Nicole Fox -Kovalyov Bratva 1-2-3-4 RAJONGÓI

 Nicole Fox -Gilded ​Cage (Kovalyov Bratva 1.) RAJONGÓI


BEZÁROM EGY ARANYOZOTT KETRECBE, ÉS ELDOBOM A KULCSOT.

Aznap este, amikor találkoztunk, azt hitte, hogy megízleli a szabadságot.

Egyszer felfaltam, és elmentem, mielőtt még a nevét is megtudtam volna.

Négy hónappal később a Bratva-ügy az ellenségem házába vezet, egyetlen céllal:

Felgyújtani és megölni mindenkit, aki bent van.

Pontosan ezt tervezem...

Egészen addig, amíg meg nem találom őt magam előtt gubbasztva.

Az ártatlan lányt a klubból.

Az én gyönyörű, ketrecbe zárt madaram.

Nem azért vagyok itt, hogy megmentsem - hanem hogy tönkretegyem.

De valami megállít.

Valami, amire nem számítottam.

Azt mondta, hogy az én babám van a méhében?

https://drive.google.com/file/d/1aMKfZuy-U-aXbGWW7H36rwBHk3dxcLBo/view?usp=sharing


Nicole Fox-Gilded ​Tears (Kovalyov Bratva 2.) RAJONGÓI


ARANYOZOTT KÖNNYEKET FOG SÍRNI, HA MÉG EGYSZER ÚJRA FUTNI FOG.

Esmé csak egy lány volt egy éjszakai klubban.

Amíg nem tettem őt a világom középpontjává.

A királyságom királynője.

A gyermekem anyja.

A jövő a mi kezünkben volt.

Aztán otthagyott a hegyen meghalni.

Apránként visszaszereztem az utamat.

Vissza az életbe.

Vissza az erőhöz.

Vissza oda, ahová tartozom.

És most eljött az idő, hogy visszaszerezzem, ami az enyém.

Egyszer volt, hol nem volt, Esmé azt hitte, én vagyok a megmentője.

Tévedett.

Mert mire újra megtalálom őt...

én leszek a legrosszabb rémálma.

https://drive.google.com/file/d/1keBh08Ff4BWeoCDZu_ZwllGnEFBpE5xg/view?usp=sharing


Nicole Fox-Jaded ​Soul (Kovalyov Bratva 3.) RAJONGÓI

A Mafia Romance


Tizenhárom évvel ezelőtt megöltem egy embert, hogy megvédjem őt. Ő azzal hálálta meg, hogy tönkretette az életemet.

Most már más ember vagyok.

Sötétebb. Halálosabb.

És mint az O'Sullivan maffia trónörököse...

Visszatérek, hogy visszaszerezzem, ami az enyém.

Saoirse a szemembe nézett a száműzetésem napján, és azt mondta, hogy fussak az életemért.

Ezúttal fordult a kocka.

Ő az, aki a börtöncellában van.

Én vagyok az, akinek a világ a kezében van.

Ha azt hiszi, hogy azért vagyok itt, hogy megmentsem, jobb, ha újra gondolja.

Nem azért győztem le a halált, hogy csókolózzak és kibéküljek.

Azért jöttem vissza, hogy megadjam neki, amit ő adott nekem:

A legnagyobb fájdalmat, amit valaha is érzett.

https://drive.google.com/file/d/1EEkq98RbIu4PMkt6yfYph_I6f1mE1-jw/view?usp=sharing


Nicole Fox-Jaded ​Devil (Kovalyov Bratva 4.) 

An Enemies-to-Lovers Mafia Romance


MEGMUTATOM NEKI, MIT TESZ AZ ÖRDÖG, HA EGY ANGYAL AZ ÖLÉBE HULL.

Aznap találkoztam vele, amikor megöltem az apját.

Ott állt a vérében áztatva, és megesküdött, hogy megfizetek érte, ha eljön az ideje.

Húsz évvel később eljött ez a nap.

Most már gyönyörű.

Egy sötét kísértés, amire nem számítottam.

De Renata Lombardi messze túl nagy fába vágta a fejszéjét.

Mert azt hiszi, hogy ez egy olyan játék, hogy ölj vagy megölnek.

Téved.

Vagy megtörik, vagy összetörnek.

https://drive.google.com/file/d/1TV5qZca4P04q64d9tTgq48tejTyH6_cw/view?usp=sharing


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések