Jennifer L. Armentrout- From ​Blood and Ash – Vér és hamu

 Jennifer L. Armentrout- From ​Blood and Ash – Vérből és hamuból (Vér és hamu 1.)


Lebilincselő ​és akciódús, szexi, függőséget okozó, meglepő fantasy! Tökéletes olvasmány Sarah J. Maas és persze JLA rajongói számára.

EGY SZŰZ…

Egy új korszak hajnalán, a születésekor kiválasztották Poppyt, ezért az élete sosem volt igazán a sajátja. A Szűz élete magányos. Sohasem érinthetik meg. Sohasem nézhetnek rá. Sohasem szólhatnak hozzá. Sohasem tapasztalhatja meg az élvezeteket. Ám ő Felemelkedésének napjára várva szívesebben tölti idejét a testőreivel, és inkább harcol a gonosszal, ami elvette tőle a családját, mint hogy arra készüljön, hogy az istenek méltónak találják. De ez a döntés sem volt sohasem az övé.

EGY KÖTELESSÉG…

Az egész királyság jövőjének terhe Poppy vállát nyomja, és ez olyasvalami, amire egyáltalán nem biztos, hogy vágyik. Hiszen egy Szűznek is van szíve. És lelke. És vágyai. És amikor Hawke, az arany szemű őr felesküszik rá, hogy biztosítja a Felemelkedését, így belép az életébe, a végzet és a kötelesség összekuszálódik a sóvárgással. Hawke felkorbácsolja a lány indulatait, elülteti benne a kételyt azzal szemben, amiben eddig hitt, és megkísérti azzal, ami tilos.

EGY KIRÁLYSÁG…

Egy bukott királyság, amit magára hagytak az istenek, és amitől rettegnek a halandók, ismét feltámad, hogy erőszakkal és bosszúval mindenáron visszaszerezze, ami egykor az övé volt. És ahogy az átkozottak árnyéka egyre közelebb húzódik, a tiltott és a helyes közötti határvonal is elmosódik. Poppy nem csupán a szívét kockáztatja, hanem azt is, hogy méltatlannak találják az istenek, ráadásul az élete is veszélybe kerül, amikor minden véres fenyegetés, ami egyben tartja a világát, kezdi felfedni magát.

JenniferL. Armentrout első high fantasyje.

petrovicbea1@gmail.com

Megjegyzések

  1. Szia el tudod nekem küldeni kérlek ballaaminas@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Elkérhetném én is! :) Nagyon szépen köszönöm!
    delirenata22@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Én is meg kaphatók?
    Előre is köszi😁
    csapo.aliz2007@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia! Elkérhetném én is? köszönöm szépen! mariakovacsneczako@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! Elkérhetném én is?
    Email: varga.dora1998@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  7. Szia! Elkérhetném én is? köszönöm szépen! pmarcella98@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Én is szeretném elkérni!
    tothteddy197401@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia! Nekem is el tudod küldeni kérlek? Előre is köszönöm.
    vegvaridorottya@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia, nekem is eltudnád kérlek küldeni? Előre is köszönöm szépen!
    dorina19980305@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Én is el szeretném kérni.
    Köszii!
    szonjatanaka@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia! El tudnád nekem küldeni? h.shara2003@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia :)
    El tudnád nekem is küldeni ?
    rekush95@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Légyszi átküldöd nekem is?
    Hannahorvath027@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok ha bárki látja még szeretném Armentrout összes kötetét. A Wicked megvan és imádtam. Nagyon szèpen köszönöm előre is. veronika.makkai@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia! Nekem is át tudnád küldeni légy szíves
    bende.luca0206@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia! El tudnád küldeni esetleg? erdodijohanna@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia!Nekem is eltudnád küldeni kérlek floratoth0411@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia. Nekem is el tudnád küldeni? Nagyon köszönöm!!! alexysz021@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Nekem is el tudod küldeni kérlek? O.O
    poszi90@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Küldd el nekem is, kérlek!
    maticsboglarka@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok,
    át tudná nekem is küldeni valaki légyszi.?
    Köszönöm.
    joye6325@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia. El tudnád nekem is küldeni? Előre is nagyon szépen köszönöm. lengyelnikoletta82@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Hello. El tudnád esetleg nekem is küldeni? Előre is köszönöm.
    seboktimea23@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Én is megkaphatnám a pdf verziót? Köszönöm :)) pistiesbeata@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Szia! El tudnád küldeni nekem is kérlek? faraida04@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések