Rebecca Yarros -Fourth ​Wing – Negyedik szárny (Negyedik szárny 1.)

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-8698282539813670"

     crossorigin="anonymous"></script>


A ​húszéves Violet Sorrengail egész eddigi életében azt hitte, a történelem tanulmányozása lesz a feladata az Írnok Kvadránsban az imádott könyvek között.

Azonban az iskola vezénylő tábornoka – aki egyszemélyben a lány kőkemény anyja –
megparancsolja, hogy Violetnek be kell lépnie a többszáz jelölt közé, akik Navarre elitjéhez, a sárkánylovasokhoz akarnak tartozni.

Ha mindenkinél kisebb és törékenyebb vagy, akkor csak egy hajszál választ el a haláltól…
mondjuk azért, mert a sárkányok nem választanak ki „törékeny" embereket, hanem
felperzselik őket.

Ráadásul, amikor kevesebb a kapcsolódni hajlandó sárkány, mint kadét, nem meglepő, hogy a többség szívesen végezne Violettel, hogy ezzel is növelje a saját esélyeit a sikerre. A többiek pedig azért ölnék meg, mert az anyja lánya; köztük van Xaden Riorson is, a Lovasok Kvadránsának leghatalmasabb és legkönyörtelenebb szárnyvezére is.

Violetnek minden ravaszságára szüksége lesz, hogy minden újabb napfelkelte életben találja.
Közben az iskola falain túl dúló háború egyre gyilkosabb, a királyság védelmét szolgáló
erődítmények sorban elesnek, és egyre többen halnak meg. A helyzeten tovább ront, hogy
Violet gyanakodni kezd, hogy a vezetés rettenetes titkot rejteget.

Barátok, ellenségek, szeretők. A Basgiath Hadi Iskolában mindenkinek határozott tervei
vannak, mert ha valaki egyszer bekerül, onnan csak két kiút van: lediplomázni vagy
meghalni.


A KÖNYVET A PRIVÁT CSOPORTOMBAN LEHET ELOLVASNI ,AKIT ÉRDEKEL IRJON

petrovicbea1@gmail.com


Egy sárkány a lovasa nélkül tragédia. Egy lovas a sárkánya nélkül halott.


– Büszke vagyok rá, hogy az enyém vagy.


– Meg sem fordult a fejedben, hogy te vagy az, akitől nem tudtam távol maradni?


– Nem számít, hogy milyennek tartasz, csak az számít, hogy én milyennek tartom saját magamat.


– Nem a helyes út az egyetlen út.


A lerombolt templomokat is fel lehet még egyszer építeni, a könyveket azonban senki sem írhatja újra.


A remény csalóka, veszedelmes dolog. Elveszi tőled a koncentrálás képességét, és a lehetőségek felé terel, ahelyett, hogy arra összpontosítanál, ami körülvesz.


Bármit is érzel, természetes. Engedd meg magadnak, hogy érezd, amit érezned kell, aztán hagyd elmúlni.


– Nehéz egy második otthont is úgy szeretni, mint az elsőt.
Nyelnem kell egyet.
– Akkor nem, ha a második lesz az igazi otthonod.











Megjegyzések

  1. Szia. Szeretném elolvasni, elküldenéd nekem? Előre is köszönöm! alexysz021@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia! Légyszi nekem is elküldöd a könyvet?
    Köszi!
    mrkvothegoa@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia! Légyszi nekem is elküldenéd a könyvet? Előre is köszönöm!
    04andrea06@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én is szeretném elkérni, ha lehetséges. Köszönöm szépen!
    kissnebarbara7@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia, én is szeretném elkérni. Előre is köszönöm. tezike15@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia , én is szeretném elkérni.Előre is köszönöm! monikaszasz2006@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia, én is szeretném elkérni, ha lehet. Előre is nagyon köszönöm! avarady8@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia! Kérlek küldd el részemre is, előre is köszönöm, kescrut@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia, nekem is el tudod küldeni? Előre is nagyon köszönöm! :) pucuc88@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Szia! Én is szeretném elkérni! 😊 kamilla.haszon@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia! Én is szeretném elkérni!
    zsoka180@gmail.com előre is köszi.

    VálaszTörlés
  13. Szia! Írtam neked emailbe: frankogreta@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia! Én is szeretném elkérni, ha lehetséges. Köszönöm szépen!
    elinanemeth438@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Halihó.
    Volt aki megkapta a könyvet? Én még sajnos nem.. Akinek esetleg már meg van, elküldené nekem? Előre is köszi!
    04andrea06@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia
    Nagyon érdekel ez a könyv. Légyszíves küld el nekem. Köszönöm szépen.
    ildihugi@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia én is nagyon el szertném olvasni. Létszi küldeni el georginatoth431@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  18. Szia! Szeretném én is elolvasni a könyvet. Ha esetleg valakinek meg van már a könyv, légyszi küldjétek el! Köszönöm szépen!:) vivi.2003.bv@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia! Én szeretném elkérni, ha lehet. E-mail címem:horvathhhrenata@freemail.hu
    Illetve horvathhhrenata@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  21. Szia! Én is szeretném elkérni a qqpoles@gmail.com címre. Köszönöm szépen előre is!

    VálaszTörlés
  22. Szia! Nekem is át tudnád kérlek küldeni, a szabo.emily07@gmail.com email címre. Előre is köszönöm:))

    VálaszTörlés
  23. Szia! Én is szeretném elkérni karpatimilla@gmail.com email címre, ha el tudnád küldeni

    VálaszTörlés
  24. Nekem megvan, irjatok az emailemre kissfruzsi1204@gmail.com, válaszolok szinte azonnal!!

    VálaszTörlés
  25. Elküldenéd nekem is kérlek? Nagyon hálás lennék.Koszi szépen előre is. cshodvirag@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Jó napot!
    Én is élnék a lehetőséggel, kérem nekem is küldje el! Előre is köszönöm szépen.
    t.reka1248@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!én is szeretném elkérni
      kate.moy666@gmail.com
      Előre is köszönöm!

      Törlés
  28. Szia nekem is el tudnád kérlek küldeni? Vagy valaki? kjasminfreiberg@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Szia! Nekem is el tudod légyszi küldeni? Köszi:) nyirijazi07@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Szia, szeretném én is elkérni! :)
    animanika21@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  31. Szia! Szeretném én is elolvasni a könyvet laszlomiriam1998@gmail.com Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  32. Szia, eltudnád küldeni nekem a könyvet
    Email: katinkauci@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések