni nekem az elso reszt? A masodikat sikerult letolteni :)
    Koszonom, enci13@me.com

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok, nekem is elkuldi valaki az elso reszt? Nem tudom letolteni. Koszonom szepen eerniikaa@gmail.com

    VálaszTörlés
  75. Válaszok
    1. Szia :) kérhetem az első és második rèszt is ejudit1982@gmail.com címre? Köszönöm 🥰🥰

      Törlés
  76. Szia. Én is szeretném a második részt. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  77. Sziasztok, nekem is elkuldi valaki
    roth8452@gmail.com

    VálaszTörlés
  78. Sziasztok! Valaki átküldené a 1 2. részt, ha megkérem?! Előre is nagyon szépen köszönöm. roth8452@gmail.com

    VálaszTörlés
  79. sziasztok!valaki átküldené a 2 részt,ha megkérem?!előre is nagyon szépen köszönöm! era554@freemail.hu

    VálaszTörlés

  80. Sziasztok. Szeretném a második részt elkérni, ha megvan. hajanhajvi@gmail.com Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  81. Sziasztok! Szeretném én is elkérni a második részt. Nagyon köszönöm. agota.f.kovacs@gmail.com

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni a 2 könyvet? gyorfi.betti91@gmail.com a címem.

    VálaszTörlés
  83. Sziasztok! Szeretném mind a 2 könyvet. Valaki el tudná nekem küldeni? kmoncsika@gmail.com. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok! Valaki át tudná küldeni a 2. részt, ha kérhetem? Előre is nagyon szépen köszönöm. mb7502@freemail.hu

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok! Valakinek esetleg megvan a Nagy játékos? El tudná küldeni erre az email címre: olvasok123@gmail.com
    Előre is köszi!:)

    VálaszTörlés
  86. Sziasztok! Valaki át tudná küldeni a 1 2. részt, ha kérhetem? Előre is nagyon szépen köszönöm roth8452@gmail.com

    VálaszTörlés
  87. Sziasztok, atkulditek nekem is a 2. részt? esztella.tasnadi@gmail.com. Köszönöm

    VálaszTörlés
  88. Sziasztok valaki légyszi küldje ep mind2 résztEzer köszönet.bedemelany@yahoo.com

    VálaszTörlés
  89. Szeretném kérni email-ben! arabrab88@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  90. Helló! Engem is érdekelne mindkét rész, előre is köszönöm szépen!
    vikicicus_2000@yahoo.com

    VálaszTörlés
  91. Szeretném elolvasni a könyveket!
    tothteddy197401@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  92. Sziaa 🤗 eltudnad nekem is küldeni mind a két részt a greta.pocsai16@gmail.com email címre? Előre is köszönöm ❤️

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések