Nicole Fox- Volkov Bratva 1-2-3 RAJONGÓI

 Nicole Fox-Broken ​Vows (Volkov Bratva 1.) RAJONGÓI


Ő az álfeleségem, a tulajdonom... és az utolsó esélyem a megváltásra.

Gyönyörű. Egy angyal.

Veszélyes vagyok. Egy gyilkos.

Ő az álmenyasszonyom egyetlen okból - hogy szétzúzhassam az apja ellenállását.

De Eve elvétele sokkal többet hoz nekem, mint amire számítottam.

Tüzes. Tüzes. Nem fogad el nemleges választ.

Elhiteti velem, hogy talán megérdemlem a megváltást.

Egészen addig, amíg rá nem jövök a múltjára, amit rejtegetett előlem.

Ami mindent veszélyeztet.

Most már tudom, hogy az esküvői fogadalmunk nem elég.

Biztosra kell mennem, hogy örökre az enyém lesz.

Egy baba a pocakjában az egyetlen módja, hogy megpecsételjem az üzletet.

És a végén a Bratva mindig megkapja, amit akar.

Egy don lányát eladják egy könyörtelen Bratva-királyfőnek Nicole Fox írónő teljes hosszúságú maffia-románcában. Eve kétségbeesetten szeretne elmenekülni egy olyan házasságból, amelyet soha nem kért... de Luka nem akarja szabadon engedni legújabb zsákmányát. A lány megszelídítése mindenébe kerülhet neki. A kérdés csak az: megéri-e a lány?

Tudd meg a BROKEN VOWS című könyvben, a Volkov Bratva duett első könyvében.

https://drive.google.com/file/d/1JFcZlIx6dirtroTh7a1AckHehKJaLb1j/view?usp=sharing


Nicole Fox-Broken ​Hope (Volkov Bratva 2.) RAJONGÓI


Elrabolták a feleségemet és a gyermekemet. A poklok poklát is megjárnám, hogy visszakapjam őket.

Eve bábu volt egy erőszakos játékban.

Amíg nem lett a világom királynője.

Megmentett a saját sötétségemtől.

De most a múltam azzal fenyeget, hogy mindkettőnket felemészt.

Megpróbáltam biztonságban tartani őt.

Elzártam, mint egy hercegnőt egy toronyba.

Ott fent, védve volt mindentől...

Kivéve tőlem.

Most pedig térdig gázolok az alvilágban.

Bármit megteszek, hogy megmentsem a családomat: 

Hazudok.

Lopok.

Gyilkolok.

És ha ennek vége...

Ha a feleségem és a gyermekem újra a karjaimban lesz...

lemészárolok minden férfit, aki csak egy ujjal is hozzáért.

Senki sem veszi el, ami az enyém.

Luka Volkov háborút vívott, hogy megvédje a családját. De az ellenségei még nem végeztek. A bosszú beteljesedik ebben az egész estés maffia-románban, amelyet Nicole Fox írónő írt. A düh és a szenvedély szerezte meg Lukának a királyságát... de mi kell ahhoz, hogy megmentse a feleségét és a kislányát azoktól az emberektől, akik a halálukat akarják?

Tudd meg a BROKEN HOPE című könyvben, a Volkov Bratva duett második könyvében.

https://drive.google.com/file/d/1ngQ6haHfrMpHSzF3wFLkh3ik9MkYM3nx/view?usp=sharing


Nicole Fox-Broken ​Sins (Volkov Bratva 3.) RAJONGÓI


Apám ellenségei bosszúból követeltek engem.

Luka Volkov lányaként pokoli az élet.

Egy aranykalitkában élek.

Ki akarok jutni.

De nem így.

Az ellenségei eljöttek értem az éjszaka.

Négyen voltak.

Vito, Mateo, Leo, Dante.

Mindegyik sötétebb és kegyetlenebb, mint az előző.

A Bianci testvérek bosszút akarnak állni rajtam.

De előbb még a saját örömükre is felhasználnak.

A kezükben meghajlok. Összetörve.

És minden egyes éjféli alkalom után ezt ígérik nekem...

Mire véget ér, már könyörögni fogok a folytatásért.

https://drive.google.com/file/d/1bN4pJ7Ce-8G_LEEg7HHZ4aXNVG7T3Q8K/view?usp=sharing


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések