Nicole Fox -Makarova Bratva Duet 1-2

 Nicole Fox-Shattered ​Altar (Makarova Bratva Duet 1.) RAJONGÓI


A mile high clubbal kezdődött.

Egy kamu házassággal és a babával a hasamban ért véget.

Azt hittem, hogy csak egy repülőn lévő kaland volt.

Legyünk aranyosak, és hívjuk "egyrepüléses kalandnak".

Vagy legyünk pontosabbak, és nevezzük annak, ami valójában volt:

A nap, ami tönkretette az életemet.

Alekszandr Makarova úgy nézett ki, mint egy lovag fényes páncélban.

Magas, gazdag, a szemei mindenféle finomságot ígértek.

Nem is beszélve a testéről, ami beváltotta az ígéreteket.

Ez volt életem legőrültebb pillanata.

De amikor a gép leszállt, Aleks eltűnt.

Próbáltam úgy tenni, mintha nem fájna.

Vissza a régi unalmas valóságba, igaz?

A probléma az volt, hogy Aleks valójában nem tűnt el.

És amikor beléptem a házamba, és láttam, mit tett a családommal, rájöttem...

hogy nem fog egyhamar eltűnni.

https://drive.google.com/file/d/1ZtaZoHIDhrgBORMZSEvYvp7awzJV0h-x/view?usp=sharing


Nicole Fox-Shattered ​Cradle (Makarova Bratva Duet 2.) RAJONGÓI


Csatlakoztam a Mile High Clubhoz, és végül terhes lettem.

Bárcsak itt véget érne a történet.

De nem - ez még rosszabb.

Sokkal rosszabb lesz.

Mert a férfi, aki harmincezer méter magasan levett a lábamról, nem véletlenül választott engem.

Céllal választott engem.

Egy nagyon konkrét céllal.

És amikor Aleksandr Makarova úgy dönt, hogy akar valamit...

Megkapja.

Nem számít, hogy mit - vagy kit - kell megtörnie a folyamat során.

https://drive.google.com/file/d/1ORL1GmXDNBsmwHtGNdgvi61KjLn_X34h/view?usp=sharing



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések