Nicole Fox-Vorobev Bratva 1-2 RAJONGÓI

 Nicole Fox-Velvet ​Devil (Vorobev Bratva 1.) RAJONGÓI


Ez az első pillantás az esküvőm napján.

Megfordulok... de a férjem nincs ott.

Helyette az idegent látom, aki tönkretette az életemet.

Íme a történet:

Hat évvel ezelőtt a történelem legrosszabb első randevúján voltam.

Egy vakrandin egy bunkóval, aki nem fogadta el a nemleges választ.

A jóképű idegen lecsapott rám.

Megmentett.

És leült, hogy befejezze a randit.

Azt hittem, őrültség volt.

De őrületes volt a kémia köztünk.

Beszélgetni kezdtünk, egyik dolog a másikhoz vezetett, az étterem mosdójában kötöttünk ki, és...

Tudod...

Terhes lettem.

Ő meg eltűnt.

Az életem: tönkrement.

Megpróbáltam továbblépni.

Hat évig azt hittem, sikerült.

De most, a semmiből előbukkanva, visszatért... pont az esküvőm napján.

Olyan dolgokat mondott, aminek semmi értelme.

"A vőlegényed nem az, akinek hitted...

Nem engedem, hogy hozzámenj..."

És ami a legrosszabb...

"Hozzám jössz feleségül helyettem."

A VELVET DEVIL a Vorobev Bratva duett első könyve. Isaak és Cami története a második könyvben, a VELVET ANGEL-ben fejeződik be.

https://drive.google.com/file/d/1mZlYJAZ8C3jZHGYrhwXlpm9lil-q0FTd/view?usp=sharing


Nicole Fox-Velvet ​Angel (Vorobev Bratva 2.) RAJONGÓI


Holnap lesz életem hátralévő részének első napja.

Visszakapom a lányomat a karjaimban, és újrakezdhetjük.

Spoiler riasztás: a holnap sosem jön el.

Éjfélkor kopogtatnak az ablakomon.

És ki más tör be, mint maga az ördög?

Isaak Vorobev soha nem akart elengedni.

Az álfeleségévé tett.

A Bratva királynőjévé tett.

Most pedig van még egy kérése...

És ezúttal nem fogad el nemleges választ.

https://drive.google.com/file/d/1poI8JvyVeIkNWiqpI58-3UL5EGk351g7/view?usp=sharing

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések