Kennedy Ryan -Dobd rá!

 Kennedy Ryan- Long ​Shot – Távoli dobás (Dobd rá! 1.) 


EGY TILTOTT SZERELEM AZ NBA ROBBANÉKONY VILÁGÁBÓL…

Azt hiszed, tudod, milyen egy kosaras barátnőjének lenni?
Nem tudod.
A tündérmesém a feje tetejére állt.
És boldogtalanul éltek… Megcsókoltam a herceget, és átveréssé változott.
Bolond voltam, a szerelme pedig – a bolondok aranya.
Most van egy új játékos a játszmában, August West.
Az NBA egyik legfényesebb csillaga.
Ellenállhatatlan. Tiltott
Engem akar. Én pedig őt.
De a múltam és a hercegem, aki átvert, nem ereszt.

petrovicbea1@gmail.com


Kennedy Ryan-Block ​Shot – Blokkolt dobás (Dobd rá!
 2.) 




ELLENSÉGEK ​VOLTAK, ÉS Egymásba SZERETTEK – önálló szerelmi történet a második esélyről a sportmenedzsment gyilkos világából.

JARED
Ha annyi dollárom lenne, ahányszor a szívem kihagyott egy ütemet Banner Moralestől… A szívem, amiről mindenki azt hiszi, jégből van. A haragja… izgató. Minden pillantásától, ahogy szikrát szór a szeme, és minden fogcsikorgatástól… Nos, gondolom, sejted. Ha annyi dollárom lenne, ahányszor helyrerakott, még gazdagabb ember lennék. Sikeres sportügynök vagyok, mert azt feltételezem, hogy a „nem” azt jelenti, hogy még átgondolod. Biztos vagyok benne, hogy azt akartad mondani, hogy „Rögtön jövök!”. Azt mondják, még a gazdag pasik sem kapnak meg mindent, amit akarnak, de ők nem tudják, mik a játékszabályok. A trükk az, hogy hagyni kell, hadd találgassanak. Vegyük csak Bannert! Azt hiszi, nyerni fog, de ebben a játékban? Hiszen azt sem tudja, hogyan kell játszani.

BANNER
Ha annyi dollárom lenne, ahányszor Jared Foster összetörte a szívem, pontosan egy dollárom lenne. Egy éjszaka. Egy hatalmas baklövés. Egy dollár… Részemről ennyi. Továbbléptem. Sikerre leltem egy férfiak uralta területen. Mindent, amire képesek, én jobban csinálok náluk. Övék lehet a terület, miközben én bevállalom a dobásokat, és blokkolom másokét, ha muszáj. És Jarednek van képe azt gondolni, hogy kap egy második esélyt? Ne már! Ülj le szépen! Ülj, ahova csak akarsz! Én addig pont levegőnek nézem a pasit, aki az érzéki vonásaival mintha az álmaimból lépett volna ki. Ó, én nem mondom, hogy ez egy diadalmenet. De enyém az az egy dollár, és Jared nem fog megszerezni.

petrovicbea1@gmail.com


Kennedy Ryan -Hook ​Shot – Horogdobás (Dobd rá! 3.) 



MÉLY ​ÉRZELMEK ÉS ROMANTIKA A PROFI

KOSÁRLABDA ÉS A DIVAT VILÁGÁBÓL.

Elvált vagyok. Egyedülálló apa. Egy vesztes csapatba igazoltam.
Megcsaltak, elárultak, kiszolgáltatottá tettek.

Tökéletes életem az arcomba robbant, és még mindig szedegetem a darabjait.

Ő az utolsó, akire most szükségem van.

Egy vadvirág. Egy vihar. Egy nő, akinek nem tudok ellenállni.
Lotus DuPree az első pillanattól fogva, amikor találkozott a tekintetünk, felért egy gyomron rúgással, és lenullázta a terveimet.
Megesküdtem magamnak, hogy többé egy nőben sem fogok megbízni, de még sosem vágytam úgy senkire, mint Lotusra.
Nem szerepelt a terveim között, de muszáj vállalnom ezt a kockázatot.

Egy harcos. Egy kosaras. Akit mindenki csak Gladiátornak hív.
Kenan Ross jó illatúan és sármosan vonult be az életembe, és abban a pillanatban elakadt tőle a lélegzetem, hogy megláttam.
Ő az utolsó, akire most szükségem van.

Most magamon dolgozom. Szembenézek a fájdalmammal, és legyőzöm a démonaimat.

Tudom, hova vezet, ha az ember megbízik egy férfiban.

Nekem. Erre. Nincs. Időm.

De ő csak jön és jön.

Lerombolja a védelmi vonalamat, és szép sorjában félresöpri az összes kifogásomat.

Sosem adja fel, de most… Nem is biztos, hogy akarom.

petrovicbea1@gmail.com


Megjegyzések

  1. Szia! Szeretném ezt a sorozatot kérni, hogy küld el légyszíves! hoppar.judit@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia, örülnék ha elküldenéd ezt a sorozatot. Köszi előre is. nagymartina61@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések