A. L. Jackson - Szívdöglesztők


A. L. Jackson-Csókolj ​meg (Szívdöglesztők 1.) 


Rex


Rex Gunner.
A megkeseredett, jóképű férfi Gingham Lakes legnagyobb tervezővállalatának a tulajdonosa.
Számtalanszor megégette már magát, de a végső csapást a felesége mérte rá, amikor elhagyta őt és közös gyermeküket.
Azóta a kislánya az egyetlen, aki beférkőzhet a szívébe.
Rynna Dayne.
A gyönyörű, de sebezhető lány tizenhét éves korában elmenekült Gingham Lakesből.
Akkor megesküdött, hogy sohasem fog visszatérni.
A nagymamája azonban meghalt, és ráhagyta a kis kifőzdét, amelyet egykor annyira szeretett, így mégis hazaköltözött.
Amikor Rex először találkozik újdonsült szomszédjával, azonnal tudja, hogy bajban van.
A lány káprázatos, édes és minden, amiben képtelen megbízni.
Egyetlen csók mégis eksztázisba sodorja őket, múltjuk azonban közéjük áll.
Csapdába esve a hazugságok, az árulás és a hűtlenség hálójában, Rexnek döntenie kell.
Elbújik a gondosan felépített falai mögé, vagy tesz egy próbát?
A. L. Jackson New York Times és USA Today bestsellerszerző legújabb sorozatának, a Szívdöglesztőknek első kötete egy szexi és magával ragadó történet a fájdalomról, a bizalomról és a mindent elsöprő szerelemről.
petrovicbea1@gmail.com


A. L. Jackson-Érints ​meg (Szívdöglesztők 2.) 


Kale




Kale Bryant.

Arrogáns, sikeres, határozott orvos, aki egyenesen szerelmes a munkájába.
Az egyetlen hibája, hogy képtelen az egyéjszakás kalandoknál és a rövid életű kísérleteknél többe bonyolódni.
Már régen megtanulta, hogy jobb, ha nem kockáztat, és inkább kerüli a szerelmet.

Harley Hope Masterson.
Gyönyörű, kedves és bátor lány, egy kis kávézó tulajdonosa, aki pontosan tudja, milyen megküzdeni mindenért.
Egy fájdalmas válás után retteg, hogy elveszítheti, amit felépített.

Kale elfogad egy új munkát abban utcában, ahol Hope kávézója áll. Megismerkedik a lánnyal, és hamarosan kezdenek leomlani azok a falak, amelyek a szíve védelmét szolgálják.
Annyira vágyik a lányra, ahogy azelőtt még soha senkire.
Egyetlen érintés maga a tűz, egyetlen csóktól elveszti a fejét.
De a lány megszerzése komoly következményekkel jár.
Hope élete küzdelme előtt áll.
Egy olyan küzdelem előtt, amelyet egyikőjük sem lát előre.
Kale-nek döntenie kell: vajon megéri kockáztatni a lány szerelméért?
Hope minden eszközzel harcol, de rá kell döbbennie, hogy még neki is szüksége van valakire, aki mellette áll.

A. L. Jackson New York Times és USA Today bestsellerszerző legújabb sorozata, a Szívdöglesztők következő kötete egy különálló, csábító és felejthetetlen romantikus történet.

petrovicbea1@gmail.com



A. L. Jackson-Ölelj ​meg (Szívdöglesztők 3.)


Ollie



Tizennégy évvel ezelőtt az életem örökre megváltozott.
A testvérem eltűnt. Aznap önző voltam, saját magamat választottam helyette. És aznap mindent el is vesztettem.
Beleértve Nikki Walterst.
Ő az, akit egész életemben szerettem. Csodálatos, gondoskodó lány, megtestesít mindent, amire mindig is vágytam.
Nikki volt a testvérem legjobb barátnője, és már esélyem sincs rá, hogy megbocsásson.
Most azonban veszélyben van, úgyhogy itt a lehetőség, hogy megmentsem, és visszaszerezzem őt, mégis… amint beköltözik hozzám, valahogy mindent rosszul csinálok.
Elég a keze egyetlen gyengéd érintése, és máris elveszítem az irányítást.
A kettőnk közti lángolás egyre forróbb, és a szenvedélytől nem látjuk, milyen viharfelhők közelednek.
A legszörnyűbb az, hogy valószínűleg éppen Nikki Walters fog elpusztítani.

A. L. Jackson New York Times bestsellerszerző legújabb sorozatának, a Szívdöglesztőknek az utolsó kötete egy izgalmas, szenvedélyes és szívet tépő regény a második esélyről.

petrovicbea1@gmail.com


Megjegyzések

  1. Szia. Ne haragudj de a harmadik részt nemtudom megnyitni. Kérlek segíts. Nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Nem lehet letolteni a harmadik reszt!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Sajnos nem tudom letölteni a harmadik rèszt. Lègyszi elküldöd nekem.
    pale17117@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. En sem tudom sajnos letolteni, nekem is kuldd el kerlek. katanyarady@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. En sem tudom sajnos letolteni, nekem is kuldd el kerlek. katanyarady@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. En sem tudom sajnos letolteni, nekem is kuldd el kerlek. katanyarady@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia.
    Nekem sem engedi letölteni a 3. Részt, eltudnád nekem is küldeni? Köszönöm előre is 😊 masuchan95@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia
    Én is megkaphatnám a 3.részt?🙂
    eszter.vegh.94@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  9. szia
    nekem is el tudnátok küldeni a 3 részt?
    krisztinajakab81@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nekem is el tudnád küldeni a 3.részt?
    alexandraolah725@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  11. Szia, nagyon szép köszönöm a feltöltéseket, a harmadik részt én sem tudom letölteni el tudnád nekem is küldeni adiszilagyi19@gmail.com. köszi

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Nekem is el tudnád küldeni a harmadik részt?
    szandus0506@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  13. Én is szeretném a 3. részt!köszönöm!herihudi@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Szeretném elkérni a 3. részt, mivel sajnos nem publikus a hozzáférés. Előre is köszönöm szépen!

    email cím: tamas87@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia!Szeretném én is elkérni a 3. Részt!Előre is köszönöm! erzso11183@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia, nekem is küldd el kérlek ,ha lesz időd a 3. részt a virusmobil92@gmail.com-ra. Köszönöm előre is. :)

    VálaszTörlés
  17. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  18. Szia! El tudnád küldeni a 3. rész linkjét, sajnos nem lehet hozzá férni:kozmazsofia2@gmail.com. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok. Valaki megkapta a 3.részt?
    Ha igen, Eltudnád küldeni a:oroszne.krisztina74@gmail.com címre?
    Nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  20. Szeretném a harmadik részt is elolvasni. 195905@vipmail.hu- ra megköszönném ha elküldenéd.

    VálaszTörlés
  21. Szia! :) Én is szeretném elolvasni a harmadik részt. Át tudnád küldeni kérlek szépen a következő email címre? nitike6882@gmail.com Előre is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  22. Szia.Nekem is eltudná valaki küldeni a 3.részt?
    danidoloresz@gmailcom

    VálaszTörlés
  23. Szia! Eltudnád nekem is küldeni a 3. részt? Nekem meg sem engedi nyitni nem, hogy letölteni. Köszi mincuka17@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia! El tudnád nekem is küldeni a 3.részt? Köszönöm kovacsorsi1988@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Szia! En is szeretném a 3 részt. Előre is köszi.
    ujjviktoria05@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Szia 🙂 én is szeretném kérni a 3ik részt! Előre is köszi 🙂
    katicakeseru1234@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Szia! Én is szeretném kérni a 3. részt! Nagyon szépen köszönöm.🙂
    bus.alexandra1@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia! Én is szeretném a 3.részt !Előre is köszönöm!🙂emcsi7070freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia sajnos nem bírtam elkukdeni biztos jó írtad le a e-mailt?

      Törlés
  29. Szia! Szeretném én is kérni a 3. részt. Nagyon szépen köszönöm előre is!🙂 h.b.rita@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Eltudnád küldeni nekem is a 3. részt, a.csontos5@gmail.com.
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  31. Szia kérnem én is a harmadik részt az ambruskinga30@gmail.com címre.
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  32. Szia! Mint mindenki Enis a 3. reszert kuncsorognek😄 El kuldened nekem a ramonapozsonyi@gmail.com-ra. Köszönöm!!

    VálaszTörlés
  33. Szia. Én is szeretném a 3.-ik részt. Köszönöm.
    majorosvivien@freemail.hu

    VálaszTörlés
  34. Szia! Én is szeretném a harmadik részt :) pbrigi3@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Szia, én is kérhetem e-mailben a 3. részt? :) Nagyon szépen köszönöm! florinczi@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. szia. én is szeretném elkérni a 3.részt. köszönöm :) katalin.zacharov@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Szia Én is szeretném kérni a 3. részt. Köszönöm! szkata7813@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Szia, nekem is elkuldod leccives a 3. részt? eerniikaa@gmail.com. Koszonom szépen

    VálaszTörlés
  39. Szia! 3,részt eltudod küldeni ?Nagyon köszönöm! eeeveee@citromail.hu

    VálaszTörlés
  40. Szia! El tudnád nekem is küldeni a 3. részt? Nagyon hálás lennék érte. Előre is köszönöm! Pinter.zoltanne@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Szia! Engem is érdekelne a harmadik rész! Előre is nagyon köszönöm, ha elküldöd! És köszönöm ezt az egészet is. Imádom 😊
    beata.hosszu@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Szia! Szeretném én is elkérni a 3. részt :) köszönöm
    tthbetti@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Szia! Èn is szeretném elkérni a 3. rèszt🙂
    kantorkinga93@gmail.com előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  44. Szia! Én is kérhetném a 3.részt 😊
    nemethnekissildi@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Szia! Engem is érdekelne a harmadik rész! Előre is nagyon köszönöm, ha elküldöd!
    gyurkovics.dori@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Szia! Nekem is el tudnád küldeni a harmadik részt, előre is nagyon köszönöm ☺ hollikbernadett@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Szia. Én is szeretném elkérni a 3részt. Köszönöm szépen előre is.😊

    VálaszTörlés
  48. Szia el tudnád küldeni nekem is a 3. részt nagyon köszönöm előre is 🙂 csicsuka91@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Szia! Én is szeretném elkérni a 3.-dik részt. Köszönöm! bkrisztina8203@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Szia! nagyon hálás lennék, ha el tudnád küldeni nekem is a 3. részt. Email címem: b.evelin28@gmail.com
    Köszönöm szépen elúre is!

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok! El tudná nekem is küldeni valaki a 3.reszt? Előre is köszönöm. csi9fg@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Szia! Szeretném kérni én is a 3.részt! Nagyonszépen köszzönöm
    zsonyesz97@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Szia! Szeretném kérni mind a 3 részt! Nagyon szépen köszönöm!
    lovanyi.vera@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Szia! Szeretném elkérni mind a 3 részt! Nagyon szépen köszönöm!
    lovanyi.vera@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok szeretném elkérni mind a három részt nem sikerül nekem letölteni. Előre is koszönöm. eperke283@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok! Szeretném elkérni mind a 3 részt. Nem sikerül letölteni. Elöre is köszönöm. Anita1991005@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések