Lexi Ryan- Széttört szívek - Splintered Hearts

Lexi Ryan -Unbreak ​Me – Gyógyíts meg! (Széttört szívek - Splintered Hearts 1.)



„Ha összetörsz, megmentelek…”
Még csak huszonegy éves vagyok, de már selejtes áru lettem. Mindenki ribancnak tart. Csődtömeg vagyok. Amióta az eszemet tudom, én vagyok a tökéletes családom fekete báránya. Lefújtam az esküvőmet William Bailey-vel, az egyetlen férfival, aki úgy gondolta, hogy érdemes törődni velem. Egy év telt el azóta, és most arra készül, hogy feleségül vegye a testvéremet. Amíg meg nem kérem, hogy ne tegye… „Ha összetörsz, megtalállak…” Asher Logan olyan férfi, aki látja a repedéseket az álarcomon, és egyáltalán nem akarja helyrehozni az életemet. Asher azt szeretné, hogy hagyjam abba a bujkálást, és ne színleljek tovább. Asher le akarja rombolni a védőfalaimat. De akkor el kell árulnom neki a mocskos titkaimat, és meg kell bocsátanom a vétkeit. A múlt mázsás teherként nehezedik rám, nekem pedig el kell döntenem, melyik férfit választom: azt, amelyik egyben tart, vagy azt, amelyik megengedi, hogy összetörjek?

petrovicbea1@gmail.com

Lexi Ryan- Bárcsak! (Széttört szívek - Splintered Hearts 3.)



Sohasem hittem volna, hogy látni fogom még, és ebbe bele is nyugodtam. Ám abban a pillanatban, hogy Cally Fisher újra megjelent New Hope-ban, tudtam: bármire képes vagyok érte. Ha elárulja, megbocsátom a legsötétebb titkát is, és többé nem engedem el.

Harcolni fogok érte.
Hét év telt el azóta, hogy összetörtem Will szívét, a magamét pedig jégre tettem. De hiába ámítom magam: még mindig őt szeretem. Soha többé nem akartam visszatérni, a húgaim érdekében azonban vállalom, hogy szembenézek a múltammal… és William Bailey-vel. Látom a szemében régi önmagamat, mocskos tetteimet és az elvesztett jövőt is.
Mennyivel egyszerűbb lenne, ha Will gyűlölne! De ő az életem része akar lenni, bármi legyen is az, amit rejtegetek előle. Hogy árulhatnám el neki, ha tudom, hogy belepusztul?

petrovicbea1@gmail.com

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések