Jennifer L. Armentrout- Komor elemek trilógia

 Jennifer L. Armentrout -White ​Hot Kiss – Perzselő csók (Komor elemek 1.)


Az ​első csók az utolsó lehet.

A tizenhét éves Layla nem vágyik másra, csak normális életre. Szeretne beilleszkedni az iskolában, és rendes randira menni a dögös Zayne-nel, akibe egy örökkévalóság óta bele van zúgva. Az a gond, hogy Zayne úgy bánik Laylával, akár a kishúgával – ráadásul a lány élete csöppet sem normális. Layla félig démon, félig gorgó, és olyan képességekkel rendelkezik, mint senki más. És bár Zayne őrző, azaz a gorgók közé tartozik, akiknek feladata a démonok levadászása és az emberek védelme, Layla csókja megölne bárkit, akinek lelke van – beleértve Zayne-t is.

Aztán a lány megismerkedik Rothtal: a tetovált, pokolian szexi démonnal, aki azt állítja, hogy minden titkát ismeri. Layla tudja, hogy távol kéne tartania magát tőle, de nehéz ellenállni a kísértésnek, amikor ezzel a fiúval végre nem akadály a csókolózás. Ha megbízik Rothban, azzal végleg tönkreteheti az esélyeit Zayne-nél, miközben árulónak bélyegezheti az őrzők családja, akik felnevelték. Ám miután Layla egy erőszakos démon-összeesküvés kellős közepén találja magát, az ellenség csókja egyszeriben semmiségnek tűnik a közelgő világvégéhez képest.



„– Majdnem elkaszált egy taxi. Ha arra vágysz, hogy ledöntsenek a lábadról, én örömmel jelentkezem önként a feladatra. Ígérhetem, hogy jól gerincre…
– Be se fejezd ezt a mondatot!
– Csak egy ajánlat volt.
– Hagyjuk!”


„– Neked van macskád?
– Igen. Még kölykök.
(…)
– Kettő?
A fejét csóválta, és az ágy másik végébe mutatott.
– Három.
(…)
– Hát, én… Én el sem hiszem, hogy macskáid vannak. – Megmozgattam az ujjaimat a levegőben, és a cicuska megpróbálta elérni őket. – Mi a nevük?
Roth felhorkant.
– Az ott Fúria. A fehér Turbó, a feketét pedig Thornak hívják.
– Micsoda? Ezeket a cukiságokat így nevezted el, bezzeg az óriás kígyódat Bambinak hívod?
Előrehajolt, és puszit nyomott a vállamra. Olyan gyorsan történt, hogy elbizonytalanodtam, nem csak a képzeletem játszott-e velem.
– A gonosznak is van édes oldala – mondta Roth. – És ne feledd, hogy a látszat csal!”


„Az igaz szerelem azt jelenti, hogy az ember hajlandó megosztozni az édességen.”

„Egy démon ólálkodott a McDonalds’ban.
És halálosan ki volt éhezve Big Macre.”



Jennifer L. Armentrout -Stone ​Cold Touch –

 Dermesztő érintés (Komor elemek 2.)



Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Minden ​érintésnek ára van.

Layla Shaw megpróbálja újjáépíteni darabokra hullott életét – ez nem könnyű feladat egy tizenhét éves lánynak, aki szinte teljesen biztos abban, hogy ennél rosszabbra már nem fordulhatnak a dolgok. Lehetetlenül vonzó legjobb barátja, Zayne reménytelenül elérhetetlen a számára, hiszen Layla csókjának titokzatos ereje kiszívná a lelkét. Az őrzők klánja mindig is megvédte a lányt, ám egyszeriben kiderült róluk, hogy veszélyes titkokat rejtegetnek. És Layla szinte gondolni sem bír Rothra, a pokolian dögös démonhercegre, aki úgy megértette őt, ahogy senki más tudná.

Ám a mélypont néha csupán a kezdet. Layla ereje ugyanis váratlanul változásnak indul, és kínzón csábító ízelítőt kap abból, ami mindig is tiltott volt a számára. Azután, amikor a lány a legkevésbé számít rá, Roth visszatér, és olyan híreket hoz, amik örökre megváltoztathatják Layla világát. A lány végre megkaphatja azt, amire mindig is vágyott, de mivel közben szó szerint elszabadul a pokol, és egyre csak gyűlnek az áldozatok, az ár talán magasabb, mint amit Layla hajlandó megfizetni…

„Armentrout új sorozata egész végig kiváló szórakozást kínál… A cselekményt egyenlő arányban pezsdíti a romantika és a feszültség.”

– Kirkus Reviews




„Barátok vagyunk, nem? Mint a démonborsó meg a démonhéja.”

„A szerelem furcsa dolog: amikor az ember már azt hiszi, hogy sikerült valamennyire felfognia és megértenie, akkor rádöbben, milyen gyenge ízelítőt kapott csupán annak igaz valójából.”


„– Mi törtènt az őrzővel?
Lassan csóváltam a fejemet, nem akartam kimondani.
 Felkavarodott a gyomrom.
– Bambi… megette.
Zayne rám meredt.
– Megette?
– Bekapta ès kèsz. Egèszben lenyelte.”


„Abban a pillanatban elvesztem, hogy rád találtam.”



Jennifer L. Armentrout- Every ​Last Breath – Utolsó
 lélegzetig (Komor elemek 3.)



Van ​olyan szerelem, ami az utolsó lélegzetvételig tart.

Minden döntés következményekkel jár – a tizenhét éves Laylának azonban a szokásosnál nehezebb döntéseket kell meghoznia. Fény vagy sötétség. Roth, az átkozottul szexi démonherceg, vagy Zayne, a gyönyörű és gondoskodó őrző, akiről Layla azt gondolta, sosem lehet az övé…

A lánynak ráadásul azt is el kell döntenie, hogy önmaga melyik oldalában bízhat. Emellett egy új problémával is szembe kell néznie: egy lilin – a létező démonok leghalálosabbika – szabadon garázdálkodik, és az a célja, hogy mindent és mindenkit elpusztítson maga körül, beleértve Layla legjobb barátját is. Hogy megvédje Samet egy olyan végzettől, ami sokkal-sokkal rosszabb a halálnál, Laylának alkut kell kötnie az ellenséggel, és meg kell mentenie a várost és a faját a pusztulástól.

Két világ és két fiú között őrlődve Layla semmiben sem biztos, legkevésbé a túlélésben, és a helyzet tovább fokozódik, amikor egy múltbeli alku újra felszínre kerül. De néha, amikor az embert titkok veszik körül, és az igazság kifürkészhetetlennek tűnik, nem tehet mást, mint hogy hallgat a szívére, választ egy oldalt, és harcol, ameddig bírja szusszal.

A Komor elemek dark románc YA-sorozat befejező része; démoni szerelmi történet, amelyben földöntúli erők és érzelmek csapnak össze.

Vesd bele magad!




„Caymannek fülig ért a szája, miközben lehuppant a bárszékről.
– Hagyjuk a játszadozást, drága kis plüssnyuszikám! Zayne
 szerelmes beléd. Roth is szerelmes beléd.
Nagyot sóhajtottam, de félúton elakadt a lélegzetem.
– Bármit megtennének a kedvedért: érted élnek és lélegeznek, akár
 meg is halnának miattad. De nem kaphatod meg mindkettőjüket,
 Layla.
A combomra ejtettem a kezemet, és azt suttogtam:
– Ezt én is tudom.
– Ahogy azt is, hogy melyikük a jó választás – folytatta Cayman, és elszántan bámult rám. – Tudod, ez olyan örök szerelem izé. Szóval miért húzod az időt?”


„Bizseregtek az ujjaim, annyira szerettem volna még egyszer
 utoljára megérinteni őt, de ha megteszem, kockáztattam volna,
 hogy felébred. Így hát megelégedtem annyival, hogy az
 emlékezetembe véstem szépséges arca minden apró szegletét: éles
 járomcsontját, álla határozott vonalát, ami alvás közben kissé
 lágyabbnak tűnt. Elraktároztam a dús szempillák és a természetes
 ívű szemöldök képét. Megnéztem magamnak a telt ajkakat, és azt kívántam, bár újra láthatnám a gödröcskéket, vagy a
 borostyánsárga szemek csillogását, ahogy Roth rám néz. Még
 egyszer utoljára bele akartam túrni a hajába, érezni, ahogy a
 selymes tincsek az ujjaim közt siklanak.”


„Roth áldozatot hozott értem. Csakúgy, mint Zayne. Mindannyian feladtak valamit azért, hogy én élhessek. Amikor megértettem, mi is vagyok valójában, hihetetlen hatalom birtokosává váltam. A puszta jelenlétem rettegéssel töltötte el a démonokat és az őrzőket egyaránt. Erős ellenféllé váltam, igazi kemény csajjá.”


„Ne légy gyáva, engedd el a múltat! A jövőre figyelj, mert az számít igazán!


Megjegyzések

  1. Miért raksz fel ilyen ritkán könyveket?régen nagyon gyakran voltak sajnálom ,hogy már nem

    VálaszTörlés
  2. Szia! Elkérhetném a 3.részét? Köszönöm ☺️

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Elkérhetném a 2.. - 3. részt? :)
    Előre is nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Elkérhetném a 1.. - 3. részt? :)
      Előre is nagyon szépen köszönöm.

      Törlés
  4. Szia!
    Szeretném kérni az összes részét.
    reveszanita@freemail.hu
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Szia! Szeretném elkérni az összes részt! :) lauaranagy0706@gmail.com Előre is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Szia! Elkérhetném a 3. részt? nikoletta.ruttkay@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések