Mila Finelli-The Kings of Italy Book 1-2

 Mila Finelli-Mafia Mistress: An Italian Dark Mafia Romance (The Kings of Italy Book 1)



FAUSTO

Én vagyok a sötétség, a férfi, akinek tiltott birodalma az egész világot behálózza. Nem sokaknak van bátorsága ahhoz, amit a hatalom megtartásához meg kell tenni... de nekem van.

És mindig megkapom, amit akarok.

Beleértve a fiam menyasszonyát is.

Ő most már az enyém, és Francescát úgy használom fel, ahogy jónak látom. Ő a tökéletes párja az én csavaros vágyaimnak, és én mindig a közelemben tartom, készenlétben, és a rendelkezésemre várva.

Még akkor is, ha minden alkalommal ellenáll nekem.

FRANCESCA

Elraboltak és fogva tartottak Olaszországban, egy maffiakirály egyetlen örökösének menyasszonyaként.

Csakhogy nem vagyok ártatlan, és maga a király - az il Diavolo nevű férfi - az, aki olyan bűnös módon vonzódik hozzám, amiről álmomban sem álmodtam. Fausto gonoszsága magával ragad, hatalma olyan, mint egy drog. És amikor az ördög úgy dönt, hogy engem akar, tehetetlen vagyok, hogy ellenálljak neki - még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy testestől-lelkestől átadom magam neki.

Talán azt hiszi, hogy irányíthat engem, de ez a király hamarosan rájön, ki az igazi főnök.

******

A MAFIA MISTRESS-t az USA Today bestseller szerzője írta. Ez az Olasz királyok duett első könyve, NEM önálló kötet.

Ha szereted a temperamentumos hősnőket, a kicsit kegyetlen és kicsit mocskos hősöket, és a rengeteg forróságot, akkor üdvözöllek Mila csavaros világában. Ne mondd, hogy nem figyelmeztettek!

https://drive.google.com/file/d/1WXd4uvUI3JPDPhJYD0j5qwCPrm4ncb_y/view?usp=sharing


Mila Finelli-Mafia Darling (The Kings of Italy Book 2)


FAUSTO

Az én világomban a hűség a minden. Nem lett volna szabad közel engednem magamhoz. Nem kellett volna hagynom, hogy a bőröm alá férkőzzön.

De ez nem jelenti azt, hogy hagyom, hogy más elvegye őt tőlem. Az életével fog fizetni, mert semmi sem tarthat vissza attól, hogy visszaszerezzem, amit elvesztettem.

Francesca az enyém, és én megtartom őt.

FRANCESCA

Találtam egy veszélyes férfit, akitől égek a szükségtől, egy férfit, aki nélkül nem tudok élni... amíg meg nem vádolt árulással, és el nem küldött.

Aztán elrabolt a riválisa. Fausto azt hiszi, hogy megmenthet, és újra a lábai előtt könyöröghetek. De én már nem könyörgök.

Ezúttal a király lesz az, aki megtörik.

******

MAFIA DARLING az Olasz királyok duett második része, NEM önálló kötet.

Ha szereted a temperamentumos hősnőket, a kicsit kegyetlen és kicsit mocskos hősöket, és a sok forróságot, akkor üdvözöllek Mila csavaros világában. Ne mondd, hogy nem figyelmeztettek!

https://drive.google.com/file/d/1ZexTf7oQEy1HND-b4nsKmDeY1WRV-NRh/view?usp=sharing

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések