J. Saman -Las Vegas Sin

 J. Saman-Touching ​Sin (Las Vegas Sin 1.) RAJONGÓI


Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Jake

Tudom, hogy hazudik, amint meglátom.Hogy a neve ugyanolyan hamis, mint a története. Úgy rontott be az életembe, mint egy gyönyörű rémálom, mindent a feje tetejére állítva.Ez nem akadályozott meg abban, hogy megpróbáljak segíteni neki. Megvédjem őt. Megmenteni őt a fenyegetésektől, amik a semmiből jönnek.Az egész világomat veszélybe sodorta. A hírnevemet. Az üzletemet. A megélhetésemet.De Mia visszahozott az életbe. És bármit megteszek, hogy megmentsem az övét.

Mia

Az életemért futottam aznap este, amikor találkoztam Jake-kel.Lerobbantam a semmibe vezető úton. Elveszve. Hajléktalan. Halálra rémülve.Nem érdekel. Hajlandó vagyok mindent kockáztatni, hogy újrakezdhessem. Kétségbeesetten bujkálok, hogy soha többé ne találjanak meg.De Jake-nek nem kell sok, hogy áttörje a védelmemet. Egy halk szó. Egy gyengéd érintés. Ő az enyém lesz, de ami még fontosabb, én is az övé leszek.Egészen addig, amíg a múltam rémálma fel nem bukkan, pokolian dühösen...

*Ez a könyv olyan anyagot tartalmaz, amely egyesek számára sértő lehet, vagy erős érzelmi reakciót válthat ki.

https://drive.google.com/file/d/1sMsjPfhUHzq7TdRNs8trolUlTsJ5wUMw/view?usp=sharing

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések