Vi Keeland- Rivaldafény

 Vi Keeland -Tiltott ​gyümölcs (Rivaldafény 1.)


Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Arra vágyom a legjobban, ami nem lehet az enyém!
Nyolc héttel ezelőtt aláírtam egy szerződést, ami akkor jó ötletnek tűnt. Jóképű agglegény, luxuskörülmények, és egy esély, hogy megnyerjük azt a főnyereményt, amire a családomnak olyan égető szüksége volt. Azonban voltak feltételek. Mi több, rengeteg.
Mással randizni tilos. Műsoron kívül szexelni tilos. A szerződés tartalmát felfedni tilos.
Miután tavaly önként lemondtam a férfiakról, úgy tűnt, nem lesz nehéz teljesítenem a feltételeket… legalábbis azt hittem. Azonban rájöttem, hogy magával az ördöggel paktáltam le… aztán beleszerettem a mocskos szájú fivérébe.
A New York Times, Wall Street Journal és USA Today bestsellerszerző Vi Keeland kétrészes, különálló történetekként olvasható sorozatában megmutatja, hogy a tiltott gyümölcs édessége semmihez sem fogható, ám az élvezetért nagy árat kell fizetni.

petrovicbea1@gmail.com


Vi Keeland- Szerelmi ​háromszög (Rivaldafény 2.)




Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Úgy énekel, mint egy angyal. Az ágyban olyan, akár az ördög.
Tizenöt éves koromban Dylan Ryder posztere lógott az ágyam fölött. Huszonöt éves koromban az ő teste volt a testem fölött. Minden lány álma számomra valósággá vált. Egy rocksztárral jártam, és lassan beleszerettem valakibe. Valaki másba, aki ugyanazon a turnébuszon ült.
Flynn Beckham bandája volt az előzenekar. Dylan Ryderé a fő attrakció. De mi történik akkor, ha végül az előzenekar produkciója minden mást elhalványít. Elmondom, mi történik: eldurvulnak a dolgok.
A New York Times, Wall Street Journal és USA Today bestsellerszerző Vi Keeland kétrészes, különálló történetekként olvasható sorozatában megmutatja, hogy a tiltott gyümölcs édessége semmihez sem fogható, ám az élvezetért nagy árat kell fizetni.

petrovicbea1@gmail.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések