Katy Evans -White House 1-2 RAJONGÓI

 Katy Evans-Mr. ​President (White House 1.) RAJONGÓI


Milliók szívét hódította meg. De hajlandó-e elveszíteni az övét?

Amikor mindketten fiatalok voltunk, találkoztam az elnök fiával. Matthew Hamilton jóképű volt, csiszolt és intelligens. Soha nem találkoztam hozzá hasonló sráccal.

Megígérte nekem, hogy soha nem indul az elnökválasztáson. Megígértem, hogy ha megteszi, mellette leszek.

Három mandátummal később egy felhívás, hogy csatlakozzam Matthew Hamilton kampányához, a legizgalmasabb lehetőség, amit valaha tapasztaltam. Elhatároztam, hogy változtatok; elhatározta, hogy nyer.

A céljára összpontosítva Matt állhatatos, könyörtelen és lefegyverző. Minden szem rá irányul, és népszerűsége egyre nő. De hamarosan az Egyesült Államok következő lehetséges elnöke több szempontból is birtokba vesz – és a kockázatok ellenére tehetetlen vagyok ellenállni.

Érintéseket, pillanatokat lopunk és éjszaka ellopunk. De a kémiai kapcsolatunk gyorsan veszélyesen égetővé válik, és nem csak az én szívemet, de Matt esélyét is veszélybe sodorja az elnöki posztra.

A győzelem mindent elvisz. Az elsétálás lesz a legnehezebb.

https://drive.google.com/file/d/1qL29lkhYTnTyTC0rX2fwgdQUoeD3iSzS/view?usp=sharing


Katy Evans-Commander ​in Chief (White House 2.) RAJONGÓI

A Fehér Ház sorozat második része, a New York Times és a USA Today bestseller-írója, Katy Evans.

A kampány alatt megszerettük egymást.

A tét nagy volt.

A hírnév tönkremehet.

Felhőként lebegett felettünk a botrány.

Most az a férfi, akit szeretek, az Amerikai Egyesült Államok elnöke.

És nem az én szavazatomra vágyik.

Ő mindent akar.

A szívem. Testem. A lelkem.

Azt akarja, hogy legyek az oldalán.

A Fehér Házban.

A normálisság eltűnik az életemből, a magánélet elfelejtődik.

Még csak huszonhárom éves vagyok. Csak szerepet akartam játszani a történelemben. De úgy tűnik, hogy a történelem nem velem készült. Az a rész, amikor elvesztettem a szívem Matthew Hamilton miatt? Ez csak a kezdet volt…

https://drive.google.com/file/d/1pHFYcz5asdrS294vglapJ_iAkVBnxRWi/view?usp=sharing

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések