Willow Winters- Féktelen (A bűn szívében 3.)

 


A csókja, mint a cabernet, az érintése, akár a tűz.
A közelsége elvakított, és könnyedén egy olyasvalami rabja lettem, amiről azt hittem, sohasem lehet az enyém. Én szabadítottam saját magamra a gyötrelmet, mert tudnom kellett volna: képtelenség, hogy egy hozzám hasonló férfit szeressen… Életre keltette bennem azt, ami jobb lett volna, ha halott marad.
Nem követem el még egyszer ugyanazt a hibát. Bárhogy könyörög, nem leszek irgalmas. Nem fog érdekelni, hogy mindennél jobban vágyom rá.
A USA Today és Wall Street Journal bestsellerszerző, Willow Winters négyrészes sorozatával hozza el olvasóinak a Crossok világát. A bűn szívében-sorozat kifogyhatatlan fordulatai feszített tempót diktálnak. Carter megbízhat az egyetlen nőben, akit közel engedett magához, és képes felismerni, hogy mi az, ami igazán fontos a számára? A családi kötelék vagy a szerelem erősebb?

petrovicbea1@gmail.com

Megjegyzések

  1. El szeretném olvasni,ha lehetséges el tudnád küldeni terka1212@gmail.com címre, köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  2. Szia szeretném kérni a könyvet pdf formátumban ha lehetséges.
    szendreializ23@gmail.com.

    VálaszTörlés
  3. Szia! El tudnád küldeni nekem ezt a sorozatot a sohbiaaa@gmail.com email címre? Előre is nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Elküenéd a
    kissnesedliczkiszilvia@gmail.com email címre?
    Köszönöm

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések