Nicole Fox -Solovev Bratva 1-2 RAJONGÓI

 Nicole Fox-Ravaged ​Crown (Solovev Bratva 1.) RAJONGÓI


Mit tennél, ha rajtakapnád a férjed, hogy megcsal?

Elmondom, mit tettem:

Kirohantam az ajtón, csak a ruháim voltak rajtam.

Egy hónappal később leégtem, munkanélküli lettem, majdnem hajléktalan.

De aztán, miközben pincérnőként helyettesítettem egy puccos étteremben, megbotlom, és egy gyönyörű idegen ölében landolok.

Egyik dolog követi a másikat, és végül összejövünk.

Aztán elment.

És ezzel vége is... igaz?

TÉVEDÉS.

Mert másnap az ideiglenes munkaközvetítőm egy olyan állást ajánl nekem, ami túl jónak tűnik ahhoz, hogy igaz legyen.

De amikor megérkezem az interjúra, leesik az állam.

Az idegen az.

Kiderült, hogy gazdag. Nagyon gazdag.

És hatalmas. Nagyon befolyásos.

És itt az ajánlata:

"Élj a házamban.

Légy a feleségem.

Légy a babám."

Mondanom sem kell, hogy elkezdtem kiakadni.

Felállok, és dadogva azt mondom: "Ööö, majd visszahívlak...".

Erre ő azt válaszolta:

"Félreérted.

Ez nem kérdés volt.

Nem mész sehova."

https://drive.google.com/file/d/1KWuW2_aCsw2QBmnUXJBgoEuHMZR8V0NJ/view?usp=sharing


Nicole Fox-Ravaged ​Throne (Solovev Bratva 2.) RAJONGÓI


A férjem nem tud a fiunkról.

De ez nem lesz elég ahhoz, hogy biztonságban legyen. Mert a mi kisfiunk két trón örököse.

És rengeteg rossz ember van odakint, akik meg akarják akadályozni, hogy elérje őket.

Ezért elszaladtam a hegyekbe.

Egy rémálomba, amit én magam teremtettem.

Azt hittem, megmenekültem...

De tévedtem.

Még ott is, a semmi fagyos közepén, Leo megtalált engem.

És amikor megtalált, hazudtam, hogy biztonságban tartsam a gyermekemet.

De már régen meg kellett volna tanulnom:

Leo Solovev mindent tud.

Kivéve azt, hogyan fog végződni ez a történet.

https://drive.google.com/file/d/1kgVUUhi27WN0n2nGnR76ie1ENjDrksbM/view?usp=sharing


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések