Meghan March- Ördögi ​szerencse (Forge-trilógia 2.)

 


Minél jobban küzdesz ellene, annál jobban behálóz.

India
A pókerarcom volt a legnagyobb kincsem a kitartásom és az elszántságom mellett. Soha senkinek nem tartoztam. Soha semmire nem kértem engedélyt. Aztán beviharzott az életembe Jericho Forge.
A szabadságomat valami sokkal drágábbra cseréltem, bár akkor még nem tudtam, hogy a nyerő kártya mindig nála van. Ahhoz ördögi szerencse kellene, hogy ne szeressek bele ebbe a pokolian jóképű, erős és magabiztos férfiba.

Jericho
India magának se meri bevallani, de all-int mondana, ám még küzd az érzéseivel. Azonban ebben a játékban nem csak mi játszunk, és az ellenfelek veszélyesebbek, mint valaha, a tét pedig az életünk. Vajon mit tartogat számunkra a jövő?

A New York Times, USA Today és Wall Street Journal bestsellerszerző, Meghan March folytatja a könyörtelen és számító milliomos, Jericho Forge kalandjait, ahol fordulatokban és szenvedélyben nincs hiány.

petrovicbea1@gmail.com

Megjegyzések

  1. Szia kérhetném mind két részt takacsv198@gmail.com előre is nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Kérhetném mind két részt (illetve ha meg van akkor a harmadik részt is) a sohbiaaa@gmail.com email címre? Előre is nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Szertenem kérni a sorozatot. Köszönöm!
    vattakakukk@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Szeretném kerni a sorozatot. tundegyuricza@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Szia. El kérhetem én is :) Köszönöm:)

    VálaszTörlés
  6. Szia elkerhetnem én is a második részt? vikcsi38@gmail.com
    Előre is köszönöm,🙂

    VálaszTörlés
  7. Szia. Elkèrhetem a második részt? Köszönöm baloghbogi16@freemail.hu

    VálaszTörlés
  8. Szia,szeretném kérni a triológia összes részét.Elore is nagyon szépen köszönöm.
    tejfel.timea9676@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Szia! Szeretném kérni a sorozatot! Köszönöm szépen! brigatta4@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések