Vi Keeland · Penelope Ward- Hate ​Notes – Adok-kapok

 


Ez ​volt a leggyönyörűbb szerelmes levél, amit valaha olvasott. Bárcsak neki írták volna!

Minden egy esküvői ruhába varrt titokzatos kék üzenettel kezdődött.

Valami kék.

A sosem viselt menyasszonyi ruhámat mentem eladni egy használtruhaboltba. Ekkor találtam meg egy másik menyasszony „valami régijét”. Egy lélegzetelállító, tollas, egyedi tervezésű ruha bélésébe volt tűzve a legszebb üzenet, amit valaha olvastam: „Köszönöm, hogy valóra váltottad minden álmom.”

A kék levélpapíron dombornyomással a Reed Eastwood név szerepelt, aki nyilvánvalóan a földkerekség legromantikusabb férfija lehetett. És mint kiderítettem, a legvonzóbb is. Bárcsak itt véget értek volna az igaz szerelemmel kapcsolatos képzelgéseim! Mert azóta megtudtam egyet s mást Mr. Romantikáról. Arrogáns, cinikus és lekezelő. Én aztán tudom! A sors fintorának köszönhetően ráadásul még az új főnököm is.

De ez nem fog megakadályozni abban, hogy kiderítsem, mi a története az utolsó szerelmes levelének. Annak a szerelmes levélnek, aminek nem a „boldogan éltek, amíg meg nem haltak” lett a vége. Az a történet azonban semmi ahhoz képest, ami köztünk van kibontakozóban. Egyre forróbb, csábítóbb és meglepőbb – őrjítőbb, mint bármi,
amit el tudtam volna képzelni.

Valami új.

De fogalmam sincs, hogyan fog végződni…

Hagyd, hogy magával ragadjon!

petrovicbea1@gmail.com

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. az oldalon szépen irja hogy emailben kell kérni

      Törlés
  2. Csak nekem írja azt, h az email cím nem létezik? Akkor mégis kitől kérjem azt a rohadt linket😩

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Valaki eltudná nekem küldeni? sinkone.evi@freemail.hu köszi.

    VálaszTörlés
  4. Úgy linkkel sokkal jobb volt és könnyebb,nem lehetne vissza térni arra a módszerre,így nem érvényesülök,köszönöm szépen a megértést

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem,mert a könyvek feltöltése törvénytelen és én nem kockáztatok hogy valaki feljelentsen.
      Aki szeretne könyvet ir emailt aki pedig nem ir az az ő baja.

      Törlés
  5. Nem rég bukkantam rá erre az oldalra,nagyon sok jó könyvet letudtam tölteni,nagyon szépen köszönöm, majd megszokom az e-mailben való kérést is! El szeretném olvasni,ha lehetséges el tudnád küldeni bencepetra18@gmail.com címre, köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  6. Szia.
    Szeretném elkérni a könyvet! Előre is köszönöm!!!
    dorka0325@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. El szeretném olvasni,ha lehetséges el tudnád küldeni terka1212@gmail.hu címre. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  8. Szia! Eltudnád küldeni nekem is a könyvet a prikleb@gmail.com email címre? Koszonom🙏

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! Szeretném elkérni ezt a könyvet. Az e-mail címem: ildihugi@gmail.com Köszönöm.

    VálaszTörlés
  10. Szia! Szeretném a könyvet ! 🙏 csajos1234@gmail.com
    Köszönöm 🙏

    VálaszTörlés
  11. Szia! Eltudnád nekem küldeni?szimonettacsorsz0409@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!
    El kérhetném ezt a könyvet?
    leila1313@freemail.hu

    VálaszTörlés
  13. Szia
    Elküldenéd nekem a
    kissnesedliczkiszilvia@gmail.com email címre
    Köszönöm

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések