Lexy Ray-Outcast (RUTHLESS PARADISE 1) RAJONGÓI

 Lexy Ray-Outcast (RUTHLESS PARADISE 1) RAJONGÓI


Az első találkozásunk egy rémálom volt. Másodszor… Nos, a világ már pokol volt.

Míg a tavaszi szünetben száz elit diák bulizott a Sion-szigeten, a világ többi részét háború pusztította.

Most, két évvel később, a Sionról szóló történetek sötétek és titokzatosak. Egyesek szerint Sion a paradicsom, ugyanazok a diákok vezetik. De azok a kevesek, akik visszajöttek, egyáltalán nem beszélnek róla.

Egyirányú jegyem van. Amióta elvesztettem a családomat, a sziget az egyetlen reményem a tisztességes életre.

De tévedek…

Amikor elérem a szigetet, az első ember, akit meglátok, az, akit túl sokszor láttam rémálmaimban.

Neki.

Kai Droga.

Négy évvel ezelőtt egyetlen éjszaka alatt elpusztított mindent, amim volt, és futni kényszerített.

Ő a megszállottságom.

Az én sötét titkom.

Az én szégyenem.

És gyönyörű, perzselő szemei ​​tele vannak gyűlölettel, ha rám néz.

Lehet, hogy eljutottam a paradicsomba.

De Kai Droga az én pokolom.

Csakhogy ezúttal nincs hová menekülni…

És azok a történetek, amelyeket a Sion-szigetről mesélnek, tévesek.

Az igazság sokkal sötétebb...

*A szerző megjegyzése: Ez a könyv egy sötét, párás kortárs románc, amely egy sziklán ér véget. Felnőtteknek szóló témákat és tartalmakat tartalmaz, amelyek nem minden közönség számára megfelelőek. Az olvasó diszkréciója javasolt.

https://drive.google.com/file/d/1DQNiRfyFLSlWE4bOMZizarKygDMqP279/view?usp=sharing

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések