Nicole Fox -Belluci Mafia 1-2-3

 Nicole Fox-Corrupted ​Angel (Belluci Mafia 1.) RAJONGÓI


Megtaláltam az angyalom. Aztán letörtem a szárnyait.

Alexisnek nem lett volna szabad betennie a lábát az én világomba.

Az olyan férfiak, mint én, olyan lányokat foltoznak, mint ő. Elvesszük az ártatlanságukat és darabokra tépjük.

Azt hiszi, hogy kemény. Azt hiszi, elbír velem.

De nem tudja, milyen mélyre hatol a sötétségem.

Az volt a legjobb, hogy egy éjszakára magamhoz vettem, és magam mögött hagytam.

Bármi más kegyetlenség lett volna.

Azt hittem, hogy Alexis Wrightot utoljára láttam.

Képzelje el, hogy két évvel később meglepődtem, amikor kinyílt az irodám ajtaja...

És ő besétál.

A lány, akit megrontottam. A lány, akit felfaltam.

Most, hogy újra előttem áll, csak két kérdésem van hozzá:

Először is, mit keres itt?

És másodszor...

Hogy érti azt, hogy "a mi babánk"?

https://drive.google.com/file/d/1CimRneVd5G5R0rrFDITcgZrE1U3xr2jQ/view?usp=sharing


Nicole Fox-Corrupted ​Queen (Belluci Mafia 2.) RAJONGÓI



Királynőmmé tettem. Aztán összetörte a koronáját.

Alexis egy senki volt... amíg nem tettem őt a mindenemmé.

A királynőm. Az én világom. A napom és a csillagaim.

De amikor már azt hittem, hogy bízhatok benne, a tigrisem megmutatta igazi csíkjait...

Elfutott előlem.

És magával vitte a kisfiunkat.

Vannak bűnök, amiket nem lehet megbocsátani, és senki sem veheti el, ami az enyém.

Megtalálom őt. Visszaszerzem őt.

És aztán gondoskodom róla, hogy soha többé ne hagyhasson el engem.

https://drive.google.com/file/d/16q6_ZJr2S_7iS-bmuYV5TmPRfmhHCVUR/view?usp=sharing


Nicole Fox-Corrupted ​Empire (Belluci Mafia 3.) RAJONGÓI



Volt esélyünk a paradicsomra. Aztán végignéztem, ahogy minden leég.

Hazugságok. Titkok. Árnyékok. Vér.

A világom tele van ezekkel a dolgokkal. Azt hittem, tudom, hogyan kell eligazodni bennük.

De tévedtem.

És ez most mindenembe kerül.

A birodalmam omladozik, mert ugyanazokat a hibákat követtem el, mint az apám.

De nem csak a gazdagságot veszítem el.

Ez az egyetlen esélyem a boldogságra is.

A nőm... a fiunk...

Ezek az utolsó dolgok, amik még számítanak nekem.

Mindent feláldoznék, hogy megmentsem őket.

Az egyetlen kérdésem az...

Elég lesz ez?

https://drive.google.com/file/d/1RD-MpDKWuLl6dN8G-9_XCK0fL4EavvPK/view?usp=sharing



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések