Sylvia Day- Crossfire sorozat

 Sylvia Day- Hozzád ​kötve (Crossfire 1.) 


NEW YORK TIMES BESTSELLER

Gideon Cross olyan erővel lépett be az életembe, mint a sötétségbe hasító villám…

Ez a gyönyörű, sugárzó férfi maga volt a fehér izzás. Soha eddigi életemben senki és semmi nem vonzott még ilyen ellenállhatatlanul. Úgy vágytam az érintésére, mint drogos a napi adagjára, bár éreztem, hogy elgyengít, mégsem tudtam, nem is akartam ellenállni. Sérült és törékeny lettem, ő pedig oly könnyedén megtörte az ellenállásomat, és áthatolt az eddig kemény páncélon…

Gideon birtokában volt a tudásnak. Megvoltak a maga démonai. Egymás tükörképeivé váltunk, visszavetítve a másikra legbensőbb világunkat, legmerészebb vágyainkat…

Szerelme megbéklyózott, átformált, és én csak azért esedeztem, nehogy kínzó múltunk elszakítson minket egymástól…

„Day erőteljes története felizgatja s magával ragadja az olvasót…”

„Kiegészítettük egymást. Még most is, ahogy az ujjai birtoklóan pásztázták a testemet, valami enyhülést éreztem a lelkemben, a kétségbeesett megkönnyebbülést, hogy végre a karjaiban tart az a férfi, aki megérti és kielégíti legmélyebb, legtitkosabb vágyaimat.”


Sylvia Day- Melléd ​láncolva (Crossfire 2.)


„Istenem… Sosem tudtam hozzászokni ehhez az archoz. Mindig hatott rám. A finoman metszett járomcsont, a sötét szemöldök, a sűrű pillájú kék szempár, és az a száj… Tökéletes vonalú, egyszerre érzéki és gonosz. Szerettem, amikor szexre csábítva mosolygott, és reszkettem, amikor vonallá keskenyedett. És amikor a testemhez ért, lángot vetettem.”

Gideon és Eva lebilincselő, vad kilengésekkel teli története folytatódik. Kapcsolatuk igazi „se veled, se nélküled” – bár szenvedélyesen szeretik egymást, a régről magukkal cipelt lelki sérülések és az egymás kizárólagos birtoklására törekvő elemi ösztönök minduntalan közéjük állnak.

Kísért a szörnyű múlt, a sebek túl mélyek… Elég egyetlen hibás döntés, és a szakítás immár végleges lehet.


„Az emberek túljutnak a szerelmen. Tudnak élni nélküle,

 tovább tudnak lépni. A szerelmet el lehet veszíteni, és újra

 megtalálni. De nálam nem ez a helyzet. Én nem élnélek túl

 Eva.”


„Azt akarom, hogy harcolj értem. Azt akarom, hogy

 számítsak neked ennyire. Az akarom, hogy megőrülj

 értem. De a birtoklási vágy bizalom nélkül maga a pokol.

 Ha nem bízol bennem, akkor semmink sincs.”


„Azért voltunk együtt, mert függtünk egymástól. Még soha

 életemben nem voltam olyan bódult, mint amikor jó volt

 vele, és tudtam, hogy ezzel ő is így van. Kifacsartuk

 magunkat ezekért a pillanatokért, pedig olyan

 fáradságosak voltak, hogy kizárólag a makacsságunk,

 eltökéltségünk és szerelmünk miatt harcoltunk értük.”


Sylvia Day- Egymásba ​fonódva

 (Crossfire 3.)



Eva és Gideon nem menekülhet a múlt démonai elől – viselniük kell birtoklási vágyuk következményeit.

Megismertem Gideon Crosst, és abban a pillanatban éreztem, hogy van benne valami, amire szomjazom, aminek képtelen vagyok ellenállni. Veszélyt jelent, jól tudom, és hozzám hasonlóan az ő lelke is sérült. Ám ellenállhatatlanul vonz, s az élet nélküle elképzelhetetlen számomra.
Senki nem tudja, mi mindent kockáztatott értem. Ijesztő, hogy múltunk sötét árnyai elől nincs menekvés – felfalhatnak minket. Súlyos titkainktól nem szabadulhatunk, mégis megpróbáltunk dacolni a sorssal, és megadtuk magunkat leküzdhetetlen vágyunk elsöprő erejének.


"– Teljesen diszfunkcionálisak vagyunk.

– Én inkább azt mondanám, hogy szelektíven deviánsak."


Sylvia Day -Rabul ​ejtve (Crossfire 4.) 



Végre itt a nemzetközi sikersorozat várva várt 4. része: Eva és Gideon szenvedélyes szerelmének története folytatódik

Gideon angyalkának hív, pedig ő a csoda az életemben. Az én gyönyörű, sebzett harcosom, aki elszántan küzd, hogy lemészárolja a démonjaimat, de a sajátjaival nem akar szembenézni.
Fogadalmunknak még jobban össze kellett volna kovácsolnia bennünket, ám ehelyett felszaggatta a régi sebeket, felszínre hozta a fájdalmat, a bizonytalanságot. Éreztem, hogy Gideon kicsúszik a kezem közül, hogy legszörnyűbb félelmeim valóra válnak, hogy elveszítjük egymást…
Életünk legboldogabb időszakára árnyékot vetett a múltja, és pusztulással fenyegetett mindent, amiért olyan keményen megdolgoztunk. Borzasztó válaszút elé kerültünk: vagy az ismerős, biztonságos lét, amit megismerkedésünk előtt éltünk, vagy a harc egy olyan jövőért, ami hirtelen lehetetlen, reménytelen álomnak tűnik…


„Menet közben tanulunk. Néha elcsesszük. De bíznod kell

 bennem...”


„A házasság nem arról szól, mennyire erősek a felek

 külön-külön. Hanem arról, mennyire erősek együtt, és

 arról, hogy felváltva cipelik a terheket.”


„A kapcsolatok a kompromisszumokról szólnak, nem?”


Sylvia Day- Eggyé ​válva (Crossfire 5.) 



Gideon ​Cross. Annyira magától értetődő volt, hogy beleszeretek. Azonnal, első látásra. Teljesen. Visszavonhatatlanul. Egy álom vált valóra, amikor feleségül vett. De az, hogy a házasságunk működjön, életre szóló küzdelem. A szerelem átformál. A mi szerelmünk egyszerre menedék a vihar elől és pusztító szélvész. Két megtört lélek válik eggyé. Megmutattuk egymásnak a legmélyebb, legsötétebb titkainkat. Gideon a tükör, amelyben minden hibámat látom… és a szépségemet is. Mindent megad nekem, és most ideje bebizonyítanom, hogy mellette állok és támogatom, akárcsak ő engem. Együtt megbirkózhatunk azokkal, akik gonoszul közénk akarnak állni. De a legnagyobb csatánkat talán épp a fogadalommal kell megvívnunk, ami erőt ad nekünk. Az, hogy elköteleződtünk a szerelem mellett, csak a kezdet volt. Meg kell küzdenünk érte, és vagy még közelebb kerülünk egymáshoz, vagy… elválnak útjaink.

Szívszaggató és csábító, az Eggyé válva a Crossfire sorozat befejező része. Izgalmas szerelmi történet, amely világszerte olvasók millióinak szívét ejtette rabul.


„… a nyilvánosság azt akarja látni, hogy a milliárdosból

 végre elbűvölő herceg lesz. Tündérmeséket akarnak (…) és

 happy endet.”


„A legocsmányabb dolgaink hoztak közelebb bennünket

 egymáshoz.”


„Inspiráltuk egymást, változtunk és kiteljesedtünk egymás

 mellett.”


„Szükségét érezzük, hogy beszéljünk, és annak is, hogy

 meghallgassanak minket.”


Megjegyzések

  1. Szeretném én is el olvasni de nem bírom megnyitni …😩🥺

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! 5 részt el tudná valaki küldeni a vattakakukk@gmail.com címre. Köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok. Kérlek, essen meg rajtam valakinek a szíve és küldje el nekem az ötödik részt. Köszönöm
    mlarissza@yahoo.com

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Elküldenéd nekem az egész sorozatot a martinkovicsmelinda5@gmail.comra?
    Előre is nagyon szépen köszönöm.
    További szép estét.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    El tudná küldeni valaki az egész sorozatot a krokodilfogak@gmail.com e-mail címre? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések