Meghan March -Legenda trilógia

 Meghan March-A ​Legenda bukása (Legenda 1.) 


„Ahogy ​olvastam, szinte filmként pergett a cselekmény a szemem előtt. Hibátlan a forgatókönyv, a váratlan fordulatok és a végzetes vonzódás egészen elsöprő.” – Reviews from the Heart

Nem lehetnél az enyém…
Két különböző világból érkeztünk. Én utcakölyökként nőttem fel, ő finom úrilányként egy elefántcsonttoronyban. Engem a puszta erőm tartott életben, ő azonban gyönge, mint a harmat. Soha nem lett volna szabad megismernünk egymást. Soha nem lett volna szabad találkoznunk. De ami történt, megtörtént. A lelkemet is eladnám egyetlen csókjáért. Az ördöggel is szembeszállnék a kacagásáért. Az életemet adnám egyetlen éjszakáért.
Tudom, hogy Scarlett Priestnek semmi keresnivalója a hozzám hasonló férfiak közelében, mégis vonz, mint a mágnes. Ha ő lesz a bukásom, hát elbukom, és boldogan áldozom fel magam.
Meghan March, a New York Times, a Wall Street Journal és a USA Today bestsellerszerzője a letehetetlen Legenda-trilógia első könyvében ismét egy veszélyesen elbűvölő alfa-hímet mutat be az olvasóknak

petrovicbea1@gmail.com


Meghan March-A ​Legenda visszatér (Legenda 2.) 




„A két főhős között csak úgy vibrál a levegő, és alig várom, hogy végigolvashassam a történetet.” – Miss Petitte Brunette Book Blog

Felforgattad az életemet…
Gabriel Legend más, mint a férfiak, akiket eddig megismertem. Berobbant az életembe, és minden előítéletemet romba döntötte. Soha nem gondoltam volna, hogy ilyesmi történhet velem. Nem voltam felkészülve rá. De az élet megdöbbentő eseményeket zúdított rám, amelyek minden addigi gondolatomat elsöpörték. Történjen azonban bármi, egy dologban biztos vagyok: Már sosem leszek ugyanaz, mint aki akkor voltam, mielőtt megismertem őt.
Meghan March, a New York Times, a Wall Street Journal és a USA Today bestsellerszerzője a Legenda-trilógia második kötetében még több betekintést enged Legend tragikus múltjába, és kiderül, Scarlettnek és neki lehet-e közös jövője.

petrovicbea1@gmail.com


Meghan March-A ​Legenda szerelme (Legenda 3.)




„Teljesen beszippantott Scarlett és Gabriel története.” – Novel Ground

Harcolok érted…
Csak az a tiéd, amit meg tudsz védeni. Mindig ez volt az életem nagy igazsága, és most is eszerint élek. Csakhogy most minden veszélyben forog, ami fontos nekem, de nem érdekel, nem engedem, hogy bárki elvegye tőlem azt, ami a legdrágább. A szerelmemet nem adom. Azt mondják, szerelemben és háborúban nincs kegyelem. Elhiszem. Ha harc, hát legyen harc. A végsőkig.
Meghan March, a New York Times, a Wall Street Journal és a USA Today bestsellerszerzője a Legenda-trilógia utolsó részében a helyükre illeszti a kirakós darabkáit, és briliáns befejezéssel örvendezteti meg rajongóit.

petrovicbea1@gmail.com


Megjegyzések

  1. Szia. Át tudnád nekem küldeni mind a 3 részet. Előre is nagyon köszönön . brigi201604@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia. Szeretném kérni a trilógiát, klau209.pk@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  3. Szia! A 3. részt elküldenéd? Köszönöm. ditte54@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia el tudnád nekem is küldeni mind a 3 részt?
    hevesiaida93@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Hello . El tudná nekem is küldeni valaki mind a 3 részt köszönöm demjengabika@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia eltudnád nekem küldeni mind a három könyvet PDF-ben az e-mail címem kata.rex90@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Szia élet tudnád küldeni mind a 3 részt? lorinczkata19890827@gmail.com Előre is köszönöm

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések