Mariana Zapata- Dear ​Aaron – Kedves Aaron!

 Mariana Zapata- Dear ​Aaron – Kedves Aaron!

Csak egy dologgal nem számolt…

Ruby Santos pontosan tudta, mire vállalkozik, mikor jelentkezett, hogy egy tengerentúlon állomásozó katonával levelezzen. Az utasítások egyszerűek: egy levél vagy e-mail hetente, ameddig a bevetése tart. Egyéb csomagok küldése nem szükséges.

Ruby már túl volt mindezen. Azt hitte, tudja, mire számíthat. Csak azzal nem számolt, hogy beleszeret a srácba.

Üdítően őszinte romantikus történet, egyedi stílusban.
Vidd el magaddal!

„Remélem, hogy szereted a borzasztó vicceket, mert nekem azok a kedvenceim! Itt egy katonai:

Törzsőrmester a fiatal katonának: „Nem láttam ma reggel az álcázási gyakorlaton, katona!”

Katonatiszt: „Nagyon köszönöm, uram!””


„– Elég sok embert ismerek, aki alacsonyabb nálam, köszi szépen.

– Ó, valóban? – Felhúzta a szemöldökét, mintha nem is hinne nekem, és jó eséllyel nem is hitt. Fintorogva bólogatni kezdtem.

– Ja.

– Honnan ismered őket? – kérdezte, a szemöldökét még mindig felhúzva. – A Megyéből?”


„Néhány embert sosem fogsz tudni boldoggá tenni, nem számít, milyen keményen próbálkozol.”


„– Neked van barátod?

Olyan gyorsan megrázta a fejét, mintha undorodna.

– Ó, dehogy. Nincs időm barmokra.”


„RubyMars: Hogy hívják a háromdimenziós szekeret?

RubyMars: Térfogat.”


„A legsúlyosabb sérülések, amik egy embert érhetik, sokszor szemmel nem láthatóak.”


„– Mert bemegyek a vízbe. – Félbehajtotta a nadrágját és ledobta a pólójára. – Te jössz?

A szívem kalapált, kalapált, kalapált.

– Nem.

Aaron kacsintott.

– De igen.

A torkom elszorult.

– Aaron…

– Gyerünk! Nem kell mélyre mennünk. Belekapaszkodhatsz a karomba. Köhögni kezdtem. Tovább dadogtam. Talán öklendeztem is egy kicsit.

– A karodnál egy kicsit többe is akarnék kapaszkodni, ha bemennék abba a vízbe…

Aaron félrenyelt. A szó szoros értelmében félrenyelt.

– Jézusom, Ru! – mondta levegőért kapkodva.”


„Mi a szeretet, ha nem csak egy szó, amivel az emberek megpróbálnak megmagyarázni valamit, ami nehezen érthető, és nem egyetlen cselekedetből vagy kijelentésből fakad?”


„Mindenki megérdemli, hogy megöleljék, és hogy tudja, van valaki a nagyvilágban, aki aggódik érte, nem számít, hogy mit csinál, és az sem, hogy épp haragszanak-e egymásra, vagy sem.”


„Mert számomra ennyi jutott, és meg kellett barátkoznom ezzel a gondolattal.”


Megjegyzések

  1. Szia! Nekem is eltudnad kérlek küldeni? roth8452@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretném kérni, pelyherenata@gmail.com Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Szeretném kérni én is a könyvet maczaknenikolett@gmail.com.
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Szia eltudnád küldeni ezt a könyvet a pingvin00000055@gmail.com email címre?
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Volnál szíves elküldeni nekem is Thx!
    aangikm@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Eltudnád küldeni ezt a könyvet az m.szebenyik@gmail.com címre? Előre is nagyon köszönöm.
    Most már csak így lehet majd tőled könyvet kérni?

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Szia! Szeretném elkérni ezt a könyvet. horvathnedm78@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia. Szeretném én is elkérni ezt a könyvet.
    pojendantimea@gmail.com
    Köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
  10. Kedves Bea! Ígéretes könyvnek néz ki, ezért szeretném elkérni én is. Előre is köszönöm!
    gajdosmariann@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia
    Szeretném kérni ezt a könyvet.
    Panducy90@gmail.com 🤗

    VálaszTörlés
  12. Szia,
    Szeretném kérni a könyvet
    saghyvali77@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések