L. J. Shen -A ​szégyentelen (Bostoni bikák 2.)



Cillian Fitzpatrick kegyetlen és hidegvérű. Hadész, Brioni öltönyben.
A média szerint ő A Szégyentelen.
Számomra viszont az a férfi, aki (vonakodva) megmentette az életem.
Most pedig egy újabb, „aprócska” szívességre lenne szükségem tőle.
Csakhogy Cillian csak úgy nem osztogatja a szívességeket.
A szabadságom kell neki.

Én lettem a legidősebb Fitzpatrick testvér játékszere. Amivel játszhat, amit meggyötörhet, amit tönkretehet.
Azt hiszi, megrogyok a kis pszichológiai hadviselése súlyától. Azonban hamarosan megtudja, hogy a leghalálosabb méreg egyben a legédesebb is.

L. J. Shen Amazon, USA Today és Washington Post bestsellerszerző. A Bostoni bikák-sorozatának második részében egy új Fitzpatrick testvérrel ismerkedhetünk meg, aki lehengerlően szexi és kétségkívül hataloméhes.

petrovicbea1@gmail.com

Megjegyzések

  1. Szia,elkérhetném bencepetra18@gmail.com, nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Szia, szeretném elkérni bubisviz12@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia szeretném elkérni
    Előre is köszi :)

    VálaszTörlés
  4. Szia szeretném én is elkérni! Nagyon szépen köszönöm!
    lovanyi.vera@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia szeretnèm kèrni ha lehet😊 köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  6. Szia el tudnád küldeni nekem is létszi trgbeki@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia, nagyon szépen megköszönném, ha elküldenéd. timi.intersped@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia. Én is szeretném elkérni ha lehetséges még. Előre is nagyon szépen köszönöm. bencheaandrea175@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia meg kaphatnám én is. Előre is köszönöm
    lakatoshajnalka63@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia! Szeretném én is elkérni. Nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  11. Szia! Én is szeretném kérni ha lehet akkor az egész sorozatot! :) pdfolvaso23@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia! Szeretném elkérni ha lehet az egész sorozatot! Nagyon köszönöm : Lenczerika10@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések