Kel Carpenter- A Kárhozottak királynője

Kel Carpenter- Lucifer ​lánya (A Kárhozottak királynője 1.)


Képzeld el a meglepetésem, amikor rájövök, hogy minden, amit valaha mondtak nekem, hazugság.

De ne szaladjunk ennyire előre! Kezdjük az elején!

Ruby Morningstarnak hívnak. Egy tetoválószalont vezetek a legjobb barátnőmmel Portlandben. Van egy mosómedvém, egy levakarhatatlan, őrült exem, hogy más apróságot már ne is említsek… Nevezetesen azt, hogy démon vagyok. Egy félvér succubus, hogy pontosan fogalmazzak. Életem elmúlt huszonhárom évében legalábbis ezt hittem magamról, de azon a napon, amikor egy szívdöglesztő idegen kiváltott engem a börtönből, fenekestül felfordult az életem, és hirtelen azt sem tudtam, ki vagyok.

Mert nem a Négy Lovas hozza el az Apokalipszist. Hanem én. Szóval mondjuk úgy, hogy megvan a magam baja.

Kirobbanóan sikeres „fordított hárem”-regény, paranormális, romantikus urban fantasy.

petrovicbea1@gmail.com


Kel Carpenter- Gonosz ​kis játékok (A Kárhozottak

 királynője 2.)





Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Szóval… mint kiderült, tényleg Lucifer lánya vagyok. A Pokol királyságának örököse. És… – igen, eltaláltad – a Kárhozottak soron következő királynője.

De mi van, ha nem akarok uralkodni?

A bujkáló imp és Josh halála miatt még mindig nem vagyok biztonságban. Egyáltalán nem. Azzal, hogy szegény, jó öreg apám örökébe léptem, a Pokol minden problémája a nyakamba szakadt, ami azt jelenti, hogy az ő ellenségei az én ellenségeimmé lettek.

Szerencsémre velem van az Apokalipszis Négy Lovasa, a legjobb barátnőm – egy banshee – és egy harcias mosómedve.

De meg kell küzdenem a bennem lakozó bestiával. Az én tébolyult, birtokló természetű, rémisztő alteregóm mindenáron ragaszkodik a Lovasokhoz. De nemcsak ahhoz, hogy mellettem álljanak, hanem ahhoz is, hogy az ágyamban háljanak. Mintha nem lenne elég bajom már azzal is, hogy megtanuljam irányítani a Pokol lángjait.

Nem lett volna egyszerűbb, ha Lucifer ír egy vezetési kézikönyvet a halála előtt?




Megjegyzések

  1. Szia szeretném kérni mind két könyv részletet . horvatne92@gmail.com köszönöm szépen előre is

    VálaszTörlés
  2. Szia nekem is el tudnád küldeni? :) panikemma@gmail.com -ra <3

    VálaszTörlés
  3. Szia szeretném elkérni mind a két részét a könyvnek bencek552@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Szia! Eltudnád nekem küldeni a két könyvet!? Előre is köszönöm!
    trudicsrena@freemail.hu

    VálaszTörlés
  5. Szia eltudnád küldeni a 2 könyetet előre is köszönöm . vrgvera0406@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia eltudnád küldeni nekem is? balazsevelin645@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Szia, a 2. részt nekem is el tudod küldeni esetleg.?? Előre is köszönöm szépen. 🙂 klaundia20 @gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia, szeretném kérni a 2.reszt, el tudnád nekem küldeni? Előre is köszönöm. regina.pasztor@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia :) szeretném elkérni a két részt a miyuki@gportal.hu címre. Köszönöm

    VálaszTörlés
  11. Szia . Szeretném mind a két részt elkérni tiiaran18@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  12. Szia szeretném elkérni min a 2 könyvet. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  13. Szia. El szeretném kérni mind a két részt. gyemant.monika@gmail.com , köszönöm!

    VálaszTörlés
  14. Szia! El szeretném kérni mind a két részt, ha lehet. azrielladark@freemail.hu

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések