H. D. Carlton -Haunting ​Adeline – Kísérteni Adeline-t (Macska-egér duológia 1.)



A Manipulátor

Befolyásolom bárki érzelmeit, aki csak engedi.
Fájdalmat okozok, megríkatom, megnevettetem és sóhajtásra késztetem.
De a szavaim leperegnek róla. Főleg akkor, amikor könyörögve kérem, hogy távozzon.
Mindig jelen van, figyel és vár.
És én sosem tudom elfordítani a tekintetemet, főleg nem akkor, amikor azt szeretném, hogy jöjjön közelebb.

Az Árnyék
Nem akartam beleszeretni.
De ha már megtörtént, képtelen vagyok elszakadni tőle.
Megbabonáz a mosolya, a szeme, a mozdulatai.
Ahogy levetkőzik.
Figyelek és várok. Amíg csak a magamévá nem tudom tenni.
És amint az enyém lesz, nem eresztem el többé.
Akkor sem, ha majd ezért könyörög.

A dark romance duológia első része.


A KÖNYVET A PRIVÁT CSOPORTOMBAN LEHET ELOLVASNI ,AKIT ÉRDEKEL IRJON

petrovicbea1@gmail.com


Elvitte a cica a nyelvedet, kisegér?


 Mindig ugyanez történik. A szívem kihagy egy ütemet, aztán hevesen dobog, levegő után kapkodok, nyirkos a tenyerem. Mindig ugyanúgy hat rám a látványa.

Félek.
És izgalmat érzek.


– Te az én édes kis angyalkám vagy, akit magammal vonszolok a pokolba

– Néha a legvidámabb emberek a legazomorúbbak


Pár mesterséges szörny kevés hozzá, hogy jobban elborzasszon, mint a világunkat bemocskoló igazi szörnyetegek.
Az embereknek nem kell ijesztő sminket festeniük és művért kenniük magukra, hogy ijesztőek legyenek. Ami belülről jön – a felszín alatt rejtőző sötétség – na, az az igazán kibaszottul ijesztő.


Néha lépteket hallok éjszaka. Lehet, hogy a munkások léptei, akik nyolcvan évvel ezelőtt itt lelték a halálukat a tragikus tűzben, de származhatnak a házam előtt álló árnyéktól is.
Figyel engem.
Állandóan figyel.


Ezért van itt minden este, és stíröl egyre merészebben, miközben én alattomban provokálom. Remélem, hogy közelebb jön, és okot ad rá, hogy kést tartsak a torkához.



















Megjegyzések

  1. Szia. Elkérhetem, elküldenéd? Előre is nagyon köszönöm. alexysz021@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, ha megvan elkérhetem tőled légyszi? Előre is köszönöm <3 tothfloraemilia@gmail.com

      Törlés
    2. Szia, én is elkérhetném, nagyon érdekelne. linettb3@gmail.com

      Törlés
    3. Szia! Én is elkérhetném? Nagyon szépen köszönöm!<3 kissregina919@gmail.com

      Törlés
    4. Szia! Én is elkérhetném? Nagyon szeretném elolvasni. Előre is köszönöm :)) kittukova@gmail.com

      Törlés
    5. Szia!Én is elkérhetném?
      @tasz.farkaslyuk@gmail.com

      Törlés
    6. Szia! Én is elkérhetném? már régóta keresem, előre is köszönöm:)
      henihenih96@gmail.com

      Törlés
    7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    9. Szia ha lehetne elkérném.én is előre is nagyon köszönöm
      dorienke89@gmail.com 🥰

      Törlés
    10. Szia, ha megvan elkérhetem tőled légyszi? Előre is köszönöm <3
      adamedit1208@gmail.com

      Törlés
  2. Szia elkérhetném ?
    Előre is köszönöm
    juliannarakoczi49@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia elkérhetem? Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Szia! Szeretném én is, ha elküldenéd. Előre is nagyon köszönöm :) kissalexandra20@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia, Én is nagyon szeretném ha elküldenéd martakurta456@gmail.com-ra
    Előre is köszönöm ♥️

    VálaszTörlés
  6. Szia! Elkérhetném? Nagyon szépen köszönöm!
    ihasza7@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ha neked meg van elkuldened nekem is?
      Ketrinkehorvi@gmail.com
      Elore is koszi ♡❣

      Törlés
    2. Sziasztok, én is elkérhetném e-mailben? Előre is nagyon köszönöm!! :) tandariklaudia01@gmail.com

      Törlés
  7. Szia elkérthetném? Előre is köszönöm!
    polyakovavanesa063@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia el kérhetném? Köszönöm előre! gabriellaerdri@gmail.com
    😊

    VálaszTörlés
  9. Szia :) Szeretném én is elkérni tőled a pdf formátumot. Kérlek, küld el nekem a szabokata.katus@gmail.com e-mailcímre. Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Szia! Elkérhetném? Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Szia! Elkérhetném? Előre is köszönöm!
    l40519310@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia! Kérlek nekem is eltudnád küldeni a könyvet? Előre is nagyon köszönöm! :)) zsofia.balazs.04@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia! Elküldenéd nekem ezt a könyvet is? Köszönöm! 04andrea06@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia! Ezt is szeretném elkérni, ha lehetséges. Köszönöm szépen!
    kissnebarbara7@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia! Elküldenéd nekem is? Előre is köszönöm. karolyancsy@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia!Légyszives nekem is elküldenéd?Köszönöm előre is!Tovabbi szép napot!
    Email:0808navi@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia. El tudnád küldeni nekem is a könyvetí?
    renata.balogh.1998@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia, én is elkerhetem? Köszi 🥰 reka120@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Sziaa
    Nekem is el tudnád küldeni légyszi?
    Előre is köszii.
    gretike0902@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szia! Nekem is eltudnád küldeni kérlek. Előre is köszi:) katinkabogar45@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok! Valakinek meg van ? El tudná küldeni nekem ? Mert az email címre hiába írok jó ideje.
    kissnemihalyevelin@gmail.com
    Köszönöm szépen 🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ha esetleg meg tudod szerrzni nekem is elküldenéd? Mert itt nincs reakció egy ideje kissalexandra20@gmail.com

      Törlés
  23. Kérlek szépen eltudnád küldeni nekem is? Nagyon szépen köszönöm. <3
    niktosem9@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia Elküldenéd nekem a könyvet.Köszömöm
    Csikaniko81@freemail.hu

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Eltudnád küldeni nekem is a könyvet kérlek?
    Köszönöm szépen!
    szabolaura141@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok èn is szeretném elkèrni pdfben köszönöm
    Zsanika88@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Szeretném én is elkérni pdf-ben. Köszönöm
    kemendireka@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia, eltudnád nekem is küldeni. előre is köszönöm♡
    saramarton26@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Szia! Kérlek el küldenéd nekem is a könyvet? Előre is köszönöm szépen!
    jazmin.70515@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Szia, kérlek nekem is el tudnád küldeni a könyvet? Köszönöm előre is! avarady8@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Elküldenéd nekem is?
    leventelehel@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  33. Szia! Elküldenéd nekem is kérlek?
    lilla.siger@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  34. Szia elküldenèd nekem is lètszives erre az email-re : jazminbarbaracsipkes@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  35. Szia. Elküldenéd nekem is? Köszönöm. Email cím: alexysz021@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Szia. Szeretném én is elkérni a pdf-et, ha lehet.
    dorothea.pillis@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Szia! Szeretném én is elkérni a pdf-et. Elküldenéd nekem is? :) Köszönöm!
    agnesczotter@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Szia! Ha nem lenne gond szeretném én is elkérni a pdf-et. lillikeanna.1234@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Szia!
    Írtam e-mailt. Elkérhetném én is a PDF-et? fellenbech19@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Szia! Én is el szeretném kérni
    kocsismercedesz30@gmail.com
    Előre is köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  41. Szia! Eltudod nekem küldeni a pdf-t? Előre is nagyon köszi. frubian14@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  43. Szia! Eltudnád nekem is küldeni a könyvet előre is köszönöm.
    zsoka180@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  45. Szia szeretném én is elkérni netty1113@gmail.com nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  46. Szia! Eltudnád nekem is küldeni? Előre is köszönöm szépen!
    szandra0104@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Szia! Eltudnád nekem is küldeni? Előre is nagyon szépen köszönöm!
    hveronika289@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Sziasztok, akinek nincs meg az nyugodtan irjon az email cimemre, mindketto reszt eltudom kuldeni:), kissfruzsi1204@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa. Elkerhetem?
      Szlia0510@gmail.com
      Köszönöm szépen :)

      Törlés
    2. Szia. El kérhetem én is? Előre is köszönöm! szoficica494@gmail.com

      Törlés
    3. Szia. Elkerhetem?
      kate.moy666@gmail.com
      Köszönöm szépen :)

      Törlés
  49. Szia elkérhetem? Írtam Emailt is neked, légyszi küld el, előre is köszi❤️. tothfloraemilia@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Sziaa elkérhetem? Előre is köszii❤️
    zsuzsanna.gerics@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Szia :) nagyon szeretném elolvasni ezt a könyvet, elkérhetném én is? Köszönöm előre is ❤️ hegedus94@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  53. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok! El tudná nekem is küldeni esetleg valaki? bollazsofia8@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok valaki el tudná nekem is küldeni magyarul és pdf formátumban a könyvet erre az email címre: claryssamorgenstern050@gmail.com előre is köszi ♥️

    VálaszTörlés
  56. Írjatok nekem az emailemre es kuldom mindket reszt. kissfruzsi1204@gmail.com
    Van meg sok mas konyvem is, azokkal is kapcsolatban kereshettek!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Elkérhetném? kate.moy666@gmail.com
      Előre is köszönöm!

      Törlés
  57. Szia! Szeretném el kérni én is! jennaesmario@gmail.com email címre, ha tudod, kérlek! Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  58. Szia,megkaphatom én is :) koszonom
    bastyurmonika@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  60. Sziasztok!
    Szeretnèm elkèrni a könyvet, ha lehetsèges. csaszartamara3@gmail.com erre az email címre. Köszönöm szépen! ♥️

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    Én szeretném elkérni a pdf-t. Előre is köszi! t.reka1248@gmail.com

    VálaszTörlés
  62. Szia! Én is megkaphatnám esetleg?
    orsosaniko74@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok! Valakinek meg van a 2. Része esetleg ? Imádom
    zsanika88@gmail.com

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok valaki elküldi nekem az első és második részét? fanniwock@gmail.com előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  65. VALAKI LEGYEN SZÍVES ÉS KÜLDJE EL!!! szoficica494@gmail.com
    KÖSZÖNÖM!!

    VálaszTörlés
  66. Szia, eltudnád küldeni nekem a könyvet
    Email: katinkauci@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések