Kirsty Moseley -Enjoying ​the Chase – A nőcsábász (Szívek testőre 3.)

 


Nate-et még soha senki nem pattintotta le…

Nate Peters igazi playboyéletet él. Jó fej haverok veszik körül, szereti a munkáját, lazán, felelősségmentesen telnek a napjai. A csajozás terén lekörözhetetlen. Soha egy lány kegyeiért sem kell küzdenie… amíg meg nem ismeri Rosie-t.

Így aztán elhatározza, hogy meghódítja ennek a barna hajú lánynak a szívét. Kiderül azonban, hogy Rosie olyan meglepetéssel szolgál számára, ami az élvhajhász életvitelét alapjaiban forgatja fel.

Még a végén a nagy nőcsábász lesz elcsábítva?

Kirsty Moseley Nothing left to Lose – Nincs vesztenivalóm című regényének társkötete.

Vesd bele magad!

petrovicbea1gmail.com

Megjegyzések

  1. Szia eltudnad küldeni nekem emailben ?
    vivien.szetlik2004@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia el tudnád küldeni emailben elöre is kőszönöm karduleczniki93@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Szeretném kérni a könyvet és az előző részt is ha lehet! Köszönöm szépen! szrita5@gmail.com

      Törlés
  3. Sziasztok.én is el szeretném kérni a könyvet!
    tothteddy197401@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. Szia. Szeretném kérni ezt a könyvet: bujti.gitta@gmail.com :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Kérhetek egy linket a könyvhöz? Köszi

    VálaszTörlés
  6. Szia! Elkérhetném ezt a könyvet?
    Nagyon szépen köszönöm!
    1siposkata88@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Sziaa 🤗 eltudnad nekem ezt küldeni és az előző részt is a greta.pocsai16@gmail.com -ra ? Előre is köszönöm ❤️

    VálaszTörlés
  8. Szia el tudnád nekem is küldeni. trgbeki@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia! Szeretnélek megkérni, hogy küld el nekem a linket pappkatalin92@gmail.com nagyon köszönöm, szia.

    VálaszTörlés
  10. Elküldenéd nekem ezt a sorozatot a cicula2004@freemail.hu. Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  11. Szia! El tudnád nekem is emailbe küldeni imádtam az első részét és már alig várom hogy olvassam😊 Linda18425@gmail.com
    Előre is köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok hogyan lehet hozá jutni a könyvekhez irtam e mailt de senki nem válaszolt rá .köszönöm

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Szeretném elkérni a sorozatot.
    Köszönöm!
    vattakakukk@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia
    Légyszíves küld el nekem a sorozatot. Előre is köszönöm. ildihugi@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések