Nicole Fox -Ripped Bratva 1-2

 Nicole Fox -Ripped Veil  (Ripped Bratva 1.) 


Egy évvel ezelőtt valami kimondhatatlan dolgot tettem.

Aztán elmenekültem a bűntény elől egy vérfoltos menyasszonyi ruhában...

Egyenesen egy olyan férfi karjaiba, akivel sosem kellett volna találkoznom.

Egyik dolog követte a másikat, és mire észbe kaptam...

az övé lettem.

Azt hittem, ezzel vége.

Egy boldogságos éjszaka.

Egy pillanatnyi szenvedély.

De tévedtem.

Mert egy évvel azután, hogy összeütköztem a Bratva Donnal, visszatért.

És ezúttal el kell mondanom neki az igazat:

A baba a karjaimban az Övé.

https://drive.google.com/file/d/1wrBUU-W-laOOXBtbwGVJbxR_ZIZ17Afm/view?usp=sharing


 Nicole Fox -Ripped Lace (Ripped Bratva 2.) 


Elmenekültem a don elől, és visszavonultam a múltamba.

De tudhattam volna, hogy Phoenix sosem fog igazán elengedni.

Az esküvőm napján - a napon, amikor mindennek újra rendbe kellett volna jönnie - bosszúval a szívében bukkan fel.

És újra az övé tesz engem, egyenesen az oltár előtt.

De amit nem mondok el neki, az a következő:

Elkezdtem visszaemlékezni dolgokra. Olyan dolgokat, amiket jobb lett volna elfelejteni.

És mire befejezem az emlékezést...

Minden, amit szeret, lehet, hogy elpusztul.

https://drive.google.com/file/d/1gGium_2PIx-6GXjuQMSCBgOLGdIuTkyd/view?usp=sharing


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések