Penelope Douglas -Fall Away 2-3-4-4,5 RAJONGÓI

 Penelope Douglas-Rival (Fall Away 2.) RAJONGÓI



A New Adult szenzáció és a New York Times bestsellerszerzőjétől, az Until You (Amíg te)

Madoc és Fallon. Két elhidegült tinédzser, akik a szerelem és a háború közötti határokat feszegető játékokat játszanak...

A nő visszatért.

A két év alatt, amíg távol volt a bentlakásos iskolában, nem hallottunk felőle. Amikor még egy házban laktunk, napközben mindig lekoptatott, majd éjszaka nyitva hagyta nekem az ajtaját.

Akkor hülye voltam, de most már készen állok arra, hogy legyőzzem a saját játékában...

Visszatértem.

Két év, és látom, hogy még mindig akar engem, még ha úgy is tesz, mintha jobb lenne nálam.

De engem nem fog elijeszteni. Nem fogok megijedni. Nem riadok el tőle, nem fogok elbukni, nem fogok visszavágni. Ő is ezt akarja, nem igaz? Amíg nem veszítem el az önuralmamat, addig nem fogja megtudni, hogy mennyire hatással van rám...

https://drive.google.com/file/d/1r3ZOHq5dFVW7o85j3s-aq27cN9tc9F15/view?usp=sharing


Penelope Douglas-Falling ​Away (Fall Away 3.)RAJONGÓI


Jaxon az a srác, akit el kellene kerülnie.

K.C. az a lány, akit nem enged el.....

K. C. Carter mindig is követte a szabályokat - egészen idénig, amikor egy hiba miatt az egyetemi kampuszon róla beszélnek, és gondosan elrendezett élete összeomlik. Most a kis szülővárosában ragadt a nyárra, hogy teljesítse a bíróság által előírt közmunkát, és hogy a helyzetet tovább rontja, a baj a szomszédban lakik.

Jaxon Trent a kísértés legrosszabb fajtája, és pontosan az, amitől K.C.-nek távol kellett volna tartania magát a középiskolában. De a férfi sosem felejtette el őt. Ő volt az egyetlen lány, aki nem adta meg neki a módját, és az egyetlen, aki valaha is nemet mondott neki. A sors visszahozta K.C.-t az életébe - csakhogy amit ő nagy szerencsének hitt, kiderült, hogy túl közel áll hozzá. Ahogy a köztük lévő kötelék egyre erősödik, rájön, hogy meggyőzni K.C.-t, hogy lépjen ki az anyja árnyékából, nehéz, de lelkének legsötétebb részeit feltárni szinte lehetetlen.....

https://drive.google.com/file/d/1pjTN2buVYFFTtN9R91310Gy5WI6Lewcd/view?usp=sharing


Penelope Douglas-Aflame (Fall Away 4.)RAJONGÓI



A New York Times és USA Today bestseller szerzőjétől, a Bully, az Until You, a Rival és a Falling Away szerzőjétől érkezik a Fall Away sorozat perzselő befejezése.

Fordult a kocka. Most én vagyok a hatalmon - és most rajta a sor, hogy könyörögjön...

Mindenki olyan akar lenni, mint én.

Talán a szoknyám lengése vagy az, ahogyan a hajamat forgatom, de engem nem érdekel. Bár a figyelmük az utolsó dolog, amire vágyom, egyszerűen nem tudok leállni. Uralkodom a pályán, a sebesség megremegteti a csontjaimat, a szél és a tömeg pedig a nevemet kiabálja.

Én vagyok ő. A lány versenyző. A verseny királynője. És én túlélem - valami, amiről azt hitte, hogy soha nem fogom megtenni.

Még mindig mindenki róla beszél. Láttad Jared Trentet a tévében? Mit gondolsz az utolsó versenyéről, Tate? Mikor jön vissza a városba, Tate?

De nem vagyok hajlandó túl sokat törődni vele. Mert amikor Jared hazajön, én már nem leszek itt.

Tatum Brandt elment. Én valaki más vagyok.

https://drive.google.com/file/d/15nAXBZk8-q81ayIlGJt5CTSI9VJtKjrx/view?usp=sharing


Penelope Douglas-Next ​to Never (Fall Away 4,5) RAJONGÓI


A New York Times bestsellerszerzője, Penelope Douglas bemutatja Quinnt, Jared, Madoc és Jaxon húgát a sorozat legújabb novellájában, amely Jareddel és Tate-tel kezdődött a Bullyban.....

Quinn Caruthersnek több problémája is van.

Az apja, Jason, és a három idősebb testvére, Jared, Madoc és Jaxon.

A családjában élő férfiak szoros felügyelete alatt Quinn Caruthers szinte lehetetlennek találta, hogy kibontakoztassa a szárnyait - vagy akár csak randevúzzon - anélkül, hogy három idősebb testvére, Jared, Madoc és Jaxon ne ugrana be neki segíteni. És amikor a család egyik - több évvel idősebb - barátja a gyerekkorából még mindig a szívét fogja, tudja, hogy gondot fognak okozni. Lucas Morrow ugyanis férfi, és ismerve a testvéreit, akár tilos is lehet.

De évekkel ezelőtt Lucas elhagyta a várost, és semmi jelét nem mutatja a visszatérésnek. Quinn tudja, hogy nem szabadna tovább várnia rá.

Egészen addig, amíg egy csomag nem kerül a küszöbére, amelynek nincs feladója, és a tartalma olyan családi titkokat tár fel, amelyek azzal fenyegetnek, hogy a feje tetejére állítják a világát. Soha nem kérdezett rá szülei romantikus történetének útjára, de hamarosan megtudja, hogy boldog házasságuk igencsak rázósan és szenvedélyesen indult.

Ahogy új szemmel kezdi látni a körülötte lévő dolgokat, Quinnnek nehéz döntéseket kell hoznia arról, hogy tovább várjon-e... vagy végre utánajárjon annak, amit igazán akar.

https://drive.google.com/file/d/1gdQrKm7IY6bHvaCp9f1flylo536hj5b4/view?usp=sharing

Megjegyzések

  1. Szia .
    A következő részről tudsz esetleg valamit ?
    Köszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! Eltudnád nekem küldeni az 1 és 1,5 részt ? kissnemihalyevelin@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések