Katy Evans-Manwhore 1-2-2,5-3-4- RAJONGÓI

 Katy Evans-Manwhore (Manwhore 1.) RAJONGÓI


Lehetséges-e leleplezni Chicago legmenőbb játékosát anélkül, hogy megjátszanák?

Ez az a történet, amelyre egész életemben vártam, és a neve Malcolm Kyle Preston Logan Saint. De ne tévesszen meg ez a vezetéknév. Semmi sem szent az emberben, kivéve azt a poklot, amelyet a pártjai nevelnek. A legmenőbb vállalkozó, akit Chicago valaha is ismert, egy férfiember, akinek túl sok pénzt kell elköltenie, és túl sok nő verseng a figyelméért.

Rejtélyes. Kiváltságos. Legendás. Egész életében körülvette a sajtó, miközben apróságok után kutatnak, hogy megnézzék, mesebeli élete valós-e, vagy csak tükör és közösségi média hazugság. Mióta a helyszínre került, a titkai az övéi, és egyedül az övé. És itt lépek be.

Azt a feladatot, hogy nyomozzak Saint után, és felfedjem megfoghatatlan személyiségét, és eltökélt szándékom, hogy olyan történetet csináljak belőle, amely megváltoztatja a karrieremet.

De sosem gondoltam volna, hogy megváltoztatja az életemet. Apránként azon tűnődöm, hogy vajon én fedezem-e fel… vagy ő fedez fel engem.

Mi történik, ha az általuk Szentnek nevezett férfi vétkezni akar?

https://drive.google.com/file/d/1EnIvB8KSdDFDysOglUiYLLlZMWEsChVj/view?usp=sharing


Katy Evans-Manwhore ​+1 (Manwhore 2.)RAJONGÓI


Milliárdos playboy? Megvan.

Könyörtelen üzletember?  Megvan.

Teljesen bűnös? Megvan .

Malcolm Saint megbízás volt. Egy történet. Egy gyönyörű, nehéz ember, akit fel kellett volna fedeznem egy sürgős leleplezéshez.

Azt akartam, hogy felfedje őt, a titkait, az életmódját – nem engedtem, hogy felfedjen engem. De a fejemet elkapta a szívem, és hirtelen semmi sem tudott megakadályozni, hogy elessek. Beleestem , és nagyot estem.

Malcolm Saint abszolút bűn, én pedig reménytelen bűnös lettem.

Most, hogy a megbízatás véget ért, Saint akar tőlem valamit – valami váratlant –, én pedig ennek a gonosz playboynak a szívét. De hogyan bizonyíthatnám be annak az embernek, aki nem bízik senkiben, hogy méltó vagyok arra, hogy az ő pluszegye legyek?

https://drive.google.com/file/d/1GNu5J3iCAzQBm9fUrjvzwt-HA9vDvGR-/view?usp=sharing


Katy Evans-Ms. ​Manwhore (Manwhore 2,5) RAJONGÓI


Katy Evans egy szexi novellával tér vissza, a MANWHORE-ban kezdődött felejthetetlen szerelmi történet utolsó részével.

Mi vár Chicago legirigyeltebb párjára, Malcolm Saintre és Rachel Livingstonra?

A MANWHOORE-ban szikrák röpködtek közöttük.

A megtévesztéstől elválasztva vonzásuk intenzitása és heve felbukkant a MANWHORE +1-ben.

Vajon Chicago leggazdagabb és leghírhedtebb játékosa végre letelepedik, vagy egy nő sosem lesz elég?

Tudja meg az MS-ben. MANWHORE, elektromos, lélegzetelállító történetük végső lezárása.

https://drive.google.com/file/d/1D6AvPlfUM0PM1woGuP6-STK54_2GAVck/view?usp=sharing


Katy Evans-Ladies ​Man (Manwhore 3.) RAJONGÓI


TAHOE ROTH.

Tiszteletlen, beképzelt, játékos és szemtelen.

Ő nem az a srác, akivel randizol.

Ő az egyéjszakás kaland.

Amire anyád figyelmeztetett.

Akire a tested vágyik.

Azt hinné az ember, aki zamatosnak nevezett, le akar vetkőzni, és kiteríteni az ágyára – mint ahogy számtalan mással végzett.

De továbbadta az ajánlatomat…

Mint ahogy egykor továbbadtam az övét.

Óvatos, akárcsak én.

Összetört, akárcsak én.

És mindenki tudja, hogy két törött rész soha nem alkothat egésszé.

Tahoe és én szigorúan barátok vagyunk.

Szóval elterelem a figyelmemet más férfiakkal.

Szerinte az új emberem nem elég jó. Ez a szőke, kék szemű vadállat nem hiszi, hogy olyan ember – magát is beleértve.

De minél több időt töltünk együtt, annál zavartabbnak érzem magam.

Próbálom megnyílni a szerelem előtt.

Mégis gyorsan rájövök, hogy az egyetlen férfi, akire vágyom, Tahoe Roth.

Az egyetlen ember, aki biztosan összetöri a szívem.

https://drive.google.com/file/d/1W938dHnpZ6Gtk95qxi136OPQeykWtRDY/view?usp=sharing


Katy Evans-Womanizer (Manwhore 4.) RAJONGÓI



A New York Times és a USA Today bestseller írója, Katy Evans szexi új, önálló románca.

Láttad a főcímeket: Nőies milliárdos játékos! Vigyázz! Maradj távol!

Csak ketten voltunk idegenek. Szembenézni egy tiltott vonzalommal, kémiai kapcsolattal. Egyikünk sem számított vagy akart többet.

De soha nem vonzott egy srác úgy, mint ez: a bátyám legjobb barátja, és annak a cégnek a vezérigazgatója, ahol gyakorlatoztam.

Még ha tudtam is, hogy távol kell maradnom, végül is túl emberinek bizonyultam.

A kémia elképesztő volt.

A nevetés hihetetlen volt.

Több módon megnyíltam neki, mint korábban bárkinek.

De a szex egészen addig volt, ameddig el tudtam menni.

Csak a szex, mert túl ellenállhatatlan volt.

Csak szex, mert nem dőlnék be neki.

Csak a szex, mert három hónap múlva elmegyek, és szeretném, ha a bátyám nem ölne meg, és senki sem jönne rá, hogy ő az én gonosz kis titkom.

Nem ő volt az Igazi.

Csak egy nőcsábász volt.

De egy ideig az enyém lesz.

https://drive.google.com/file/d/1u26sh9_xGH7EZc77RD1W-FsEzjRGzcVe/view?usp=sharing


Katy Evans-Playboy (Manwhore 5.) RAJONGÓI


Játéknak indult.

flörtöltünk. Játszottunk. A legfontosabb: nyertünk.

Aztán rájöttem, hogy ki ő: Szerencsejátékos. Híres playboy. Ezüstszemű játékos, aki soha nem azért játszik, hogy veszítsen.

…És legjobb barátom hamarosan leendő sógora, Cullen Carmichael.

Neki egy szerencsebűbájra volt szüksége, nekem meg egy elterelőre.

Így hát kockáztattunk, és elindultunk Vegasba – de elég hamar –, túl mélyen voltam.

A szívemnek, lelkemnek és testemnek nem kellett volna része lenni az üzletnek.

De valahol a nagy győzelmek és a hosszú éjszakák között, a kártyaváram dőlni kezdett.

Mit csinált velem ez az ördög azokkal a szúrós szemekkel?

Feladtam a szerelmet, de a gonosz, mindent beleélő Cullen Carmichael felpörgette az ante-t, és meg sem állt, amíg meg nem nyeri az egészet.

https://drive.google.com/file/d/1kThTIm7-9MJvd-m-In1kczZEuD0fSMhR/view?usp=sharing

Megjegyzések

  1. Szia.érdeklődnék hogy a második könyv linkje egy teljes más könyvhöz vezet,nálam nem jó valami?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések