Meghan March- Bűn sorozat

Meghan March- Bűn ​és élvezet (Bűn 1.)



„Magával ​ragadó, romantikus és pokolian szexi.” Harlequin Junkie
„Fordulatos, izgalmas és elbűvölő.” Iconic Reads

A szenvedélynek nem parancsolhatsz!
Egy Riscoff és egy Gable soha nem lehet együtt boldog. Családjaink viszálykodása már-már legenda.
Tíz évvel ezelőtt Whitney Gable teljesen letaglózott a hosszú lábával és az álomszép kék szemével. Akkor nem tudtam a nevét, és nem is érdekelt. Csak azt tudtam, hogy kell nekem ez a nő. És ahogy egy, a származásához méltó Riscofftól elvárható, megszereztem,
amit akartam. Úgy lángoltunk együtt, akár egy máglya, amíg hozzá nem ment egy
másik fickóhoz.
Gyűlöl engem. Van is miért, hisz felszólaltam az esküvőjén, hogy ellenzem a házasságát. Most otthon van, de már nincs gyűrű az ujján. Azt mondják, egy Riscoff és egy Gable soha nem lehet boldog együtt. De én még nem végeztem Whitney Gable-lel.

Meghan March, a New York Times, a Wall Street Journal és a USA Today bestsellerszerzője ismét felszítja a szenvedély tüzét. A Bűn-sorozat első része, amely a tiltott szerelemről és a napvilágra kerülő titkokról mesél, egy családi viszály bugyraiba kíséri az olvasót.


 Meghan March- Bűn ​és viszály (Bűn 2.)





„Tiltott szerelem és ellenállhatatlan szenvedély.” Harlequin Junkie
„Elragadó és izgalmas. Még többet akarok belőle!” Totally Addicted blog

Születhet-e szerelem egy családi viszály közepette?
Bűnös, amíg ártatlannak nem bizonyul.
Elegem van abból, hogy bizonyítékok nélkül ítélkeznek felettem, csupán azért, mert a vezetéknevem Gable. Lehet, hogy a Riscoffoké a város, de én már nem játszom többé a szabályaik szerint. Elegem van belőlük.
Bárcsak azt is figyelmen kívül hagyhatnám, hogy Lincoln Riscoff milyen könnyen az ujja köré csavart…

Meghan March, a New York Times, a Wall Street Journal és a USA Today bestsellerszerzője Bűn-sorozatának második részében a gyűlölet, a tiltás és a józan ész ellenére felsejlik a második esély és a boldog szerelem lehetősége.



Meghan March- Bűn ​és remény (Bűn 3.) 




„Imádtam ezt a trilógiát!” T.M. Frazier, USA Today bestsellerszerző
„Amikor azt hiszed tudod mi következi, akkor jönnek csak az igazán nagy fordulatok.” Nalla Reads

Örökre az enyém leszel!
Whitney Gable az a fajta nő, akit az életed árán is védelmezel.
Az életed árán is megtartod.
És az életed árán is dédelgeted.
Végül megtanultam a leckét, és eljött az idő, hogy bebizonyítsam, én vagyok az a
férfi, aki igenis megérdemli őt.
Nem érdekel, milyen áron, mert a kudarc nem opció.
Nem számít, ki és mi kerül az utunkba – ezúttal örökre az enyém lesz.

Meghan March, a New York Times, a Wall Street Journal és a USA Today bestsellerszerzője Bűn-sorozatának befejező részében tetőfokára hág a szenvedély. Az értelem, az érzelem és a vágy harca eldől, és remény költözik a szívekbe.

Megjegyzések

  1. Szia, sajnos nem jó a link, nem lehet megnyitni. Ha esetleg lenne lehetőség újra tölteni vagy elküldeni nekem nagyon örülnék neki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utolsó (Bűn és remény C.),amit nem lehet letölteni.

      Törlés
    2. Nekem is jó lenne letölteni a 3. részt ha valaki segítene nekem

      Törlés
  2. Szia! Nem tudom letölteni a harmadik rész! El tudnád esetleg küldeni? nusihugi@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nekem sem sikerül le tölteni a harmadik könyvet! Én is kérhetem emailbe? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nagyon szeretném én is elolvasni a 3. könyvet de sajnos nem jó a link. tudnál segíteni? köszi! ancsi777@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia!Esetleg a 3 részt el tudnád küldeni? gyorfi.betti91@gmail.com a címem Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Szia enis kerhetem a 3.reszt? Email cimem: kovacs.dinna18@mail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia! Én is szeretném a 3.részt ha lehet.
    halaszcsuti@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Szia, szeretném én is kérni hogy küld el a 3. részt, nagyon köszönöm!

    biankaweigert@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Megkapta mar valaki a linket?

    VálaszTörlés
  10. Szia a 3-dik részt elküldenéd.elörre is köszi.brigittahorbath59@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia! Èn is szeretnèm elkèrni emailben a 3.rèszt. Nem tölti le nekem sem. koleszarbabett89@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok! Engem is érdekel a harmadik rész. esztella.tasnadi@gmail.com. Köszönöm

    VálaszTörlés
  13. Én is szeretném a 3.részt ha lehet!!!

    VálaszTörlés
  14. Szia én is szeretném a 3.részt.nagynikolet1981@gmail.com Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok! Valaki megkapta már a harmadik részt?

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok, nekem is eltudja majd küldeni valaki a 3-dik részt?
    Köszönöm.
    sebivivi99@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok
    Valakinek meg van már a 3 rész? Néztem másik oldalon is,de sajnos ugyanez, a link nem jo és nem lehet le tölteni ...

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!

    Ha esetleg valakinek megvan a harmadik rész elküldené nekem? vikcsuka@gmail.com-ra,
    Köszii előre is :)

    VálaszTörlés
  19. Szia. A harmadik részt el tudnád nekem is küldeni? Rossz a link. Email címem: molnarneildi1@gmail.com
    Köszönöm előre is.

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok valaki eltudná küldeni nekem a 3-dik részt? kingakecskes245@gmail.com nagyon köszönöm előre is

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok. El tudná valaki nekem is küldeni a 3.részt?! vivcsi1519@gmail.com e-mail címre. Előre is nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni a 3. részt? 24anita24@gmail.com
    Előre is köszönöm. 🤗

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok. Szeretném a 3. részt én is. Köszi
    foldizsani@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok!
    Imádom ezt a könyvet, örülnék neki ha valamilyen módon meg kaphatnám a harmadik részét is. Csak hogy olyan befejezése legyen számomra is ami igaz. Sajnos sehol máshol nem találom a harmadik részt pdf-ben. Nagyon hálás lennék neki ha valaki elküldené nekem valamilyen módon, ha Gmail akkor ez címem: gippermilla@gmail.com
    Vagy ha nem nincs meg úgy senkinek akkor, esetleg valaki tudja hogy hol lehet még milyen oldalon letőlteni? És az le is tudná nekem írni hol található? Előre is köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  25. Szia nem tudnád nekem elküldeni az összes részt 🙂 előre is köszi 😊 bulyakivivien938@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Szia el kérhetem mind a 3.részt🥰
    Nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok! Szeretném elkérni a sorozatot. Nagyon köszönöm! vattakakukk@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szeretném a 3. részt, köszönöm szépen

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések