Penelope Ward- Tiltott románc

Penelope Ward -Stepbrother ​Dearest – Legdrágább mostohabátyám (Tiltott románc 1.)


Nem kellene akarnod őt.

Amikor a mostohabátyám, Elec a gimi utolsó évében hozzánk költözött, nem voltam felkészülve arra, hogy mekkora szemét.
Utáltam, hogy bunkón viselkedik velem csak azért, mert nem akar ott lenni.
Utáltam, hogy lányokat hoz haza a suliból és visz fel a szobájába.
De amit a legjobban utáltam, az az volt, ahogy a testem akaratom ellenére reagált rá.
Először azt hittem, csupán kőkemény, tetovált izmai és markáns arca lehet vonzó benne. De a dolgok új irányt vettek köztünk, mígnem egy éjjel minden fenekestül felfordult.
Aztán épp olyan gyorsan, ahogy betoppant az életembe, már vissza is ment Kaliforniába.
Évek teltek el, mire újra láttam Elec-et.
Amikor a tragédia lesújtott a családunkra, újra szembe kellett néznem vele.
És szent ég, a kamasz, akiért egykor megőrültem, most férfivá érett, aki egyenesen az eszemet vette!
Volt egy olyan érzésem, hogy megint darabokra törik majd a szívem.

Perzselő vágy és nyers erő. Láss a mélyére!

petrovicbea1@gmail.com


Penelope Ward- Neighbor ​Dearest – A legkedvesebb szomszéd (Tiltott románc 2.) 



Tényleg ​lehet barátság férfi és nő között?

A váratlan szakításom után arra vágytam a legkevésbé, hogy az új szomszédom az exemre, Elecre hasonlítson – pláne, hogy még nála is szexibb legyen. Viszont a modora és a viselkedése már egyáltalán nem volt olyan megnyerő, mint a megjelenése. El is neveztem magamban Mérges Művésznek. A két kutyája ugatásától pedig képtelen voltam aludni. Így nem is bántam, hogy látványosan kerül, mint aki tudni sem akar a létezésemről.

Aztán egy este kiderült, hogy Damien mindent tud rólam. A hálószobám falán lévő lyukon keresztül ugyanis fültanúja volt a terapeutámmal folytatott összes telefonbeszélgetésnek, így az én sármos festő szomszédom jól ismerte a legféltettebb titkaimat. És bár nagyon próbált távol tartani magától, tudtam, hogy ugyanúgy érez irántam, hiszen a szívdobogása nem csal.

Azt hittem, Elec már összetörte a szívemet, pedig nagyon is egyben volt, és még hevesebben kalapált Damienért. Csak reménykedhettem, hogy nem ő fogja végleg megsemmisíteni.

Vesd bele magad a sodró történetbe!

petrovicbea1@gmail.com


Megjegyzések

  1. Szia. Szeretném kérni az első részt ha lehet. Martina820613@freemail.hu
    Imádom a könyveidet

    VálaszTörlés
  2. Szia,szeretném kérni mind a kettő részt! buschalexandra02@gmail.com
    Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Elkérhetem Penelope Ward Stepbrother sorozatát valakitől? A mitanka1@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm előre is!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések