Teagan Hunter -Text

 Teagan Hunter -Let's ​Get Textual – Légy merész! (Text 1.)



Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Egy téves számból többnyire nem is lesz több, pillanatok alatt elfelejted. Nem kezdesz az illetővel se csetelni, se flörtölni. Nem ő az első gondolatod ébredéskor, vagy az utolsó elalvás előtt… És tutira nem beszéled rá, hogy vegyen egy kiskecskét.
Mert az fura lenne.
Zach Hastings és én fülig merülünk a téves hívását követő mizériába, és nem követjük a szabályokat.
Én nem keresek szerelmet, Zach pedig egyértelműen mellétárcsázott, de…
…talán mégis célba talált a szívemben.


„Te vagy a legjobban sikerült téves hívásom.”



„Nincs benne semmi mély vagy költői, de valahogy különleges.”


„Mosolyogj, szépségem! (…) Nincs vége. Most kezdődik egy új kaland.”


„Nem hiszem el, hogy éppen egy kecskét készülök ellopni. Mit meg nem teszünk a szelemért, igaz?”



Teagan Hunter -I ​Wanna Text You Up (Text 2.) 



When I put up a ROOMMATE WANTED poster, he was the last person on earth I thought would respond.

He was also the last person on earth I'd agree to let live with me…on purpose.

But, here we are--roommates. I'm certain we can coexist without it being awkward, and I'm determined to make it work. There will be no sexual tension building with each accidental touch, no flutters when he wears that stupid backward baseball cap, and definitely no flirting when we text back and forth.

Caleb Mills can't be the guy for me. He's my best friend's ex-boyfriend.

And that would be wrong…right?



Megjegyzések

  1. Szia! Eltudnád küldeni az e mail címemre piegl.barbara@gmail.com ra? Nem sikerül letöltenem azt írja hogy a dokumentum nem található.. Köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nekem is eltudnad kérlek küldeni? korcsikzoe2@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia! Kérlek, hogy szedd le a képeimet a bejegyzése(i)dből. Nem örülnék, ha a kiadók a nevemet a pdf bizniszhez kötnék.
    Üdvözlettel,
    AniTiger

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nekem sem engedi letölteni, megtennéd, hogy elküldöd nekem is? saranszki.alexandra96@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia Kendall Ryan Társasjáték sorozatából a Lelki társ megvan neked?

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nekem is eltudnad kérlek küldeni? roth8452@gmail.com



    VálaszTörlés
  7. Szia! El tudnád nekem is küldeni? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Szia! Ezt a két könyvet el tudnád nekem küldeni email-ben?
    berenyikata87@gmail.com
    Köszi!

    VálaszTörlés
  9. Szia. El tudnád nekem is emailben küldeni? Nem tudom letöltni, mert nem jelenik meg semmi ami ezt lehetővè tennè.
    pasztor19921008@gmail.com
    Köszönöm, ha szakítasz rám időt.

    VálaszTörlés
  10. Szia! El tudnád nekem küldeni mindkét részét? julia_farkas90@yahoo.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  11. Szia! El tudnád küldeni nekem is mindkét részt? hermecziemese77@gmail.com
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  12. Szia
    El tudnád küldeni őket ?:)
    veszti1120@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia! Szeretném kérni a 2. részt. tillingernezsuzsi@gmail.com. Köszönöm szépen

    VálaszTörlés

  14. Szia
    El tudnád küldeni őket ?:)
    Szitakoto9214@gmail.com
    Köszi:)

    VálaszTörlés
  15. Szia. Eltudnád nekem küldeni ezt a két könyvet?
    kitti.botos00@gmail.com
    Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  16. Szia!kernem szepen a konyveket.elkuldned a tunccy88@gmail.com mail címre?ezer hala es köszönet ❤️❤️

    VálaszTörlés
  17. Szia! Elkérhetném a "Légy merész"sorozat könyveit amik neked meg vannak? hnicky85@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  18. Szia! Elkérhetném a második kötetet? Sajnos nem jelenik meg semmi a letöltéshez. olaf808@freemail.hu

    VálaszTörlés
  19. Szia elkérhetném a sorozatot én is.hendree442@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  20. Hello elkerhetnem én is a sorozatot brigitta.creanga@gmail.com nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  21. Szia! El küldenèd nekem a 2. részt?
    ficazsaklina@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések