Skye Warren -Endgame-trilógia

 Skye Warren-The ​Pawn – A gyalog (Endgame-trilógia 1.)



Gabriel Miller tornádóként söpört végig az életemen. Váratlanul, mindent elpusztított. Kíméletlen megtorlással állt bosszút az apámon, aki egy kórházi ágyon végezte, nincstelenül.
Miatta a főiskolát is abbahagytam, hogy gondoskodjak róla, hiszen már csak ő maradt nekem. A családi házat is csak egy módon menthettem meg. Csupán egyetlen értékem maradt, a szüzességem, amit egy titkos aukción megvásároltak.
Gabriel Miller mindenhol ott van. Mélyebb játszmát űz, mint gondolnám. Minden lépéssel közelebb kerülök hozzá, az érzékisége rabul ejt, miközben minden újabb titokkal darabokra tépi a lelkem.
A végső játszma után biztos, hogy csak egyikőnk marad talpon.

petrovicbea1@gmail.com


Skye Warren-The ​Knight – A huszár (Endgame-trilógia 2.)



Gabriel Miller hidegvérű bűnöző. Mindentől megfosztott, amim csak volt. Elvette a családom, az otthonom és az ártatlanságom. Csupán egyetlen dolog maradt nekem, a nemes bosszú, hogy visszaszerezzem mindazt, ami az enyém.

Gabriel Miller mindenhol ott van. Mélyebb játszmát űz, mint gondolnám. Minden lépéssel közelebb kerülök hozzá, az érzékisége rabul ejt, miközben minden újabb titokkal darabokra tépi a lelkem.
Azt hiszi, végleg tönkretett és maga alá rendelt. Azt hiszi, ő nyert. Csak egyvalamit nem tud, hogy minden gyalognak megvan az esélye arra, hogy vezérré válhasson.
És a játék csak most kezdődött el."

petrovicbea1@gmail.com

Megjegyzések

  1. Szia.
    Az lenne a kérésem, hog el tudnád nekem küldeni SKYE WARREN -ENDGAME-TRILÓGIA sorozat minden részét?
    hellrenata98@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szeretném a triologia összes részét elöre is köszi :)
    nikibertus82@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Én is kérném szépen az összes részt. Köszönöm.

    kovacs.anett2004@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. En is szeretnem meg kapni a masodik es a harmadik reszt.az elsot olvastam es kivancsi vagyok a folytatasra.koszonom
    cseteanfi92@gmail.vom

    VálaszTörlés
  5. En is szeretnem el kerni a trilogiat.koszonom szepen
    cseteandi92@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia Én is szeretném kérni a trilógia összes részét.köszönöm.eva.boni1986@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia Én is szeretném kérni a második és harmadik részt. Előre is köszönöm. susekmariann@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia! Szeretném kérni a trilógia második részét, köszönöm szépen!
    szilvia@beitl.hu

    VálaszTörlés
  9. Szia! Szeretném elkérni a trilógia meglévő részeit (Az Endgame sorozatot) Köszönöm. ditte54@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. szia!el tudnád nekem küldeni a trilógiát emailben?
    gallaigina2@gmail.com előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Szia! Szeretném elkérni az Endgame trilógia 2-3. könyvét is, Előre is köszönöm. bnezsuzsa@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia.szeretném én is megkapni a másodok és harmadik részt.annyira izgalmas,a legjobbkor lett vége😊

    VálaszTörlés
  13. Szia el küldenéd nekem is a trilógia?
    hevesiaida93@gmail.com
    Előre is nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  14. Szia! Elküldenéd nekem is a harmadik részt? hajdu.eva.1999@gmail.com
    Előre is köszönöm ☺️

    VálaszTörlés
  15. Szia. Elküldenéd nekem is mind a 3 részét? Köszönöm szépen! alexysz021@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia elküldenéd nekem az endgame trilógia köszönöm.
    Csikaniko81@freemail.hu

    VálaszTörlés

  17. szia!el tudnád nekem küldeni a trilógiát emailben?
    gaal.violetta01@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!
    Valaki nekem is el tudná küldeni a trilógia részeit?
    Előre is köszönöm szépen
    pelczhofferalexandra@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok. Valaki el küldené nekem is a trilógiát? Előre is köszönöm. lorinczkata19890827@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések